Permalänk
Medlem

Köpa begagnat wii

Har tittat runt lite efter ett begagnat wii för att kunna spara några slantar, eftersom jag inte tycker att det är värt de 1400:- det kostar nytt. Dock har jag insett att samtliga begagnade konsoller man hittar verkar säljas av folk med hybris som tror att just deras konsoll är guds utvalda och därför ska de ha 1500:- för den, trots ett nypris på under detta. Tänkte bara höra efter om någon vet något bättre sätt än blocket att få tag på ett beggat (eller nytt) wi för en bättre peng. Har sett att de har på amazon.co.uk för ca 100£ med fri frakt, är detta kanske det bästa alternativet.

Kan tillägga att jag bor i sthlmsregionen

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av sorkki:

Har tittat runt lite efter ett begagnat wii för att kunna spara några slantar, eftersom jag inte tycker att det är värt de 1400:- det kostar nytt. Dock har jag insett att samtliga begagnade konsoller man hittar verkar säljas av folk med hybris som tror att just deras konsoll är guds utvalda och därför ska de ha 1500:- för den, trots ett nypris på under detta. Tänkte bara höra efter om någon vet något bättre sätt än blocket att få tag på ett beggat (eller nytt) wi för en bättre peng. Har sett att de har på amazon.co.uk för ca 100£ med fri frakt, är detta kanske det bästa alternativet.

Kan tillägga att jag bor i sthlmsregionen

Finns även på gamestop för samma peng som skribenten här ovan tipsa om

Visa signatur

Chassie: Cooler Master Storm Scout. CPU: Intel Core I5 2500K @ 3.3 Ghz. RAM: Corsair Vengeance 2x4gb 1600mhz. MK: MSI P67A-GD65. PSU: Corsair cx 500w v2. GPU: GeForce GTX 560 Ti. HDD: 1 Tb WD green 64mb cache. Monitor: Samsung Syncmaster P2450

Permalänk
Medlem

oh, se där. Hade helt glömt att de säljer beggat. De har ju garanti också.

Permalänk

annars brukar blocket funka bra tycker de flesta brukar ligga runt 1500:- med några spel och lite extra tillbehör

http://www.blocket.se/stockholm/Wii__2_st_med_manga_tillbehor...

känns inte för dyrt direkt kontrollerna ligger ju runt 500:- styck med nunchucken

sen kan du ju slänga ut det ena wii'et på blocket igen för 500-600:- eller nått med bara wii sports och en kontroll

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

Ok, den var ju bra den dealen. Fanns inte sist jag kollade, blir att visa intresse på den.