Bra musmatta som fungerar bra Razer Deathadder Respawn?

Permalänk
Medlem

Bra musmatta som fungerar bra Razer Deathadder Respawn?

Bra musmatta som fungerar bra Razer Deathadder Respawn?

Funderar på o köpa musen nämligen. Just nu kör jag en QPAD musmatta, men vet ju inte om den kommer att fungera bra till musen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Benham20:

Bra musmatta som fungerar bra Razer Deathadder Respawn?

Funderar på o köpa musen nämligen. Just nu kör jag en QPAD musmatta, men vet ju inte om den kommer att fungera bra till musen.

Jag har en RAZER Golathius till den. Mycket snabb responstid. Använd helst inte en hård musmatta till den för den kan uppfatta en del rörelser fel (vad jag har erfarenhet av)

Permalänk
Hedersmedlem

Deathadder har inte problem med några mattor vad jag vet. Qpad CT är min favoritmatta, och fungerar perfekt till Deathadder.

Permalänk
Avstängd

Vet att respawn är något känsligare än 1800dpi versionen men ska nog inte vara så jätteskillnad nu med firmware updates.

Jag har kört dessa musmattor utan någon tendens till skipping på mina 1800dpi DA:
Steelseries Qck, Qck+ (3 olika mönster), Qck Heavy, 4D, 9HD, S&S, Razer Goliathus Speed+Control, Func 1030, Func MBA, Qpad CT 3 olika. hm Någont jag glömt säkert men 0 problem med dom iaf

Permalänk
Medlem

Jag kör med Steelseries QcK mini (iaf gummimatta, hatar de som är hårda eller skumgummi) på mina extra-datorer.

På speldatorn har jag en tjockare gummimatta, Q-pad midsense, eftersom jag vill ha mer mjukt stöd.

Visa signatur

Shadows never sleep...
Specs: Ryzen 5600X, Powercolor Fighter RX 6700XT, ASUS B550-I ITX, 32GB 3600MHz DDR4, Bitfenix Phenom µ-ATX

Permalänk
Medlem
Skrivet av pucko97:

Jag har en RAZER Golathius till den. Mycket snabb responstid. Använd helst inte en hård musmatta till den för den kan uppfatta en del rörelser fel (vad jag har erfarenhet av)

jag säger tvärt om! ( av egna erfarenheter ) att mjuka kan göra så att det helt plötsligt tar stopp och musen inte rör sig, och sen efter 1 cm eller så så rör den sig igen, alltså 1dm i spel, vilket kan vara störande!.

och så blir mjuka så äckliga längst ner där man har handen liggandes

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka :)
Speccs = Intel i7 2600K (4,5Ghz) med Sluten H80 vattenkylning sittandes på ett AsRock Z68 Extreme 7 Gen 3, Detta arbetar tillsammans med ett Nvidia GTX 680 4GB Phantom och 16GB Vengeance, samt 120 GB's SSD-OCZ Vertex 3 Max IOPS, alltsammans sitter monterat i ett H2 chassi. Bilden visas med hjälp utav Samsung's Syncmaster 245B.

Permalänk
Medlem

RAZER Golathius

Permalänk
Avstängd

Om en sensor fungerar som den ska så ska det inte ta "stopp" på varken mjuk eller hård matta.
Aldrig tagit "stopp" på varken hård eller mjuka mattor för mig, med möss då som inte suger däck.