Permalänk
Medlem

Får man på något sätt reda på om dom lägger ut fler sweclockers kampanj produkter?
När läggs den sista produkten ut? Är det minuter innan kampanjen tar slut?

Permalänk

Hej,

I torsdags lämnade jag in en dator hos er pga fel. I och med inlämningen av datorn så fick jag någon "PIN-kod" samt service-nummer som jag ska använda för att se status på mitt serviceärende. Vad är det för skillnad med att använda dessa mot att använda det jag alltid har gjort, dvs logga in som vanligt och klicka på "Här kan du se status på dina serviceärenden"?

Tänkte bara höra om det var någon skillnad, om ni t.ex. bara kommer uppdatera texten på någon utav dem? Verkar som om det står samma info på båda alternativen så undrar mest om det är någon skillnad med att använda PIN-koden eller att logga in som vanligt?

Mvh Andreas

Permalänk

Hm verkar som att prisfesten är slut? Alla varor har gått över till status "beställningsvara"

Permalänk
Medlem
Skrivet av OnlyCasanova:

Hm verkar som att prisfesten är slut? Alla varor har gått över till status "beställningsvara"

Är du på rätt sida? För mig ser det ut som tidigare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av OnlyCasanova:

Inte för mig allt är grönt utom SSDn.

Visa signatur

Fractal Design Tesla 650W 80+ > Asus P8Z77-I Deluxe > BitFenix Prodigy (Vit) > Intel Core i7 2700K > Crucial 16GB 1600MHz > Scythe Mugen III > Gigabyte GTX 660 > 640GB WDB > 120GB OCZ Agility 3

Permalänk

hmm skumt såhär är det hos mig:

Notera den fina prissänkningen på Fractal Design Fläkten

Permalänk
Medlem
Skrivet av OnlyCasanova:

hmm skumt såhär är det hos mig:

Notera den fina prissänkningen på Fractal Design Fläkten
http://img846.imageshack.us/img846/8956/namnlsh.png

Du har så att den visar butiks priser dessa erbjuder dom bara över webben

Permalänk
Skrivet av KandZor:

Du har så att den visar butiks priser dessa erbjuder dom bara över webben

Fixat tack

Permalänk

Halloj! Jag undra om ni kommer få in några fler AMD Phenom II X4 965 3,4GHz Black Edition?

EDIT: Eller tar ni in på beställning?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yrch:

Nån som har nån uppfattning om kvalitén på det Antec nätaggregat de har kampanj på? https://www.inet.se/artikel/9960234/antec-vp550p-550w-max-1st...

Verkar bra: http://www.techpowerup.com/reviews/Antec/VP550P/9.html

Visa signatur

Main Core i9-9900k | NH-D15 | ROG STRIX Z390-F | 16GB DDR4 3200 MHz LPX | STRIX 2080 Ti GAMING OC | Samsung 970 EVO 1TB + Toshiba XG5 256GB | RM650X | R5 Blackout
HTPC/Barndator: Core i5-8400 | ASUS PRIME B360M-A | 16GB DDR4 2666 MHz | STRIX GTX 1070 OC | 2 x Toshiba XG5 256GB
Extradator: Core i7 870 | ASRock H55M-LE | 8GB 1600 MHz | Intel 320 120GB | HD6950 2GB | VX 550W

Permalänk
Medlem

Bara jag eller ser det ut som att det överstrukna priset på Fractal Deisgn fläkten verkar vara 12 499:- Hoppas den kyler i så fall

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk

Inet hoppas på ett bra erbjudande på ett headset också kanske g930?

Permalänk
Medlem

Missade Asus kortet

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon160366:

kan svära på att för knappa 30min sedan fanns det 26st i lager

Helt plötsligt för en timme sedan ungifär, så började lagerstatusen sjunka snabbare än på hela helgen, på flera varor

Visa signatur

AMD_PERAs Dator Galleri
Jag har försöker att hitta bra delar billigt: AMD, ASUS, MSI, Fractal Design, Corsair, Zalman, Noctua, Kingston, Seasonic, WesternDigital, Sapphire mfl.
Skitbra -sa Bill, Brakskit -sa Bull...
Det blir nog bra när det blir färdigt...Nu slipper jag intel, när RYZEN har kommit...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xioz_84:

Om man ska ha en top service. Som alla tycker att de har. Så ska inte varor ta slut. Då får man ha ett stort lager saldo. Hur skulle de se ut om man har kampanj på nån affär sen får bara de 50 första köpa de till X pris. Sen de som kommer 4h senare till Y pris. Den butiken går säkert långt i sin marknadsföring och stärker inte sitt varumärke speciellt.

Vad spelar de för roll om de säljer till inköpspris? Alla stora el aktörer går bak på sina tv apparater. Varför inte beställa in så alla kan få köpa. Hur svårt ska de vara. De får säkert ettbra pris om de köper in 3000st.

En nöjd kund är A och O.

Snåljåpar och fattiglappar finns alltid.

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W

Permalänk
Medlem

Måste säga att Inets hemsida är oerhört rörig. Att finna att det var rea var ju i princip omöjligt, bara massa banners. TL;DR.

Permalänk
Medlem
Skrivet av airhead:

Måste säga att Inets hemsida är oerhört rörig. Att finna att det var rea var ju i princip omöjligt, bara massa banners. TL;DR.

Tanken var nog att det var till sweclockers medlemmar och inga andra, därav obefintligt med genvägar dit från inet.se, men desto fler länkar dit från sweclockers.

Permalänk
Medlem
Skrivet av rinosaur:

Snåljåpar och fattiglappar finns alltid.

Handlar inte om pengarna alls. Men rätt ska vara rätt. Varför ska jag betala mer än andra om de har en kampanj? och varför inte har tillräckligt med varor så alla kan beställa. När ska vissa förstå kundservice.

Visa signatur

Stationär: Core i5 760 @ 3.8 GHz | Gigabyte GA-P55A-UD4 | Corsair XMS3 DDR3 1600MHz @ 8GB | NOCTUA NH-U12P | Sparkle GTX 460 1GB OC | OCZ MODXSTREAM PRO 700W, 80+ | Fractal Define R3 | WB CAVIAR BLACK 1TB S/600 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xioz_84:

Handlar inte om pengarna alls. Men rätt ska vara rätt. Varför ska jag betala mer än andra om de har en kampanj? och varför inte har tillräckligt med varor så alla kan beställa. När ska vissa förstå kundservice.

Hade du blivit gladare om de inte haft någon rea alls? Då skulle alla få samma pris. Varför klagar du inte på att andra affärer inte säljer för 999kr? För varför ska man behöva betala mer där än man gjorde hos Inet?

Permalänk
Medlem

Varför har Inet inte fyllt på med erbjudanden idag?! :((

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Überklass:

Hej.

Har ni fått något leveransdatum på Corsair K60 och M60? Har en order som ligger och väntar just nu hos er och funderar på om man skall hoppa på ett annat tåg istället. Undrar även om en liten prisjustering skulle vara aktuell, ni ligger nästan 200 kr högre i pris än IT-shoppen och 150 kr över multitech på K60 samt drygt 100 kr över många andra leverantörer på M60.

Skrivet av inet.se:

Leveransen från Corsair är tyvärr försenad och verkar som det kommer in först mot slutet på denna månaden.

Vill du ändra något i din beställning är du välkommen att kontakta oss direkt på 031 65 27 00

Med risk för att vara tjatig angående K60.. men nu har ni ändrat till beställningsvara. Hur kommer det sig och betyder det att den finns att få hem om man beställer genom er? Hur lång leveranstid?

Mvh

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem

Kommer alla erbjudanden försvinna 11:11 idag eller hur uppfattar ni det hela? De borde lägga upp några nya produkter innan dess isåfall.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daniel87:

Kommer alla erbjudanden försvinna 11:11 idag eller hur uppfattar ni det hela? De borde lägga upp några nya produkter innan dess isåfall.

Bra fråga.

Det står ju iförsig att de kommer fylla på med erbjudanden till 11:11, inte att kampanjen slutar då.
Men samtidigt står de "fyra dagar lång prisfest som startar fredag 11.11"

Alltså fredag 11.11 -> Måndag 11.11 = 4 dagar.

Jag hade tolkat det som att det tar slut 11.11, men ja man vill gärna se måndagens erbjudande tills dess

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nikkop:

Jag hade tolkat det som att det tar slut 11.11, men ja man vill gärna se måndagens erbjudande tills dess

Börjar ju bli knappt om tid isåfall...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daniel87:

Börjar ju bli knappt om tid isåfall...

Yep ;p Tror inte de blir några fler erbjudanden.

Permalänk

Grymma erbjudanden till oss sweclockare

Drog nyss iväg en beställning:
Antec VP550P 550W och ett Gigabyte GA-990FXA-UD3 till ett sammanlagt pris på 998:-, sparade nästan 800:- på detta :D.

precis i tid med då man behöver ett nytt moderkort och ett nytt nätaggregat.

Visa signatur

Fractal Design Define R6 | Asus ROG Strix B450-F Gaming | Ryzen 5 2600x | Ballistix Sport LT DDR4 16GB | Geforce RTX 3060 ti | OCZ 750w 80 Plus | OCZ Agility 3 -WD Green 1TB | AOC 24" 144Hz |

Permalänk
Medlem

Inet har väl läst de sura kommentarerna, och lackade ur

Visa signatur

AMD_PERAs Dator Galleri
Jag har försöker att hitta bra delar billigt: AMD, ASUS, MSI, Fractal Design, Corsair, Zalman, Noctua, Kingston, Seasonic, WesternDigital, Sapphire mfl.
Skitbra -sa Bill, Brakskit -sa Bull...
Det blir nog bra när det blir färdigt...Nu slipper jag intel, när RYZEN har kommit...

Permalänk
Medlem

GA-990FXA-UD3 Beställt!

Permalänk
Medlem

ja jag klagar då inte jag fick både ssd å ett tangent bord så jag fick allt jag behövde

Visa signatur

CPU: Intel 8700k. MB: ASUS ROG STRIX Z370-i gaming. RAM: CORSAIR 16GB 2133MHZ VENGEANCE LP GFX:. Gigabyte 1080 Gtx. SSD:Samsung SSD 970 evo 250GB. SSD: SAMSUNG SSD 960 evo 1tb. PSU:Corsair SF600 600W 80+ Gold Chassi: Louqe GHOST S1. OS:Windows 10 pro
Konsoler: PS2, PS3, PS4, Xbox 360, Xbox one s, Nintendo switch sega mega drive, amiga 500,

Permalänk
Medlem
Skrivet av AMD_PERA:

Inet har väl läst de sura kommentarerna, och lackade ur

Det tror jag inte, så gör inte en butik av den kalibern. Tror snarare att dom redan kommit upp i 1000 prissänkta produkter.
15st varor på "våran" kampanj sida och minst 50st fanns av varje, kanske fler av nån...då blir det ~1000 produkter.

Men kan tycka att om det är så dom tänkt, så är det lätt att missförstå. Dom flesta verkar tro att det skulle bli 1000st olika
varor som skulle prissänkas kraftigt.

Väldigt synd att man inte hann med på Asus kortet :ledsen: hade varit perfekt julklapp till sonen.