Permalänk
Medlem

Asus GTX 560 ti TOP!

Har införskaffat ett nytt grafikkort som köptes på CDON.
Valde mellan dett och ett Gigabyte från Inet, men då man hade rabatt och gratis frakt så fick det bli Cdon.

Asus GTX 560 ti TOP!

Permalänk

Fina bilder! Jag ska också köpa ett på tisdag!

Permalänk
Medlem

Bra fotograferat!

Permalänk

Välkommen till klubben, grymt kort för pengarna! fina bilder.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CALLEPERFECT:

Fina bilder! Jag ska också köpa ett på tisdag!

Tack så mycket! Blir ett bra köp!

Skrivet av Cc.K:

Bra fotograferat!

Tackar!

Skrivet av PhenPhantom:

Välkommen till klubben, grymt kort för pengarna! fina bilder.

Ja det funkar riktigt bra, äter upp allt jag testat Tack!

Permalänk
Avstängd

Wow, schyssta bilder, skärskilt den sista!

Riktigt snyggt kort imo asus kan sig grej från låda till kort/kylare

Permalänk
Medlem

Äntligen någon som lägger upp bra bilder tagna med en bra kamera istället för med en skitig mobil.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leeloo:

Äntligen någon som lägger upp bra bilder tagna med en bra kamera istället för med en skitig mobil.

Ja tycker det samma, så ansträngande är det inte ju att ta skarpa bilder!

Skrivet av chainzaw:

Wow, schyssta bilder, skärskilt den sista!

Riktigt snyggt kort imo asus kan sig grej från låda till kort/kylare

Tack!!!!!
Ja allt verkligen utstrålar kvalité !

Permalänk

Snyggt Johan! ser att du fick iordning på ram-minnena, eller?

/S

Visa signatur

Louqe Raw S1,||H2O||, AMD R5 7600, ASUS B650E-I, 32GB DDR5 6000MHz, AMD 5700 XT EKWB vattenblock, Corsair SF600, WD Black SN850 1TB, Crucial MX500 1TB, Win 11 Pro 64bit, Gigabyte G34WQC, Sennheiser HD650, Objective 2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saandberg:

Snyggt Johan! ser att du fick iordning på ram-minnena, eller?

/S

Tack!
Nja ordning och ordning, det funkade med två styck. Fick bli att lämna in det idag då jag har kommit fram till att de blå platserna är helt döda;)

Permalänk
Medlem

Som tidigare sagt, välkommen till klubben!

Btw, är det en 212+ med 2 GTs du har där? Hur funkar det? Har själv funderat på den konfiguartionen. Har nämligen fortfarande stockfläkten och den låter som ett as.

Visa signatur

Stationär i5 3570k @ 4.5 Corsair AX750W GTX 670 @ + 140 Corsair Vengeance LP 8gb TJ08-E Seagate Barracuda 1tb ASUS Z77-M PRO

Laptop HP ProBook 6360b 13.3"

Permalänk
Medlem

Smexiga bilder. Funderar själv på att uppgradera till ett 560 från 4850

Permalänk
Medlem

Googla på gtx 560 ti oc blackscreen så ser du varför du gjorde ett bra val när du valde asus modell

Visa signatur

Chassi Silverstone FT03-MINI Moderkort ASRock Z77E-ITX CPU i5 3570k @ 4.4Ghz GPU Gainward GTX 670 Phantom PSU Corsair VS 450W Lagring OCZ Vertex 3 240gb x2 RAID0 Ljud Beyerdynamic DT770 pro 250ohm / Beyerdynamic T70p + Schiit Magni 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cyklar.:

Som tidigare sagt, välkommen till klubben!

Btw, är det en 212+ med 2 GTs du har där? Hur funkar det? Har själv funderat på den konfiguartionen. Har nämligen fortfarande stockfläkten och den låter som ett as.

Hehe, tack! Jo, jag kör dom nu på låga varv och då är dem i princip ljudlösa och CPU:n blir inte varmare än ca 55 grader i spel oklockat.
Enligt mig ett bra budgetval!

Skrivet av Frasse92:

Smexiga bilder. Funderar själv på att uppgradera till ett 560 från 4850

Tack! Har varit nära uppgradering tidigare men nu när bf3 nalkas så fick det bli ett nytt. Kör bc2 med allt maxxat i 1690x1050 med ca 50-70 fps

Skrivet av _NsMs_:

Googla på gtx 560 ti oc blackscreen så ser du varför du gjorde ett bra val när du valde asus modell

Ok! Det hade jag inte koll på, blir ju bara mer och mer nöjd

Permalänk
Avstängd

50-70 fps, vad har du för cpu då? Min fps ligger på 70-90 på heavy metal full server

Permalänk
Medlem

Alltså ASUS GTX 560 DirectCUII ser maffigt ut. MEN de skulle se väldigt litet och tråkigt ut bredvid mitt ASUS GTX 570 DirectCUII.

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Medlem
Skrivet av chainzaw:

50-70 fps, vad har du för cpu då? Min fps ligger på 70-90 på heavy metal full server

Jag är inte helt säker på det värdet då jag har inte har något moderkort just nu, men det sitter en i5 760 som går i stock hastighet.

Skrivet av Ant3:

Alltså ASUS GTX 560 DirectCUII ser maffigt ut. MEN de skulle se väldigt litet och tråkigt ut bredvid mitt ASUS GTX 570 DirectCUII.

Hehe ja trippelslot är ju inte bara lite maffigt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gsson113:

Lådorna i lådan, i lådan

Lådception!

Visa signatur

In the end what separates a man from a slave?
Money? Power? No... A man chooses, a slave obeys.
ASUS Z170M-PLUS || Intel Core i7 6700k @ 4,7GHz || 64GB 2133MHz Corsair RAM || MSI NVIDIA RTX 2070 Gaming Z 8GB || Bifenix Prodigy M || 2x CZ TR150 480GB RAID 0 || BeQuiet DarkRock Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gsson113:

Hehe, tack! Jo, jag kör dom nu på låga varv och då är dem i princip ljudlösa och CPU:n blir inte varmare än ca 55 grader i spel oklockat.

Jo, jag har den som sagt med stockfläkt och den ligger på runt 50 grader i spel vid 4.2ghz klock på en 2500k. Men då kör jag den ensamma fläkten på max.

Skrivet av lollol7:

Lådception!

Haha

Visa signatur

Stationär i5 3570k @ 4.5 Corsair AX750W GTX 670 @ + 140 Corsair Vengeance LP 8gb TJ08-E Seagate Barracuda 1tb ASUS Z77-M PRO

Laptop HP ProBook 6360b 13.3"

Permalänk
Medlem
Skrivet av lollol7:

Lådception!

Hahaha precis!!!

Skrivet av Cyklar.:

Jo, jag har den som sagt med stockfläkt och den ligger på runt 50 grader i spel vid 4.2ghz klock på en 2500k. Men då kör jag den ensamma fläkten på max.

Oj du den fläkten är inte nådig på full fart! Jag har ju 1850rpm versionen och den låter inget speciellt på högsta varv heller, men klart mer susande då

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gsson113:

Oj du den fläkten är inte nådig på full fart! Jag har ju 1850rpm versionen och den låter inget speciellt på högsta varv heller, men klart mer susande då

Precis, låter som en... jag vet inte vad! Men jag har funderat på att skaffa två GT 1850s faktiskt. Eller kanske de lite slöare, så att jag kan köra dem på full fart med gott samvete

Visa signatur

Stationär i5 3570k @ 4.5 Corsair AX750W GTX 670 @ + 140 Corsair Vengeance LP 8gb TJ08-E Seagate Barracuda 1tb ASUS Z77-M PRO

Laptop HP ProBook 6360b 13.3"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cyklar.:

Precis, låter som en... jag vet inte vad! Men jag har funderat på att skaffa två GT 1850s faktiskt. Eller kanske de lite slöare, så att jag kan köra dem på full fart med gott samvete

Kör på det tycker jag

Permalänk
Avstängd

Bra bilder!

Visa signatur

♪ ♪ (っ◕‿◕)っ ♥ Nvidia ♥ (♥♥,) ♪ ♪

AMD

Permalänk
Medlem
Skrivet av SideWinder86:

Bra bilder!

Tack!!! Gott att få lite feedback när man anstränger sig!

Permalänk

Mycket bra bilder..

Visa signatur

// Tomtenisse

Permalänk
ASUS Nordic

Underbar visningsbild!

Permalänk
Medlem

till och med en enkel uppgradering blir fin och kul läsning med bra bilder tack för dem

Visa signatur

Den är så gammal så specifikationerna är suddiga...

Permalänk
Medlem
Skrivet av kinc:

Underbar visningsbild!

Skrivet av Kel:

till och med en enkel uppgradering blir fin och kul läsning med bra bilder tack för dem

Jag bugar och bockar!!!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ant3:

Alltså ASUS GTX 560 DirectCUII ser maffigt ut. MEN de skulle se väldigt litet och tråkigt ut bredvid mitt ASUS GTX 570 DirectCUII.

Då ska vi inte tala om hur litet och tråkigt ditt gtx 570 dcII skulle se ut brevid mitt gtx 580 matrix

Visa signatur

Spelriggen: Intel i5 10400F - GTX 1070 - 16GB DDR4 - ASUS TUF GAMING B460M-PLUS - 500 GB SDD - be quiet! 730W - Define Mini C

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hotfuzz08:

Då ska vi inte tala om hur litet och tråkigt ditt gtx 570 dcII skulle se ut brevid mitt gtx 580 matrix

"Väntar på att någon ska ta detta ett steg längre med ett MARS II"