Komplett.se suger... Läs om varför...

Permalänk
Medlem
Skrivet av baxee:

Så kan du definiera det om det får dig lycklig.

Det roliga är att du/ni hade inte varit lika coola mot honom IRL

Det du inte förstår är att Ts var omogen och barslig på det sätt han behandla situation på, precis som din kommentar var barnslig och kränkande

Citat:Ursprungligen inskrivet av Dr.Mabuse
Väx upp snorunge. Det är inte mitt fel att du inte klarar av att begrunda och förstå innebörden av det man skriver och diktar upp en egen version. Jag tackar för mig.

baxee: sen borde du besöka en terapi eller något, försök bli lite gladare av dig, känns som du är lite sorgsen/emo av dig..
Som du skriver har du inte blivit behandlad bra, och kolla bara din sign.

Jag menar kolla väldigt moget väx upp för fan.

Visa signatur

Cpu: Intel i7 7700k @5.15 ghz. Gpu:Asus Strix Gtx 1080Ti

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av LastForever:

Hallå, köpte för första gången från Komplett.se, lyckades få en produkt som var trasig. Okey inga problem eller jo förstås det är aldrig roligt men sådant händer. Reklamera och lämnar tillbaka den samma dag som jag hämtat den, detta var före jul och ville givetvis ha en ny produkt så fort som möjligt och om det inte var möjligt så ville jag att de skulle kreditera mig... Hahaha vad jag bedrog mig, inte till dags datum 12/1 har jag lyckats få ett besked om huruvida jag krediteras. Vid kontakt med deras kundtjänst så säger du vi måste kontrollera produkten först... Jaha hur lång tid tar det? Det vet de inte får jag till svar... Haha vilka jävla bolag... Det visade sig att det även var fel processor i den produkten jag beställde och att den kostade typ 5000 kronor mer på Komplett.se än på MediaMarkt så jag vart duktigt lurad... Vill varna alla för Komplett.se försäljningvillkor och servicevilja.... Du kommer att hamna i clinch med Komplett p.g.a. deras försäljningvillkor... Är du dessutom företagare som handlar, då är du i princip rättslös... Ingen returrätt ingen garanti (typ)

http://www.noplata.se/inkomplett.jpg

Hej,

Ditt ärende är nu slutbehandlat och återbetalning sker inom kort.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Aceor:

Det du inte förstår är att Ts var omogen och barslig på det sätt han behandla situation på, precis som din kommentar var barnslig och kränkande

Citat:Ursprungligen inskrivet av Dr.Mabuse
Väx upp snorunge. Det är inte mitt fel att du inte klarar av att begrunda och förstå innebörden av det man skriver och diktar upp en egen version. Jag tackar för mig.

baxee: sen borde du besöka en terapi eller något, försök bli lite gladare av dig, känns som du är lite sorgsen/emo av dig..
Som du skriver har du inte blivit behandlad bra, och kolla bara din sign.

Jag menar kolla väldigt moget väx upp för fan.

Var det jag som börja skriva med honom?
Kolla nu har han fått återbetalning, vilket denna tråd ledde till något bra tydligen.

Permalänk
Medlem

skönt att det löste sig

Visa signatur

Cpu: Intel i7 7700k @5.15 ghz. Gpu:Asus Strix Gtx 1080Ti

Permalänk
Medlem

Jag handlade av komplet ett grafikkort , men kunde inte leva med att det stod gigabyte på kortet , ville ju såklart ha ett asus kort, tog mig 2 och 1 halv vecka innan det satte in pengarna på kontot ! handla aldrig på komplett om du inte är 100%. Men annars en väldigt bra webbshop 4 av 5 stjärnor !

EDIT: Min polare köpte Logitech G930, lämnade tillbaka på garanti, fick tillbaka ett par nya lurar efter ca 6 veckor.

Visa signatur

i9-10900ks 5.2 Ghz @ 1.4Vcore, Nvidia RTX 3090, 32GB DDR4 4100Mhz CL15

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Hej,

Ditt ärende är nu slutbehandlat och återbetalning sker inom kort.

Vänligen

/Mikael

Snyggt, hoppas ni slipper honom och dylika som kund/er igen.

Permalänk
Legendarisk

Eftersom att ärendet är löst så låser vi här nu.

Visa signatur

Abstractions all the way down.