Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Getto fix inför DHW

Detta e bevis på att man bör ha en mer ut tänkt plan från början. så slipper man 47 ändringar innan slutresultatet e uppnått:P

alla som vatt på dh vet att platsen e de ej gott om. så när en dh polare sa han skulle bygga en hylla för göra de smidigare så fick jag en ide. i garaget hade jag en gammal källar hylla som fick bli mitt offer.

min ide blev som så att göra va jag kunde me bara den hyllan o lite träskruv. inge nytt fick inhandlas. de var länge sen jag kände mej så kreativ som nu. tankarna sprudla o ja de syns på resultatet som ni lär märka i detta galleriet hehe.

kunde gjort en lättare konstruktion men va e de för kul me de. o ja de blev ej snyggast i världen o inte häller e jag de men vem bryr sej. de skall fungera för DHW:P

Getto fix inför DHW

Visa signatur

ORD POLISER O FOLK SOM STÖR SEJ PÅ SÄTTET JAG SKRIVER HITTA ER EN VETTIG MENING ME LIVET IST FÖR SOM I MITT FALL HACKA PÅ EN MED ETT HANDIKAP. FÖR DE E BARA TRÖTTSAMT

Permalänk
Inaktiv

Snyggt gjort!!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon2110:

Snyggt gjort!!

Skickades från m.sweclockers.com

haha tack tror den gör susen för mej o polaren. e ju plats till hans data där uppe med

Visa signatur

ORD POLISER O FOLK SOM STÖR SEJ PÅ SÄTTET JAG SKRIVER HITTA ER EN VETTIG MENING ME LIVET IST FÖR SOM I MITT FALL HACKA PÅ EN MED ETT HANDIKAP. FÖR DE E BARA TRÖTTSAMT

Permalänk
Medlem

Ledda på för tusan! Behöver alltid lite extra ljus

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Medlem
Skrivet av anemic:

Ledda på för tusan! Behöver alltid lite extra ljus

hehe skall bara finna en vettig strömbrytare då bara:P

Visa signatur

ORD POLISER O FOLK SOM STÖR SEJ PÅ SÄTTET JAG SKRIVER HITTA ER EN VETTIG MENING ME LIVET IST FÖR SOM I MITT FALL HACKA PÅ EN MED ETT HANDIKAP. FÖR DE E BARA TRÖTTSAMT

Permalänk
Medlem

haha, Made my day asså!

Visa signatur

Intel Core i5 2.8 Ghz @3.4Ghz|Corsair H70|Asus Maximus III Formula P55|Corsair 8GB 1600MHz XMS3 DHX+| ZOTAC GTX 470 1280MB|650D,
B-log; Riverst0ne

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zakiras:

haha, Made my day asså!

hehe gött:P

har ledlister som skall monteras kom nu på va fräckare än om jag kan stryra de med fjärr:P fick av mamma 3 fjärrstyrda väggutag. en av de kan jag ju bara koppla led trafon på så har jag brytare. fan detta kommer bli pimp my hylla

Visa signatur

ORD POLISER O FOLK SOM STÖR SEJ PÅ SÄTTET JAG SKRIVER HITTA ER EN VETTIG MENING ME LIVET IST FÖR SOM I MITT FALL HACKA PÅ EN MED ETT HANDIKAP. FÖR DE E BARA TRÖTTSAMT

Permalänk
Medlem
Skrivet av zorki:

hehe gött:P

har ledlister som skall monteras kom nu på va fräckare än om jag kan stryra de med fjärr:P fick av mamma 3 fjärrstyrda väggutag. en av de kan jag ju bara koppla led trafon på så har jag brytare. fan detta kommer bli pimp my hylla

Får gå runt och leta efter dig och din hylla på dh

Visa signatur

Intel Core i5 2.8 Ghz @3.4Ghz|Corsair H70|Asus Maximus III Formula P55|Corsair 8GB 1600MHz XMS3 DHX+| ZOTAC GTX 470 1280MB|650D,
B-log; Riverst0ne

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zakiras:

Får gå runt och leta efter dig och din hylla på dh

kan ej va svårt att finna mej. kommer sitta i en av de stora gångarna i närheten av scenen i dhallen

Visa signatur

ORD POLISER O FOLK SOM STÖR SEJ PÅ SÄTTET JAG SKRIVER HITTA ER EN VETTIG MENING ME LIVET IST FÖR SOM I MITT FALL HACKA PÅ EN MED ETT HANDIKAP. FÖR DE E BARA TRÖTTSAMT

Permalänk
Medlem

ja de var ghetto som bara den de dära

Visa signatur

Chassi: Corsair 7000x, PSU Corsair HX1000i, MB: GIGABYTE AORUS MASTER X670E, CPU:AMD Ryzen 9 7900X3D, GPU: ASUS Radeon RX 7900 XTX 24GB TUF OC, RAM: G.Skill 64GB (4x16GB) DDR5 6000MHz, M.2: 2*WD Black SN850X 1TB Gen 4, OS: Win 11 Pro, Monitors: Samsung Odyssey G9 49 5120x1440 240hz + ASUS "RoG SWIFT " PG278Q 144Hz G-Sync, Headset : Logitech Pro X 2 Lightspeed, Mic : RØDE Mikrofon NT1 + Ai-1 Studio Kit + RØDE PSA1+ Professional Studio Arm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tarpentin0:

ja de var ghetto som bara den de dära

skall bara koppla de sista sen blir de par nya bilder på de upplagt

Visa signatur

ORD POLISER O FOLK SOM STÖR SEJ PÅ SÄTTET JAG SKRIVER HITTA ER EN VETTIG MENING ME LIVET IST FÖR SOM I MITT FALL HACKA PÅ EN MED ETT HANDIKAP. FÖR DE E BARA TRÖTTSAMT

Permalänk
Medlem

Blir ju fint

Visa signatur

Ikari Optical + Qck = Skills på CS

Permalänk
Medlem
Skrivet av FaxxorN:

Blir ju fint

ja vist blev de:P

Visa signatur

ORD POLISER O FOLK SOM STÖR SEJ PÅ SÄTTET JAG SKRIVER HITTA ER EN VETTIG MENING ME LIVET IST FÖR SOM I MITT FALL HACKA PÅ EN MED ETT HANDIKAP. FÖR DE E BARA TRÖTTSAMT

Permalänk
Medlem

Läckert! Man tager vad man haver sa zorki och byggde en hylla utav plank.

Den enda nackdelen jag kan komma att tänka på att det blir ett par kilo extra att släpa på, men det kan man ju leva med.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nightcrawl:

Läckert! Man tager vad man haver sa zorki och byggde en hylla utav plank.

Den enda nackdelen jag kan komma att tänka på att det blir ett par kilo extra att släpa på, men det kan man ju leva med.

vikten o släpandet e inget som bekommer en flyttkarl:P

Visa signatur

ORD POLISER O FOLK SOM STÖR SEJ PÅ SÄTTET JAG SKRIVER HITTA ER EN VETTIG MENING ME LIVET IST FÖR SOM I MITT FALL HACKA PÅ EN MED ETT HANDIKAP. FÖR DE E BARA TRÖTTSAMT