Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Sökes aktiv minecraft server med minst 20 spelare dagligen.

Permalänk
Avstängd

Sökes aktiv minecraft server med minst 20 spelare dagligen.

Söker efter en aktiv Minecraft server där Admins beter sig som Admins och inte arroganta skitstövlar. Mods som beter sig som Mods.

Bryr mig inte om vad ni har för installerade mods eller så, men gärna att det inte är några restriktioner på t.ex. TNT(vid gruv projekt t.ex.) vatten/lava hinkar etc. Vill helt enkelt kunna bygga det jag vill (dock klarar jag mig utan Pixelart och sådana icke-originella saker) vart jag vill. Utan att behöva köpa credits, vip status eller några andra dumheter.

Har tittat i den klistrade tråden men den verkar ju död, och de aktiva serverarna i TS ser inte så aktiva ut förutom Fulafiskens.. som dock verkade riktigt död när jag var inne och kollade för nån månad sedan.. eller är det så att folk helt enkelt sluta spela?

Visa signatur

GPU: Sapphire HD7950 3GB OC CPU: i5 2500K 4.4GHz KYL: Scythe Mugen 2
MOBO:
Gigabyte Z68X-UD3H B3 RAM: GSkill 8GB 1600MHz PSU: Corsair TX650W
MUS: Logitech G400 TB: Logitech G15 SKÄRM: BENQ G2220HD // G2400W
HÖRLUR: HD558 LJUDKORT: Xonar DX CASE: Define R3 SSD: NOVA 2 60GB MECH: 3.75TB

Permalänk

*följer.

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Medlem

kolla in northland-gaming.com svergies största och bästa server

//incorekt

Permalänk
Medlem

ngenia.net

ngenia.net

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Medlem

minecraftonline.se

Permalänk
Medlem

sacredlabyrinth.net måstte jag verkligen rekomendera
jag har minst sett 8 inne på servern , har spelat i 2 månader.. ligger oftast runt 20 på antten dock men runt 70 på dagarna (Pga tidszoner)
Det är en survival server

mods < kan gifta
men dom som kan gifta är också osynliga och kommer inte raida utan spionerar bara på misstänkta cheaters (Eller bara tp:ar lite helt random ibland)

Helt awesome server

adminen blandannat kodar mods (Även endel mods(personerna som är mods alltså) hjälper till att koda

Permalänk
Medlem
Skrivet av -rand-:

sacredlabyrinth.net måstte jag verkligen rekomendera
jag har minst sett 8 inne på servern , har spelat i 2 månader.. ligger oftast runt 20 på antten dock men runt 70 på dagarna (Pga tidszoner)
Det är en survival server

mods < kan gifta
men dom som kan gifta är också osynliga och kommer inte raida utan spionerar bara på misstänkta cheaters (Eller bara tp:ar lite helt random ibland)

Helt awesome server

adminen blandannat kodar mods (Även endel mods(personerna som är mods alltså) hjälper till att koda

Vänta här nu.
modsen som är mods kodar mods och admins hjälper till att koda mods som kodar mods som i själva verket är mods?

Permalänk
Avstängd

Så det finns alltså bara ~1 svensk server (northland)som verkar hyffsad? Var det inte ett 20 tal förut, alla rätt aktiva?
Är spelet så dåligt nu i 1.0 eller vad är grejjen? ;P

Visa signatur

GPU: Sapphire HD7950 3GB OC CPU: i5 2500K 4.4GHz KYL: Scythe Mugen 2
MOBO:
Gigabyte Z68X-UD3H B3 RAM: GSkill 8GB 1600MHz PSU: Corsair TX650W
MUS: Logitech G400 TB: Logitech G15 SKÄRM: BENQ G2220HD // G2400W
HÖRLUR: HD558 LJUDKORT: Xonar DX CASE: Define R3 SSD: NOVA 2 60GB MECH: 3.75TB

Permalänk
Skrivet av dsk:

Vänta här nu.
modsen som är mods kodar mods och admins hjälper till att koda mods som kodar mods som i själva verket är mods?

Kort o gott, moderatorerna på den servern, modifierar och skriver kod/modifikationer till servern i fråga. Antar att han menade så, men det blev lite flummigt

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk

Jag hade en PvP faction server innan, du kanske har sätt Heroworld på Minecraft sidan här på SweC, men den har varit nere ett tag för min host var jävligt dålig. Jag har skaffat ny host nu och servern kommer upp snart. Vi hade dagligen runt 30 spelare och några donerare, tjänade in över 3k på min Minecraft server.
Tyvärr är jag inte väldigt aktiv på hemsidan att lägga post och nyheter om det inte är något jätte viktigt x3
www.mcheroworld.com

Visa signatur

i7 7700K // Radeon RX 480 8GB // Corsair 16GB DDR4 3000Mhz CL15
Vengeance // MSI Z270 TOMAHAWK // Samsung 850 EVO 500GB // Fractal Design Integra M 550W