Permalänk
Skrivet av kenix:

Installerade senaste punkbuster! Funkar problemfritt för mig nu

Nu har jag uppdaterat och hoppas det funkar
Tack för svaret!

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:

Ta flaggor, strössla med ammo så ska du se att du får poäng utan en massa kills.

Nåja Ska testa men vill även göra något för laget så vi vinner matcherna Det gynnar ju mitt lag.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 5090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM1000x | Antec Flux Pro | MSI 321URX QD-OLED | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av bingobelle:

Kan inte annat än hålla med till hundra procent. Om man hade tålt ett eller 2 skott till så hade spelet varit betydligt roligare. HC måste vara hemskt. Är inte kul när folk ligger och gömmer sig bara för att man dör lätt. Att man inte tål ngt gynnar bara de som har dåliga reflexer och dåligt aim som ligger och trycker i ngt campar hål med rand i byxan.

Nu kommer den som klagar mest på spelet å ger beröm istället. Jag tycker normal mode i tex bc2 är löjligt, där MÅSTE man ju göra headshot om man ska hinna plocka någon innan dom springer in bakom cover igen. I normal mode i Bf3 tål man faktiskt några skott, beror på hur dom träffar. har faktiskt bättre K/D i BF3 nu än jag har i BC2. Sen har jag generellt ganska kass K/D (0.85 i bf3 och 0.7 i bc2), men jag spelar inte för att öka den heller. Springer alltid fram och chansar på att jag lyckas arma om jag kör rush. I conquest kan man va lite mer försiktig. Men helt klart blivit dödad på konstiga sätt, speciellt irriterad blir ja när nån plockar mig på 500meters avstånd med assault-vapen när jag själv inte lyckas döda nån på det avståndet.

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem

Spelet har långsamt växt i mina ögon. I början var det typ 'WOW!' för mig också. Sen var det typ halvkul, man kunde inte banorna, virrade bort sig, på public så samarbetar inte folk etc. Sen började man få bättre och bättre grejer på vapnen, få en bättre känsla för 'flowet' i spelet, kunna banorna bättre och bara få en mer instinktiv känsla för spelet som för att man tänker mindre och bara agerar och istället kan fokusera tankarna på det som händer två, tre eller rentav fyra steg framöver.

Däremot finns det några grejer jag också vill fixa, en av dem är solen. En annan är ljussättningen. Om någon gömmer sig inne i en byggnad på t.ex. Metro precis vid de sista kontrollpunkterna och man själv kommer utifrån i solljuset så hinner man aldrig se ens deras kroppar innan skärmen hinner anpassa ljuset. Kanske är det mer realistiskt så, men är det bra? Körde lite TDM på Métro och fick säkert 8-9 kills bara genom att testa att sitta inne precis innanför ingången till en byggnad, folk bara rushade in, ibland 3 åt gången, och jag fick dem ändå.

En annan sak är att man tappar sitt sikte om man går från crouch till standing, eller prone till crouch. Dessutom går det för långsamt att byta läge. Det gör att camping uppmuntras, eftersom att byta position eller röra på sig tar för lång tid i stridens hetta(ibland har man någon sekund extra på att göra ett move när fienden laddar om bakom en vägg eller något).

Sen kan de gott och väl fixa lagget på hit detection. Har dödat flera fiender genom att fortsätta skjuta efter att deras kropp har gömt sig bakom en vägg/under en sten, trots att jag inte ens har visuell kontakt, så fortsätter skotten att registrera en sekund eller så efter att de har gömt sig. Det är irriterande att få sådana kills, för man råkar själv ut för sånt till slut sen också.

Men dessa grejer kan (förhoppningsvis) fixas i olika patchar eller i någon config någonstans om den släpps eller kan manipuleras. Just nu ger jag spelet en stark 8.5/10, som lätt kan bli 9+ om spelet får ett bättre flyt, de fixar laggbuggarna med hit detection och ljussättningen(det räcker att de justerar det viktigaste).

Permalänk
Medlem

Skitkul spel, enligt mig. Om man inte gillar det så behöver man inte spela det, simple as that.

Visa signatur

| FD Arc | ASrock P67 Extreme4 | Corsair HX850W |
| ASUS GTX1070 STRIX | i7 2600k@4.5 |
| 16GB Corsair Vengeance 1600 LP | Samsung 850 500gb | H80 |
Oh, by the way... I'M BATMAN!

Permalänk
Skrivet av Luddtuss:

Inte fullt ut till vilken squad man vill.
Man kan välja att joina en squad, men har inte hittat något sätt att öppna en ny (tom) för att
låta klanmedlemmarna joina i den.
(med reservation för att jag är en idiot.. )

Joo de går de e ett riktigt idiotiskt sätt att göra de på dock, jag o min polare lyckades i helgen. Tydlgien om båda trycker samtidigt på en tom grupp så kommer man in i den, men inte annars. Så man behöver sitta i ts/vent annat voip program för att det ska fungera.

Visa signatur

Dator: Corsair Carbide 400R | ASUS P8Z68-V PRO | i5-2500K | | Noctua NH-C12P SE14 | DDR3 1600MHz 8GB | Corsair HX 650W | Gainward GeForce GTX 570

Permalänk

Jag är faktiskt positivt överraskad, men jag satte ribban väldigt lågt för de här spelet. Men är i det stora hela nöjd, som många andra så är det framförallt ljussättningen som jag hade velat ha några nyanser mörkare,

Flashlights e tramsigt mitt på dagen,

Jag hade velat ha en karta som går och använda ordentligt(den kanske fungerar? jag tycker att den är alldeles för inzoomad, och de gör ju ingen skillnad när ja trycker på M heller.) Går det att zooma ut så får någon gärna berätta hur !!

Hitdetection hade gärna fått vara bättre, de här e något som har varit genomgående dåligt i alla bfspel.

En sak som jag stör mig på som inte har med spelet att göra, är att så många inte förstår att Q är din vän och de gör inget om du förlorar en kill till någon annan i ditt lag för att du spottade istället för att skjuta. Önskar att alla spelare spotta först o skjöt sen

Men jag gillar spelet i stort, de e skönt å blåsa fram i en tank, flygplan eller jeep. Eller när man får till en riktigt härlig grupp där alla spelar i lag, de e svårslaget. Jag är en av dem som gillar rush, mest för att de är action ofta.

Visa signatur

Dator: Corsair Carbide 400R | ASUS P8Z68-V PRO | i5-2500K | | Noctua NH-C12P SE14 | DDR3 1600MHz 8GB | Corsair HX 650W | Gainward GeForce GTX 570

Permalänk
Medlem

Alltid lika kul o läsa om folk som klagar på att snipers/support campar. Det är ju grejen med sådana vapen. Inte fan kutar du runt med en ksp, det är till för att hålla nere fiender. Snipers, ja, det ska, tro det eller ej, sitta i en mörk vrå och skjuta på distans. Tänker man efter lite innan man kutar över helt oskyddad terräng så ska ni nog se att det går att överlista även "campers".

Visa signatur

Spelriggen: Intel i5 10400F - GTX 1070 - 16GB DDR4 - ASUS TUF GAMING B460M-PLUS - 500 GB SDD - be quiet! 730W - Define Mini C

Permalänk
Skrivet av Da´Russian Stallion:

Dag 1
- riktigt WOW (ej world of warcraft) känsla, grafiken, ljudet allt var bara underbart.

Dag 2:
- krånglet börjar med att få den att hålla 60fps stabilt, gick efter lite pill.
- extrem rubberbanding på typ alla servrar och andra buggar som gör att man blir galen.

Dag 3:
- Börjar ifrågasätta om det verkligen är kul eller inte
- Stör mig på att man inte kan se ett skit på banan
- Vissa banor är som gjorda för campers som bara ligger ner i nått mörkt parti och plockar alla som kommer den vägen.
- Blir bländad av allt
- Fastnar på varje jäkla småsten i terrängen när man springer.
- börjar spela med allt på LOW istället
- börjar inse att jag inte har speciellt kul på banorna, även när det går bra. Får inte till de där riktiga flytet i spelet, man springer runt lite, försöker va smart, blir plockad av en sniper, eller nån som stod 3 meter bort fast man inte märkte dom för man blev bländad av solen.
- Hastigheten på kulorna är som taget ur Braveheart när det kommer ett hav av pilar över motståndarna. När man skjuter på långt håll känns det nästan som att motståndaren kan typ vänta...vänta..vänta..ta ett steg till vänster. Skjuta tillbaka.
- Inser att det var mkt(x10) roligare att flyga helli i BC2
- Inser att jag aldrig kommer lära mig att flyga jet då man bara blir nedskjuten eller utbuad och kallad för idot-noob när man försöker lära sig.
- Startar BC2, och inser att man har mkt roligare, trots att man har mycket att klaga på i det spelet med.

Sen ska man inte ens nämna alla buggar som är så otroligt dåliga att man inte fattar hur det kunde gå igenom till retail versionen av spelet. Så nu känner jag mig lite besviken, känslan från dag 1 är borta Väldigt tråkigt då jag såg fram emot detta, men det är faktiskt inte roligt. Har black ops också, och det är inte alls kul heller. Så jag vet inte vad jag ska spela nu faktiskt, kanske lägga ner å börjar köra harpan eller nått.

Vill du ha betalt nu för att du förmedlar mina känslor?

Tycker bf3 känns kallt och stelt medans bc2 är mer varm och mjukt. Även om bf3 är "bättre" så tycker jag man får mer spelglädje i bc2, men så spelar jag bara public med såklart.

Permalänk
Medlem

Pallar inte läsa igenom de 4 första sidorna, men mitt intryck av BF3 är att det är somewhat kul att spela ensam och funkar då som tidsfördrig men spelet skiner när man kör squad och kör taktiskt tillsammans.

Vi brukar vara en i varje klass i squadet och då är det så att han som är recon skickar fram sin bot först, supporten lägger sig på nått lagom ställe och täcker engineern och assulten som rusar fram (med engineern först). Sedan kommer supporten efter med reconen fortfarande liggande spanades efter fiender. När vi når basen börjar reconen springa efter, efter att han tagit en sista koll med roboten. Sedan är basen i stort sätt capad om allt gått väl, vilket det sällan gör xD, men går något fel kan man oftast spawna på den som är recon ^^

Visa signatur

In the end what separates a man from a slave?
Money? Power? No... A man chooses, a slave obeys.
ASUS Z170M-PLUS || Intel Core i7 6700k @ 4,7GHz || 64GB 2133MHz Corsair RAM || MSI NVIDIA RTX 2070 Gaming Z 8GB || Bifenix Prodigy M || 2x CZ TR150 480GB RAID 0 || BeQuiet DarkRock Pro

Permalänk
Jubileumsmästare
Skrivet av barbafarsan:

Jag hade velat ha en karta som går och använda ordentligt(den kanske fungerar? jag tycker att den är alldeles för inzoomad, och de gör ju ingen skillnad när ja trycker på M heller.) Går det att zooma ut så får någon gärna berätta hur !!

Någonsin kikat under Options>controls?
N zoomar du ut med, finns tre nivåer. Tycker ändå inte det blir mycket bättre, kartan är ganska liten för att ha den utzoomad.

Permalänk

BC2 var väldigt buggigt i början, och de hade faktiskt varit konstigt om inte BF3 haft sina problem. Battlefield serien har en tradition av att vara väldigt buggiga i början för att sedan växa med patcherna och bli bättre och stabilare. De behöver alltid lite tid på sig, men Dice är i alla fall duktiga på att patcha och hålla spelen vid liv, gentemot vissa andra utvecklare. (Tex MW2 var ju speciellt, de släppte någon patch för att sedan inte bry sig mer och bara släppa ett par DLCs).

Finns en anledning till att Recon heter "recon" och inte "sniper". Meningen är att de ska spotta fiender för att hjälpa de som är närmare, och även kunna plocka några från avstånd. Hade gärna sett att fler av alla de som brukar köra recon spottar mer och gör ett försök att stoppa tex Engineers som rpgar sönder tanks. Klassnamnet Recon säger ju en del om vad klassen handlar om, att skaffa fram information om var fienden. Var är tanksen, var är infanteriet? Vad finns de för motstånd? Sen kan de med sitt gevär plocka bort de största hoten mot ett anfall, stationära försvar.

I krig så är information makt, den som vet mest och kan utnyttja det vinner.

"So it is said that if you know your enemies and know yourself, you can win a hundred battles without a single loss.
If you only know yourself, but not your opponent, you may win or may lose.
If you know neither yourself nor your enemy, you will always endanger yourself."
-Sun Tzu's The Art of War

Hade gärna sett att de belönat Recons mer för att spotta och mindre för att göra spektakulära headshots på 850m. Till exempel så att Recons skulle kunna få lite mer än de andra klasserna för att spotta fiender. De skulle kunna belöna recon delen mer, just nu får mest poäng för långa headshots.

Jag tycker spelet är rätt roligt, även om de blir att man domnar av ibland. Tehran Highway är en map jag kan ha roligt på, men den extrema rubberbandingen där gör att de inte känns lönt att bry sig. Känns som de alltid följer med lite av de till mappen efter också. Men de ska tydligen vara lite fixes för de i nästa patch i alla fall.

Tids nog fixas nog en del, men inte allt. BF3 är Dice nya flaggskepp, så de lär inte ge upp på de i första taget. Vissa saker hade Dice gärna fått ändra, belöna viss teamplay mer. Jag tycker om att spelets olika klasser och fordon gör att man kan välja och köra med den spelstil som passar en själv.

___
Appropå Squads så går de att i squad menyn lämna sin nuvarande squad och sedan när man lämnat den och markerat en squad med plats i, så dyker de upp en "join" knapp nere till höger.

Skrivet av barbafarsan:

Klicka "n" tills du finner den nivån som passar dig Finns tre olika zoomnivåer.

Visa signatur

ASUS P8Z68-V | Intel i7 2600K @4,5GHz | Corsair VENGEANCE 1600MHz 2x4GB | GTX570 DC2 | Systemdisk: WD Black 500GB 6.0Gbit + OCZ Agility 3 60GB med SRT | Dell U2711 H-IPS 2560x1440 | Corsair 550w| Antec P280 | ASUS Essence STX -> H/K 970 + Dynavoice M-65 & Denon AH-D1100 | Övrig hårddiskplats: 2xWD 1TB + WD 640Gb & 1TB Hitachi | Driving Force GT & Xbox 360 controller

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inanimate:

Håller med om att det är störigt att vissa kan ligga i bråten nånstans i mörkret o plocka massa folk utan att man direkt kan göra nåt.

Tycker inte detta är ett problem när man väl lärt sig banorna. Då har man koll på var folk brukar ligga å trycka. Dessutom måste man lära sig att inte sticka upp huvudet överallt samt att hålla sig i rörelse när man väl gör det. Alla nya BFspel har en inkörningsperiod enligt mig. När du väl kan kartorna ordentligt då piskar man skiten ur folk! Flanka asen å ta ner dom!

Visa signatur

SSUPD Meshlicious Black, Arctic Liquid Freezer III 280 RGB, i7-14700K, ASrock z790 mITX Lightning, 32GB DDR5 6000mHz, Kingston KC3000 M.2 SSD 2TB, WD BLACK M.2 SSD 1TB, PNY CS900 SATA 2TB, Gigabyte GeForce RTX 5070 12GB Windforce OC SFF, Corsair SF750 Platinum ATX 3.0, 750w, Audient ID14, Dynaudio LYD48. LG45GR95QE

Permalänk
Medlem

Jag, liksom många andra är besviken på Battlefield 3. Det är tveklöst ett underhållande tidsfördriv, men jag var helt inställd på att detta skulle komma att bli det bästa spelet 2011 och möjligtvis 2012 men jag har redan nu börjat få mina misstankar om att Modern warfare 3 kanske tar hem detta trots allt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av FEFBG:

Jag, liksom många andra är besviken på Battlefield 3. Det är tveklöst ett underhållande tidsfördriv, men jag var helt inställd på att detta skulle komma att bli det bästa spelet 2011 och möjligtvis 2012 men jag har redan nu börjat få mina misstankar om att Modern warfare 3 kanske tar hem detta trots allt?

Om jag ska vara ärlig så tror jag att den frågan hör hemma i en annan tråd, annars kommer detta bli ett BF3 vs MW3 flamewar.

Visa signatur

ASUS P8P76-Pro | i7 2600k | 8GB Corsair XMS3 | Gigabyte 6970 | 2x Samsung Spinpoint 1TB | Corsair Obsidian 800D | Corsair HX 750w |

Permalänk
Avstängd

Själv tycker jag jävlar vilket spel, så mycket bättre än förväntat. Efter den så kallade betan som var piss så var jag nära att avboka men är väldigt glad att jag inte gjorde det, men fortfarande blir det alt+F4 när jag ser att nästa karta blir rush metro.
Visst är det en massa jobbiga buggar men alla som har köpt ett dice spel dom senast 10 åren vet att det måste man räkna med. Har man tur så lägger dom lite tid på att patch det och då kommer det att bli väldigt bra.

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaya:

Själv tycker jag jävlar vilket spel, så mycket bättre än förväntat. Efter den så kallade betan som var piss så var jag nära att avboka men är väldigt glad att jag inte gjorde det, men fortfarande blir det alt+F4 när jag ser att nästa karta blir rush metro.
Visst är det en massa jobbiga buggar men alla som har köpt ett dice spel dom senast 10 åren vet att det måste man räkna med. Har man tur så lägger dom lite tid på att patch det och då kommer det att bli väldigt bra.

Det kanske är sant det du säger. Började spela bf2 typ över ett år efter det kom ut. Och bc2 säkert ett halvår efter släpp. Så jag slapp nog uppleva dessa spel som buggiga. Jag avvaktar ett tag och kollar vad dice lyckas fixa med nästa patch. Det som jag stör mig mest på är server lagg just nu, förutom allt annat som jag tog upp i första inlägget.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av bingobelle:

Kan inte annat än hålla med till hundra procent. Om man hade tålt ett eller 2 skott till så hade spelet varit betydligt roligare. HC måste vara hemskt. Är inte kul när folk ligger och gömmer sig bara för att man dör lätt. Att man inte tål ngt gynnar bara de som har dåliga reflexer och dåligt aim som ligger och trycker i ngt campar hål med rand i byxan.

Lär er hantera spelet och sluta dö så snabbt helt enkelt.

Visa signatur

ninoscript :: Intel i9 9900k @ 5 ghz | Kingston HyperX 3200 mhz 32 gb | Gigabyte 2080Ti RTX Windforce OC | EVGA SuperNOVA G3 1000w | Samsung EVO 970 250 GB nvme m.2 | Samsung EVO plus 1 TB nvme m.2 | Asus z390-f Gaming | Fractal Design r6 blackout windowed | Audeze Maxwell Headset | Corsair MM350 Extended Musmatta | Final Mouse UltralightX | Steelseries Apex pro Tangentbord

Permalänk
Medlem

De få gånger man hamnar i en squad som till fullo samarbetar liknar detta spel ingenting annat.

Visa signatur

Jag kan ingenting om datorer.

Permalänk
Medlem

Jag kan hålla med TS till viss del, men spelet är förtidigt släppt, det märker man. Det behöver omsorg, vilket Dice garanterat håller på med.
Ge det tid bara, BC2 var inte heller en bra när det släpptes..

Med det jag inte förstår är varför 80% av laget ligger och trycker och inte avancerar, man envisas att ligga i en trång gång och bli kanonmat förr eller senare. Rör på Er, samarbeta och samla poäng. krig har förluster, blir så irriterad på folk som är K/D kåta och inte vågar avancera pga av att det sabbar statsen. Som tur är får man spawna igen och förhoppningsvis lite klokare då man är medveten om vad som hände innan man dog. Använd den informationen och gör något bra, t.ex flanka motståndarna. På riktigt har du bara en chans...

Dice informerade flitigt i börja att samarbete belönas, satsa på poäng och inte kills.
Är du Support, dela ut ammo i mängder, du belönas flitigt
Är du Medic, hela och släng ut medicpack, du belönas flitigt
Är du Engineer, hjälp dina fordonskamrater och lek inte quake. Måste säga att jag är leds på alla som använder RPG:n i close combat. Man borde ändra så att man inte kan skjuta med RPG mot humans, precis som du inte kan avlossa en stinger mot en tank. Som engineer har man ett manskingevär, använd det i close combat,ffs

OCH ALLA BORDE SPOTA ENEMYS MER, hjälp laget!

SoulShatter skriver om en mycket bra förklaring till Recon, kan inte annat än att hålla med.
Att Spota enemys borde ge mer poäng, profilen kring Recon är fortfarande lite skev och missvisande. En Recon skall inte avslöja sig utan vara så osynlig som möjligt, och förse laget med info. En Recon har i uppgift att plocka ut kritiska mål.
Tycker det är lite dåligt att Dice gjort kikarsiktet som en "ficklampa", skjuter man så avslöjar man ju ändå sig själv iaf eftersom man se vilket håll man blir skadad ifrån.

Visa signatur

Case: Antec Flux Pro PSU: Corsair HX1200 Cablemod MB: Asus ROG Z790 Maximus Hero CPU: i9 13900K Cooler: Arctic Liquid Freezer III 420 RGB Black Memory: Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 FURY Renegade GFX: Palit RTX 4090 Gamerock OC HDD: Samsung 990 Pro 2 TB / 2 x Samsung 860 Pro 4 TB Monitors: Alienware AW3423DW QD-OLED + XB271HU T-Board: Logitech G915 Mouse: Logitech G502 Lightspeed Headset: Steelseries Nova Pro Wireless Speakers: Harman Kardon GLA-55 Consoles: Playstation 5 / XB1X /Switch

Permalänk
Medlem

Orkar inte läsa igenom hela tråden så ber om ursäkt om det här tagits upp tidigare men:
Har ni problem med att lämna en Squad och gå med i en annan? Jag får bara fram "Join" knappen på vissa squads medans andra är helt omöjliga att gå med i. Retligt när man försöker komma in i samma Squad som sina polare. Ibland har d hjälpt att någon hoppat ur och så hoppar jag och sen hoppar den "urhoppade" in igen.

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Medlem
Skrivet av anemic:

Orkar inte läsa igenom hela tråden så ber om ursäkt om det här tagits upp tidigare men:
Har ni problem med att lämna en Squad och gå med i en annan? Jag får bara fram "Join" knappen på vissa squads medans andra är helt omöjliga att gå med i. Retligt när man försöker komma in i samma Squad som sina polare. Ibland har d hjälpt att någon hoppat ur och så hoppar jag och sen hoppar den "urhoppade" in igen.

Det är buggigt helt enkelt och kommer att fixas med tiden. Liksom frånvaron av kö systemet när man försöker logga in på en server. Just be patient

Visa signatur

Case: Antec Flux Pro PSU: Corsair HX1200 Cablemod MB: Asus ROG Z790 Maximus Hero CPU: i9 13900K Cooler: Arctic Liquid Freezer III 420 RGB Black Memory: Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 FURY Renegade GFX: Palit RTX 4090 Gamerock OC HDD: Samsung 990 Pro 2 TB / 2 x Samsung 860 Pro 4 TB Monitors: Alienware AW3423DW QD-OLED + XB271HU T-Board: Logitech G915 Mouse: Logitech G502 Lightspeed Headset: Steelseries Nova Pro Wireless Speakers: Harman Kardon GLA-55 Consoles: Playstation 5 / XB1X /Switch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blackie:

Det är buggigt helt enkelt och kommer att fixas med tiden. Liksom frånvaron av kö systemet när man försöker logga in på en server. Just be patient

Aha, I guess so. Jäkla retligt bara...

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Skrivet av Da´Russian Stallion:

- Inser att jag aldrig kommer lära mig att flyga jet då man bara blir nedskjuten eller utbuad och kallad för idot-noob när man försöker lära sig.

Joina en tom server o flyg runt. Gjorde samma i BC2 fast med helikopter för att bli riktigt bra på det.

Visa signatur

MAIN OS: W10PRO 64-bit, CPU: Intel 4790k @4,0GHz, CPU-kylare: Noctua NH-U9B SE2, GPU: ASUS DCII OC GTX 670, RAM: 32GB Kingston 1866MhZ, BRÄDA: ASUS Z97-A, SKÄRM: Benq BL2400PT + Samsung Syncmaster 940BW, LÅDA: Corsair 550D
LAPTOP ASUS 1215N | TV LG 55UF850V | NAS WD EX2 8TB | MOBIL YotaPhone 2 & Samsung Galaxy A3 | PLATTA Lenovo Yoga Tab 3 Pro & Linx7 32GB
KAMERA Canon 760D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Typen_200:

Joina en tom server o flyg runt. Gjorde samma i BC2 fast med helikopter för att bli riktigt bra på det.

Går väl inte att göra så i BF3? Har för mig att man lixom "sitter fast" i väntan på fler spelare.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Typen_200:

Hur gör man det?
För de servrar jag testat på så måste man vänta på att fler personer skall joina innan man får spela.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tastyandy:

Spela PCW, that made the game och behåller motivationen till att lira. Public är public. Like it or leave it som jag brukar tänka för mig själv.

Vart hittar du PCW? Vad är reglerna för en pcw och etc? Någon som kan informera mig om detta?

OT: Själv tycker jag att spelet är bra! Men visst är det jobbigt med lagget på vissa banor och ljuset. Men såg en tråd idag som tog upp lite om hur man fixade det problemet. Dock har jag inte testat det själv än eftersom jag är fortfarande på jobbet.

http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2832654... (Ps. Man måste vara inloggad på sitt origin konto för att se tråden. Så logga in på ditt konto innan du klickar på länken, eller logga in via länken om ni vågar Ds.)

Skulle kunna kopiera allt personen skrev om jag visste hur man använder spoiler fliks funktionen...

Permalänk
Medlem

Jag borde ha väntat på mw3 istället Är riktigt besviken på bf3

Permalänk
Medlem

bc2 är inte i samma klass alls.... hur kan man först säga att bc2 är roligare och bättre och sen fråga " vart tog bf känslan vägen? "

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka :)
Speccs = Intel i7 2600K (4,5Ghz) med Sluten H80 vattenkylning sittandes på ett AsRock Z68 Extreme 7 Gen 3, Detta arbetar tillsammans med ett Nvidia GTX 680 4GB Phantom och 16GB Vengeance, samt 120 GB's SSD-OCZ Vertex 3 Max IOPS, alltsammans sitter monterat i ett H2 chassi. Bilden visas med hjälp utav Samsung's Syncmaster 245B.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Bästa FPS-spelet på senare år skulle då jag säga. Buggar osv får man leva med i början!

Bara hålla med!!!

Visa signatur

Min Dator: [Låda: Cosmos 2] [Nätagg: Corsair AX PRO GOLD 1200Watt] [Processor: I7 3770 Stock] [Moderkort: Asus ][Ram: 16Gb Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz][Grafikkort: 2 st EVGA GeForce GTX 580 i SLI][Lagring: 4st SSD 240 Gb (Windows) + 1,5 TB]