Permalänk
Medlem

de är synd man inte har nå pengar kvar :/

Visa signatur

CPU: Intel 8700k. MB: ASUS ROG STRIX Z370-i gaming. RAM: CORSAIR 16GB 2133MHZ VENGEANCE LP GFX:. Gigabyte 1080 Gtx. SSD:Samsung SSD 970 evo 250GB. SSD: SAMSUNG SSD 960 evo 1tb. PSU:Corsair SF600 600W 80+ Gold Chassi: Louqe GHOST S1. OS:Windows 10 pro
Konsoler: PS2, PS3, PS4, Xbox 360, Xbox one s, Nintendo switch sega mega drive, amiga 500,

Permalänk
Medlem

Hoppas fortfarande på en matchande cpu till något av moderkorten!

Permalänk
Medlem

Hej Inet!

Jag har precis beställt en ny dator som ni ska bygga ihop. Jag undrar om ni aktiverar Achi och TRIM?

Permalänk
Medlem

Ännu mera creds till inet som lyssnade på mitt förslag om G19 !!
Tummen upp och beställningen snart skickad

Permalänk
Medlem

Synd att man redan har köpt ett G19 vid Inets CoD rea men 999:- var billigt det också...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

man vart bra sugen på en g19

Visa signatur

CPU: Intel 8700k. MB: ASUS ROG STRIX Z370-i gaming. RAM: CORSAIR 16GB 2133MHZ VENGEANCE LP GFX:. Gigabyte 1080 Gtx. SSD:Samsung SSD 970 evo 250GB. SSD: SAMSUNG SSD 960 evo 1tb. PSU:Corsair SF600 600W 80+ Gold Chassi: Louqe GHOST S1. OS:Windows 10 pro
Konsoler: PS2, PS3, PS4, Xbox 360, Xbox one s, Nintendo switch sega mega drive, amiga 500,

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xioz_84:

Hej

Tycker oxå det är rejält synd att man inte kan hålla kampanj produkter under perioden som finns. Tänker på ssd produkten. Ska man "fira" för årets bästa dator butik. Så kan man inte ha slut på produkten. Vad visar de för karaktär igentligen. Då får man antagligen strunta i att ha en sådan produkt eller lösa problemet och ta smällen.

Sen hur kan man ha den i lager till ordinarie pris?

Besviken på er.

/ Johan

Men snälla nån det är ett tack till sweclocker medlemmar, dom säljer ju fan skiten för inköps pris, hur kan du ens klaga? Tror du dom ska ge bort ett överflöd av produkter som dom inte tjänar ett skit på?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

[Thermaltake Level 10 GT] [XFX PSU Core Edition 850W 80+ Bronze] [Asus P8P67 PRO B3] [Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz] [Radeon AMD 290x] [Corsair XMS3 Vengeance 2x4 GB] [Corsair H80 PnP 2xScythe GT 1850 RPM] [Corsair Force 3 120gb]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zcorc:

Men snälla nån det är ett tack till sweclocker medlemmar, dom säljer ju fan skiten för inköps pris, hur kan du ens klaga? Tror du dom ska ge bort ett överflöd av produkter som dom inte tjänar ett skit på?

Tror mer att han reagerede på att Inet hade lagt ut en disk i kampanjen, men redan samma dag så har den "utgått" trots att den finns på lager.

Permalänk
Skrivet av biorrith:

Tror mer att han reagerede på att Inet hade lagt ut en disk i kampanjen, men redan samma dag så har den "utgått" trots att den finns på lager.

Jo, dock sjukt tråkigt att den tog slut direkt medan allt annat fortfarande är kvar.

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xioz_84:

Hej

Tycker oxå det är rejält synd att man inte kan hålla kampanj produkter under perioden som finns. Tänker på ssd produkten. Ska man "fira" för årets bästa dator butik. Så kan man inte ha slut på produkten. Vad visar de för karaktär igentligen. Då får man antagligen strunta i att ha en sådan produkt eller lösa problemet och ta smällen.

Sen hur kan man ha den i lager till ordinarie pris?

Besviken på er.

/ Johan

Att folk alltid gnäller är ju ingen nyhet. Det har aldrig slagit dig att efterfrågan varit så pass stor att dom går åt snabbt? Sen kan jag också tycka att det är lite irriterande att disken fanns för 2 olika priser, men men. Att man inte är tillräckligt snabb kan ju knappast dom få för. Lika bra att börja klaga på komplett att deras 1337 erbjudanden tar slut också kanske?

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av biorrith:

Det fanns 50 stycken som alla andra varor. Att den säljer bäst är väl inte inets fel, och någon gräns till givmildhet måste ju fan finnas, dom inte tjänat många kronor på den disken. Om de slänger upp 50 till kommer dom bara ta slut på 3 timmar igen och då kommer nya och klagar.

Visa signatur

[Thermaltake Level 10 GT] [XFX PSU Core Edition 850W 80+ Bronze] [Asus P8P67 PRO B3] [Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz] [Radeon AMD 290x] [Corsair XMS3 Vengeance 2x4 GB] [Corsair H80 PnP 2xScythe GT 1850 RPM] [Corsair Force 3 120gb]

Permalänk
Skrivet av Batman:

Att folk alltid gnäller är ju ingen nyhet. Det har aldrig slagit dig att efterfrågan varit så pass stor att dom går åt snabbt? Sen kan jag också tycka att det är lite irriterande att disken fanns för 2 olika priser, men men. Att man inte är tillräckligt snabb kan ju knappast dom få för. Lika bra att börja klaga på komplett att deras 1337 erbjudanden tar slut också kanske?

Den fanns faktiskt för 3 olika priser

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Medlem

Kommer alla erbjudanden försvinna imorgon kl 11.11? eller kommer de bara sluta lägga upp nya erbjudande? undrar i fall man har chansen att lägga några beställningar imorgon kväll?

Permalänk
Medlem

Inet lägger ju 50 exemplar till ett kanonpris.
Sedan om det tar slut så är det så.
Det finns ju andra saker oxå, SSD kommer att komma igen i andra erbjudanden framöver.
Däremot en processor till nått utav moderkorten och kanske en kylare till detta skulle vara mums.
Det är långt till måndag kl11.11 det kan komma nått rejält i sista minuten

Visa signatur

AMD_PERAs Dator Galleri
Jag har försöker att hitta bra delar billigt: AMD, ASUS, MSI, Fractal Design, Corsair, Zalman, Noctua, Kingston, Seasonic, WesternDigital, Sapphire mfl.
Skitbra -sa Bill, Brakskit -sa Bull...
Det blir nog bra när det blir färdigt...Nu slipper jag intel, när RYZEN har kommit...

Permalänk
Medlem

Är i desperat behov av en ny högupplöst skärm (27-30, 2560x1440-2560x1600) så om ni är sugna på att ha med någon sådan i erbjudandet hade det varit helt underbart

Visa signatur

Chassi: Lian-Li något.. | Moderkort: Gigabyte x570 Aorus Elite | CPU: Ryzen 9 5900x | CPU-kylare: Noctua DH-15 | RAM-minnen: Corsair Vengeance 32GB (4x8Gb) 3000MHz | GPU: GTX 1070 (RTX 3080 n0gon gång..) | Nätagg: Corsair TX 950W | Samsung 860 EVO 1TB M.2 | Intel 520 240GB | 2x Seagate Barracuda Green 2TB | Skärm 1: MSI Optix MPG341CQR | Skärm 2: Samsung C49RG90S

Permalänk
Skrivet av AMD_PERA:

Inet lägger ju 50 exemplar till ett kanonpris.
Sedan om det tar slut så är det så.
Det finns ju andra saker oxå, SSD kommer att komma igen i andra erbjudanden framöver.
Däremot en processor till nått utav moderkorten och kanske en kylare till detta skulle vara mums.
Det är långt till måndag kl11.11 det kan komma nått rejält i sista minuten

De har lagt upp 750 produkter (om man räknar med att de lägger upp 50 av varje 15 produkter). Därför bör det komma 5 erbjudanden till

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Insanity92:

De har lagt upp 750 produkter (om man räknar med att de lägger upp 50 av varje 15 produkter). Därför bör det komma 5 erbjudanden till

stämmer dock inte riktigt eftersom statusen på 27" skärmen och fläkten säger >50, finns kanske nån till sån

Permalänk
Skrivet av lanbonden:

stämmer dock inte riktigt eftersom statusen på 27" skärmen och fläkten säger >50, finns kanske nån till sån

Ok, då är det kanske inte så

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hade inte varit dumt med en skärm. Men man har inga pengar för sånt nu.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Hedersmedlem

Detta är fel forum för köpråd.

*Tråd rensad*

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zcorc:

Det fanns 50 stycken som alla andra varor. Att den säljer bäst är väl inte inets fel, och någon gräns till givmildhet måste ju fan finnas, dom inte tjänat många kronor på den disken. Om de slänger upp 50 till kommer dom bara ta slut på 3 timmar igen och då kommer nya och klagar.

Jaha men då så. Hade Inet satt en gräns på 50st så är det ju fullt förståeligt.

Permalänk
Medlem

Fantastiskt att de har rea på ett bra AM3+-kort när man går i uppgraderingstankar. Fick bli att slänga med 8gb minne också nu när det är så billigt.

Får man hålla tummarna för ett riktigt bra pris på en AM3-prolle (Bulldozer är en aning dissapoint)!

Visa signatur

Laptop: HP zBook Studio G5 (i7 8850H, 32gb, Quadro P1000)
eGPU: Razer Core X Chroma, Asus RTX 2080 Super Dual OC
Router: Fujitsu Futro S920, 2x4gb DDR3, 60gb mSata, OPNSense
Serverkluster: 4xLenovo M710Q (G4400T/16gb/120gb SSD), Proxmox VE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zcorc:

Om man ska ha en top service. Som alla tycker att de har. Så ska inte varor ta slut. Då får man ha ett stort lager saldo. Hur skulle de se ut om man har kampanj på nån affär sen får bara de 50 första köpa de till X pris. Sen de som kommer 4h senare till Y pris. Den butiken går säkert långt i sin marknadsföring och stärker inte sitt varumärke speciellt.

Vad spelar de för roll om de säljer till inköpspris? Alla stora el aktörer går bak på sina tv apparater. Varför inte beställa in så alla kan få köpa. Hur svårt ska de vara. De får säkert ettbra pris om de köper in 3000st.

En nöjd kund är A och O.

Visa signatur

Stationär: Core i5 760 @ 3.8 GHz | Gigabyte GA-P55A-UD4 | Corsair XMS3 DDR3 1600MHz @ 8GB | NOCTUA NH-U12P | Sparkle GTX 460 1GB OC | OCZ MODXSTREAM PRO 700W, 80+ | Fractal Define R3 | WB CAVIAR BLACK 1TB S/600 |

Permalänk
Medlem

Otroligt roligt att se att så många smörar och försvarar ett företag, som alla andra, sluta slicka röv, de vill bara åt pengarna ändå annars hade givit bort varorna
Sen att inet beteer sig bättre än vissa företag skall de ha kred för, men de är inga helgon, PUNKT!

Visa signatur

Smack i datorn gör att du glöder för nya delar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xioz_84:

Om man ska ha en top service. Som alla tycker att de har. Så ska inte varor ta slut. Då får man ha ett stort lager saldo. Hur skulle de se ut om man har kampanj på nån affär sen får bara de 50 första köpa de till X pris. Sen de som kommer 4h senare till Y pris. Den butiken går säkert långt i sin marknadsföring och stärker inte sitt varumärke speciellt.

Vad spelar de för roll om de säljer till inköpspris? Alla stora el aktörer går bak på sina tv apparater. Varför inte beställa in så alla kan få köpa. Hur svårt ska de vara. De får säkert ettbra pris om de köper in 3000st.

En nöjd kund är A och O.

Men nu var det väll så att dem sålde ut enbart 50 st ssd diskar? Då är det dem som är först som får dem inte svårare en så vi ska vara glada att inet ger oss bra erbjudanden. Det ända som jag skulle kunna behöver en en 4 kärnig snabb amd cpu så håller tummarna för det.

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d

Permalänk
Skrivet av pompa_kumla:

Men nu var det väll så att dem sålde ut enbart 50 st ssd diskar? Då är det dem som är först som får dem inte svårare en så vi ska vara glada att inet ger oss bra erbjudanden. Det ända som jag skulle kunna behöver en en 4 kärnig snabb amd cpu så håller tummarna för det.

Du kan ju inte på allvar läxa upp folk som vill ha en billig SSD att de inte ska be om fler här i tråden och sen själv be om en prolle? SSD är den överlägset mest populära produkten vilket märktes. Därför borde de ha lagt upp fler än enbart 50 stycken så att folk som jobbar/pluggar mitt på dagen har en chans. Obegränsat många för 999 hade väl varit lite för mycket att be om men fler än 50 känns helt rimligt. De har ju lagt upp massvis av skärmar som inte ens i närheten kommer sälja slut innan kampanjen är slut.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Läxa upp varför gnälla på inet när dem försöker dem skulle lika gärna kunnat skippat att fira och jag gråter inte om jag inte får en am3 cpu men skulle dem lägga út en skulle jag nog köpa mitt eget fel om jag inte hinner klippa den i tid.

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d

Permalänk
Medlem

Nån som har nån uppfattning om kvalitén på det Antec nätaggregat de har kampanj på? https://www.inet.se/artikel/9960234/antec-vp550p-550w-max-1st...

Var ju väldigt väldigt billigt, och jag har funderat på att byta ut mitt befintliga nätagg, men med tanke på att det är den komponent (tillsammans med chassit) som man ofta har längst känns det ju lite dumt att köpa ett budget-agg. Sen känns det ju som att det är dumt att köpa ett som inte är modulärt med.

Får väl se, de kanske slänger upp en kampanj på nåt av Corsairs modulära aggregat

Permalänk
Medlem

Bra pris, på gtx560 Ti! Köpte ett av annan tillverkare häromdagen i er butik i sisjön, men men kul för dem som inte köpt än!:D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Insanity92:

Den fanns faktiskt för 3 olika priser

Jasså, det var så illa

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X