Permalänk
Medlem

Har inte ens spelat MW3 men BF3 är skoj enligt mig.

Visa signatur

Ryzen 5600x | 32GB DDR4 Vengeance LPX 3600MHz | Gigabyte X570-I Aorus Pro | Louqe Ghost S1 + Medium top hat | MSI GTX1080 Gaming X | Corsair SF600 V2 600W | Noctua NH-L12S | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Crucial MX300 525GB | ASUS ROG Swift PG278QR | QPAD MK-85 MX Red | Logitech G602 |

Permalänk
Medlem

Båda har sin charm tycker jag.

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM

Permalänk

MW3 gör sig bäst som singleplayer och BF3 som multi. Med andra ord så är båda spel ett måste.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grusburk:

Vilken fail utav dig då jag inte ens har MW3 och spelar BF3 och är isåfall en BF3 fanboy.

Eftersom du ville att tråden skulle låsas utan vettig anledning lät det mer som att du var sur för att Bf3 har fler röster....bara

Visa signatur

GPU: GTX 570. CPU: Intel Core i5 2500K 3,3GHz. Mobo: MSI P67A-C45 REV B3. Nätaggregat: Corsair TX 650W V2 80+ Bronze. Ram: G.Skill 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz.
Tillbehör: T-bord: SteelSeries 6G v2 Gaming Keyboard. Skärm: Dell UltraSharp 23'' U2311H IPS. Mus: Logitech G500. OS: Windows 7. Chassi: R3. Headset: SteelSeries Siberia V2 Orange. Min Youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Woxocs?feature=mhee

Permalänk
Medlem

Spelar man endast singleplayer så är MW3 mycket bättre. Går knappt att jämföra i min mening, då allt ifrån presentation till tempo är otroligt mycket bättre. Singleplayer kampanjen i BF3 å andra sidan var kort och oinspirerad.

Multiplayer är en helt annan femma dock. Gillar man variation och teamwork så är Battlefield 3 det hela uppenbara valet. Det finns mer saker att göra och en mängd olika sätt att utföra dom på. Grafiken är även helt överlägsen då BF3 en fröjd för ögonen medan MW3 fortfarande ser ut ungefär som originala MW gjorde när det kom ut runt 2007.

MW3 är en i min mening mycket simpel shooter med väldigt högt tempo, det enda du någonsin behöver tänka på är att sätta siktet över fienden och trycka på fire-knappen. Visst kan det ha sin charm... men personligen tröttnar jag efter 5 minuter i MP, något som inte händer i BF3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Woxics49:

Eftersom du ville att tråden skulle låsas utan vettig anledning lät det mer som att du var sur för att Bf3 har fler röster....bara

Man Pallar inte fanboy wars på ett forum som ska vara M rated for Mature.

Visa signatur

MOBO: ASUS B550-i                                    CPU: Ryzen 5900X
RAM: GTZN-3600MHZ-CL14                       GPU: EVGA 3080 XC3
BOX: Ncase m1 v6.1                                    PSU: Corsair SF750
AIO: Kraken z53                                           SSD: Samsung 980 PRO