"Liten"/"minimerad" laddningsskärm - fix för detta?

Permalänk

"Liten"/"minimerad" laddningsskärm - fix för detta?

God eftermiddag!

Det är egentligen inte ett problem som påverkar spelprestandan överhuvudtaget, men det är ändå något som jag skulle vilja fixa om det går.

Det är som så att laddningsskärmen för SP,MP (har ej prövat co-op ännu), är 'liten', alltså den täcker inte upp hela skärmen. Det ser ut som laddningsskärmen är minimerad i windows-mode, men det är svart runt omkring laddningsskärmen, så att säga... Någon som har detta "problem" eller är det meningen att det ska vara så?

Tack på förhand, Prison-Mike

Permalänk

Kan någon hjälpa mig?

Permalänk

Alltså finns det ingen som har ett svar...?

Permalänk
Medlem

Ta en bild så hjälper vi dig så gott det går.

Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

- Steam ID: Jappse ; Battlelog: Olawert ' Want a cookie?

Permalänk

Kan du ta en print screen eller en bild åtminstone? Inte lätt att förstå annars

Om jag tänker rätt hur du menar så tror jag det ska vara så, men inte säker, så visa gärna en bild!

Visa signatur

"Music expresses that which cannot be said and on which it is impossible to be silent." - Victor Hugo
- Beyerdynamic DT770, Pro-Ject Head Box II, Asus Xonar DX -

Permalänk
Skrivet av Prison-Mike:

Kan någon hjälpa mig?

Mer än två timmar kan man vänta på svar!

Men, jag har likadant och det är inget som påverkar spelet, så jag låter det vara.

Visa signatur

Citera, tack!
Har du läst tråden om strandhögtalare och andra musiklådor?

Permalänk
Medlem

Jag har det på två datorer. Ska troligtvis vara så.
Saving står höst upp i högra hörnet så spelet har iaf. upptäckt hela skärmen.
Lite roligt eftersom det står Loading i nedre högra hörnet i "minifönstret" samtidigt.

Permalänk

Okej, ska ta en print. Postar den senare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Prison-Mike:

Kan någon hjälpa mig?

Skrivet av Prison-Mike:

Alltså finns det ingen som har ett svar...?

Jag förstår att det frustrerande att inte få svar direkt, vi har alla varit i det läget! Men istället för att trippelposta så klicka på Redigera! Ibland kan det ta ett par dagar att få ett bra svar!!

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Prison-Mike:

Kan någon hjälpa mig?

Trots att du flera gånger sagts till om att sådana inlägg bryter mot § 4 i reglerna (http://www.sweclockers.com/forum/regler) och till och med vid ett tillfälle stängts av p.g.a. upprepade brott mot den regeln, har du nu brutit mot den igen. Jag låser nu den här tråden, vilket innebär att du inte får lov att skapa en ny tråd om samma sak. Dessutom får du en längre avstängning den här gången. Vänligen bryt inte mot reglerna igen.

*tråd låst*