Permalänk
Medlem
Skrivet av Gsson113:

"Väntar på att någon ska ta detta ett steg längre med ett MARS II"

Haha, var bara tvungen, dock är risken är försvinnande liten(att någon skulle komma dragande med ett mars II)... hoppas jag

Visa signatur

Spelriggen: Intel i5 10400F - GTX 1070 - 16GB DDR4 - ASUS TUF GAMING B460M-PLUS - 500 GB SDD - be quiet! 730W - Define Mini C

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hotfuzz08:

Haha, var bara tvungen, dock är risken är försvinnande liten(att någon skulle komma dragande med ett mars II)... hoppas jag

Har ju sett ett galleri här på swec, han kanske kommer och lägger den nu bara för det

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av jycken:

Vi har gratis frakt från Inet också.

Jo, jag vet men det det blev ju tillslut billigare på cdon, därför köpte jag ett kort därifrån

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hotfuzz08:

Haha, var bara tvungen, dock är risken är försvinnande liten(att någon skulle komma dragande med ett mars II)... hoppas jag

Räcker dubbla GTX 580 DCII med EK vattenblock? <:

Permalänk
Skrivet av Rådström:

Räcker dubbla GTX 580 DCII med EK vattenblock? <:

Kör samma här med SLI GTX 580 DCII. Funkar fint!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rådström:

Räcker dubbla GTX 580 DCII med EK vattenblock? <:

njae... då är de ju småa igen... =P

Visa signatur

Den är så gammal så specifikationerna är suddiga...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kel:

njae... då är de ju småa igen... =P

Hehe precis, har ju tappat hela maffigheten med vattenblock ju!

Permalänk
Medlem

Riktigt fina bilder!
Gillar speciellt visningsbilden! Får man verkligen en uppfattning om hur stort kortet är :P.

Kommer fortfarande ihåg dagen när man fick hem sitt GTX580 Direct CUII. Blev chockad över hur jävla stor lådan var, sen när man väl öppnat lådan och fick se den maffiga pjäsen till kort så blev man helt stum :P.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Avstängd

Köpte själv ett 560 ti och ett 580 med samma kylare - jävligt läcka. Bara jag som missade plastbiten på pci kontakten och inte fattade varför det inte gick?

Visa signatur

lolclockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av lakej:

Köpte själv ett 560 ti och ett 580 med samma kylare - jävligt läcka. Bara jag som missade plastbiten på pci kontakten och inte fattade varför det inte gick?

Hahaha, nej den gjorde jag inte

Permalänk
Medlem

riktigt fin den sista bilden!
kan du skicka orginalet i pm?

Visa signatur

Burken: | Windows 8 | Gigabyte GA-Z68XP-UD4 | Intel core i5 2500k @ 4.5 GHz | Corsair H80 @ CorsairSP quiet p&p | Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 8GB CL9 | 6870 CF | Corsair SSD Force 3 Series 120GB | Seagate 250GB + WDG 1TB | Corsair CX600 |