nån som vet om det ligger en tyngd i ...

Permalänk
Avstängd

nån som vet om det ligger en tyngd i ...

logitechs dual optical mouse ?
vill inte ta isär den i onödan

Visa signatur

Partilles största Ghetto vattenkylning | We are The MICROSOFT! Lower your firewall and surrender your sourcecode,we will add your features and technological destinctivness to our own. Your ideas will adapt to service us. RESISTANCE IS FUTILE.

Permalänk
Avstängd

eftersom ingen svara så undersökte jag saken och upptäckte att det fanns en klump, mkt skönare mus utan.

Visa signatur

Partilles största Ghetto vattenkylning | We are The MICROSOFT! Lower your firewall and surrender your sourcecode,we will add your features and technological destinctivness to our own. Your ideas will adapt to service us. RESISTANCE IS FUTILE.

Permalänk

Jaa.. det ligger en sån i. Tar du upp den ryker garantin?

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
Server: Dell R730xd | Intel Xeon E5-2640 | 64GB DDR3 ECC RAM | Dell VMware vSphere ESXi 6.5
NAS: Synology 212J 2x4TB, Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk
Avstängd

det man inte vet om har man inte ont av, dom märker ju inte om jag skruvar isär den,

Visa signatur

Partilles största Ghetto vattenkylning | We are The MICROSOFT! Lower your firewall and surrender your sourcecode,we will add your features and technological destinctivness to our own. Your ideas will adapt to service us. RESISTANCE IS FUTILE.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd sedd* Meddelandet anger relevant information.

Permalänk
Medlem

Ja musen väger absolut inget om du tar bort den, men har man redan lackat den 111 ggr så e garantin borta. Men om du spelar mkt så tycker jag personligen att aimet blir sämre

Permalänk
Avstängd

har Moderatorerna snott min ide' om en mega stor FAQ lr ?

säj mig, hur blir aimet sämre då ?
jag har inte hunnit testa än.

Visa signatur

Partilles största Ghetto vattenkylning | We are The MICROSOFT! Lower your firewall and surrender your sourcecode,we will add your features and technological destinctivness to our own. Your ideas will adapt to service us. RESISTANCE IS FUTILE.

Permalänk
Avstängd

bumpar lite och hoppas på zonco svarar på åvanstående fråga innan admin låser skiten.
och när admin endå ska låsa så kan ni ju passa ¨på att skriva in vad som ligger bakom *tråd sedd* Meddelandet anger relevant information.

Visa signatur

Partilles största Ghetto vattenkylning | We are The MICROSOFT! Lower your firewall and surrender your sourcecode,we will add your features and technological destinctivness to our own. Your ideas will adapt to service us. RESISTANCE IS FUTILE.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd sedd* innebär att en moderator tittat på tråden men anser att inget behöver åtgärdas, detta för att underlätta vårt arbete

*Tråd låst*
Vid nästa medvetna bumpning vet man aldrig vad som händer

Visa signatur

» Hedersmedlem: Fd Ledarmoderator & Redaktör
» Läs reglerna
» Medlem på swec i över 10 år!