Permalänk
Medlem

Lysdioden på MX500

Ska lysdioden under musen på min Logitech MX500 lysa med ett konstant starkt sken? För det gör den.

På min förra mus (dual optical) så lös den svagt när musen stod still och kraftigare när man rörde på den.

Någon med en MX500 som kan bekräfta/dementera?

Visa signatur

Cheer up m8 :) Honda power!
"Om man tänker en tanke, så är den tanken inte den tanke man tror att man tänker. Utan det är den tanke som får en att tro att man tror den tanke man tror att man tänker."

Permalänk

Min lyser alltid starkt.

Permalänk
Medlem

Se det på den positiva sidan, den är alltid redo Jorå vad jag har förstått så ska den lysa konstant.

Visa signatur

Utan förväntningar kan man leva ett liv utan besvikelse.

Permalänk
Medlem

jopp, den ska lysa konstant blev oxå lite fundersam men det visade sej att det skulle vara så.

Permalänk
Medlem

Tackar för svaren! Trodde en stund att jag var tvungen att ge mig in i en reklamationsfight med OnOff... DET är inte roligt

Visa signatur

Cheer up m8 :) Honda power!
"Om man tänker en tanke, så är den tanken inte den tanke man tror att man tänker. Utan det är den tanke som får en att tro att man tror den tanke man tror att man tänker."

Permalänk
Medlem

På min MX700 blir den svagare...

Visa signatur

If a word in the dictionary were mispelled, how would we know?
Steven Wright

Permalänk
Hedersmedlem

... för att spara på batteriet antagligen. På både MX300 och MX500 lyser den konstant. Fast så starkt lyser den väl inte? Min MX300 lyser svagare än vad min gamla logitech gjorde på max, fast mer riktat.

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |