Permalänk
Medlem
Skrivet av rigge:

ahh du som försökte snika och ändra hans mail eller ? tack thunberg hann lira ett game sen fick jag en invite

Frågade aldrig om hans uppgifter så nej:) Grattis

Permalänk
Skrivet av rigge:

ahh du som försökte snika och ändra hans mail eller ? tack thunberg hann lira ett game sen fick jag en invite

hur fasen fick du invite så snabbt ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Essin:

Förklara gärna det där, hur kan det anses vara något bra att det är delay mellan klick och att det händer något. Det var ju knappast meningen att det skulle vara så i DotA, det handlar till 100% om begränsningar i WC3s motor och nätkod. Jag har över 5 år inom DotA på relativt hög nivå (IHCS, DI..) och du är inte den första som (helt felaktigt) anser att begränsningarna skulle vara någon form av feature i DotA. Ge mig en ända anledning till att det är något positivt med denna delay? Att det "är som DotA" är ju en brutalt kass anledning, jag trodde hela poängen med att få över DotA på en egen motor var att man skulle slippa de begränsningar som det föråldrade WC3 motorn har (däribland detta). Sen om man gillar lägre tempo är ju upp till var och en, men lågt tempo är inte samma sak som input lag vilket är vad DotA 2 och framförallt DotA har!

Fast det är klart jag kan förstå om du tycker det är skönt att man hinner gå och laga mat innan heron reagerar

Årets post, finns inget att tillägga! Ge den här mannen 10 interwebz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av riggfisk:

Årets post, finns inget att tillägga! Ge den här mannen 10 interwebz.

Essin är gyllene!

Permalänk
Medlem
Skrivet av aejt:

Det finns en input delay i Dota 2. Den beror dock på nätkoden (den är alltså INTE intended), och jag har hört att de ska försöka fixa den.

Jävlar, du gör mig sexuellt upphetsad!
det är det ända som jag är besviken på, kommer fan spela med erektion konstant om detta fixas <3

Visa signatur

Spelar: Black Desert Online (GM för guilden Necrotic), DotA 2

Permalänk
Avstängd

Ååh kan man inte ha turen och få en invite i mailen nån jävla gång

Visa signatur

laptop*asus g73jw med F120 disk*

pc * Motherboard: Gigabyte GA-X79-UD5 * CPU: i7 3930K * GPU: Radeon HD7970* Samsung S27A950D 120hz + 32tv * Corsair Vengeance 16gb * Antec p280 * PSU: Corsair HX 850W * Windows 7 Ultimate* Ssd f120 *

Permalänk
Medlem

Okej nu har jag kört 2 st games varav några practice och ni överdriver ju något enormt med "delayen" visst jämför man med HoN så är det en liten skillnad men inte så stor som ni verkar få det att verka, det är bara själva "dota-feelingen" som finns kvar.

Visa signatur

[i]You have two stamp.One red, one green.
- So ?
- I have chance to go New York. 50-50.
[/i]

Permalänk
Medlem

den som ger en invite kan få ett steam acc!

Permalänk
Medlem

Ges det fortfarande ut nycklar eller är betan låst nu?

Permalänk
Medlem

kommer nycklar och invites hela tiden sparvone

Permalänk
Medlem
Skrivet av rigge:

Okej nu har jag kört 2 st games varav några practice och ni överdriver ju något enormt med "delayen" visst jämför man med HoN så är det en liten skillnad men inte så stor som ni verkar få det att verka, det är bara själva "dota-feelingen" som finns kvar.

+1

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

"I'm not completely worthless,I can be used as a bad example!"

Permalänk
Medlem

Någon som vill teama up o spela så äre bara adda h0bo

Permalänk

WTF. Skulle precis stänga av Steam och gå och lägga mig så tyckte jag de poppa upp en Dota2 ruta lite snabbt.

När jag startade Steam igen så låg Dota 2 i mitt inventory

Visa signatur

Moderkort: ASUS PRIME Z690M-PLUS D4 | Proccesor: i5 12600K @ 3.6Ghz | Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO V2 | Ram: Corsair Vengeance LPX Black 32GB @ 3200Mhz | Chassi: Fractal Design Define Mini C | Grafikkort: ASUS GeForce RTX 4070 DUAL OC 12GB | Nätagg: Corsair TX750M 80+ GOLD | Lagring: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB | Skärm: MSI 27" Optix MAG274QRF-QD IPS QHD @ 165 Hz

Permalänk

Hehe se där ja! Fick oxå invite glad som fan!

Visa signatur

Awaken Mustakrakish the Lake Troll
5950x, 3090 FE

Permalänk
Medlem

DOTA 2! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Permalänk
Medlem

Blir lite ledsen varje gång en wave av keys går ut och man fortfarande sitter utan :c

Grattis alla som fått dock, och lycka till i spelet

Visa signatur

Dota 2!

Permalänk
Medlem

Ny wave? haha ;D
Grattis alla!

Visa signatur

Chassi: Phanteks P600s PSU: Seasonic Focus+ 650W
MB: MSI X570 Gaming Pro Carbon
CPU: AMD Ryzen 7 3700X Cooler: Noctua NH-D15S
RAM: 32GB Ballistix Sport LT 3000cl15 (e-die)
GFX: Nvidia 2070S FE SSD: Samsung 850 PRO 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av RawN:

Ny wave? haha ;D
Grattis alla!

Inte säker, men 3 stycken skrev precis att de fick en, därför antog jag att du precis skickat ut ett gäng nycklar

Visa signatur

Dota 2!

Permalänk
Medlem

NÄ MEN DET ÄR FAN GG
DAGS ATT SOPTUNNA ALLA DÅLIGA SMUTSUNGAR

Permalänk

Ingen som vill ge bort en key

Permalänk
Medlem

Tar gärna emot en key om någon snäll själ finns där ute, haha

Visa signatur

Fractal Design Arc| Intel i5 2500k@4.3| Antec Kühler H2O 620| GTX 580 DCII| Asus P8P67 PRO| Corsair 4GB XMS3| OCZ Agility 60GB| Corsair HX 1000W| BenQ XL2410T 120hz

iPhone 4 | Xbox 360

Permalänk
Medlem

Skulle också vara mycket tacksam om någon skulle dela med sig av en nyckel!

Visa signatur

Dota 2!

Permalänk
Medlem

Angående den tröga känslan eller "delayen" så fixas det lätt genom att gå in i inställningarna under fliken "game" och dra upp camera någonting (den översta) till max.

Visa signatur

Chassi Silverstone FT03-MINI Moderkort ASRock Z77E-ITX CPU i5 3570k @ 4.4Ghz GPU Gainward GTX 670 Phantom PSU Corsair VS 450W Lagring OCZ Vertex 3 240gb x2 RAID0 Ljud Beyerdynamic DT770 pro 250ohm / Beyerdynamic T70p + Schiit Magni 2

Permalänk
Medlem

Någon extremt snäll som vill ge mig en invite?

Permalänk

Spelat ett 60min pratice game nu som Witch Slayer (Deamon Witch?) och slutade på 10-5-20 som support, jäklar va kul de var. Riktigt skön grafik och inte mycket att klaga på.

Kommer dock ta lite tid innan man lär sig lasthitta, shoppen, alla items (finns massa nya om man spelat HoN). Definitivt ett grymt spel!

Visa signatur

Moderkort: ASUS PRIME Z690M-PLUS D4 | Proccesor: i5 12600K @ 3.6Ghz | Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO V2 | Ram: Corsair Vengeance LPX Black 32GB @ 3200Mhz | Chassi: Fractal Design Define Mini C | Grafikkort: ASUS GeForce RTX 4070 DUAL OC 12GB | Nätagg: Corsair TX750M 80+ GOLD | Lagring: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB | Skärm: MSI 27" Optix MAG274QRF-QD IPS QHD @ 165 Hz

Permalänk
Medlem

Gz

gz all till key

Permalänk
Medlem
Visa signatur

pls

Permalänk

Fick min invite torsdag 3:00 (ca) på morgonen, spelade ju ofc direkt, kan säga att jag inte upplevt något lagg, vissa mindre grafiska buggar dock men dessa håller på att åtgärdas. Vad jag vet är det inte direkt några "stora vågor" med nycklar utan mindre vågor flera gånger varje dag mer eller mindre. spelare som är online är runt 3 500 - 5 000 under EU gametime så att säga, matchmaking brukar gå fort. Med beta keyn följer också med 2 keys som man kan ge till vänner (har inte dessa kvar). slutligen DotA 2 beta>>>>HoN>DotA>>>>>>>>>LoL

Permalänk
Medlem

exakt så är det. är väl bara att acceptera att man aldrig kommer få en key.

Permalänk
Medlem

bah en ny wave med nycklar och ingen tur här
Spelet kommer hinna komma ut innan jag får en invite