Permalänk

iPhone 4s mot HTC Desire

Som rubriken lyder så handlar denna tråd om HTC Desire mot iPhone 4s.
Jag sitter själv på en HTC Desire och funderar på att upgradera till en iPhone, vad jag dock inte vet är om det är värt!
Anledningen för mig är apputbudet och kvalitén på produkten.
Har också börjat tröttna på min Desire, inga updateringar längre och så har den börjat lagga.

Men ni får gärna lista egna fördelar och nackdelar med iPhone och försöka övertyga mig!

Permalänk
Medlem

HTC Desire var kung när den kom, men det är ju trots allt rätt länge sedan nu.
Känns inte så relevant att jämföra dom 2 faktiskt..

Visa signatur

i7 920 @ 4.4 Ghz - HT On | HD5870 | Vertex SSD | Thermochill 120.4 - Heatkiller 3.0 - EK5870 | Silverstone TJ07
TJ07 WeeMaan Edition :D

Permalänk
Medlem

Då jag själv har en iPhone kan jag bara prata om den.

Jag använder min som en galning, väldigt mycket. Surfar spelar spel lyssnar på musik sms osv.

Jag går i skolan och kan använda den som internethub till dator eller något annat kul. Det finns massa saker som gör att jag håller mig till just iOS och inte android. Jag kan lista de här under.

*Bra batteritid för jag klarar mig tills jag kommer hem i alla fall men alla smartphones brukar ha problem att få mer än 8 timmars intensiv användning.

* Grym skärm som är skön att sitta och kolla på

*Du får siri på din iPhone 4S

*Den är inte för stor, du når allt med handen och den passar i fickan.

*Den har en riktigt kompetent kamera, kom ihåg att för att en kamera ska vara bra behöver den mer än bara ett högt antal pixlar.

*Du kan ringa facetime till andra med samma telefon

*Du har det största utbudet appar som finns att få tag på, massor med gratis och väldigt mycket 7KR appar.

*Du får iMessage som gör att du kan skicka SMS till alla som har iPhone

*iOS är ett väldigt ''Lagg fritt'' OS till telefonen.

*Det är ganska bra mängd minne på den utan att du behöver sätta in ett kort med mer (8, 16, 64 GB)

*Du slippar säkerhetskopiera, det gör den automatiskt via iClouds, grymt om du är en sån person som brukar glömma att säkerhetskopiera den.

*Finns massor med kul saker du kan köpa till den om du är en person som gillar sådant.

*Om du inte ska använda skal så får du en snygg telefon, och om du ska så finns det massor med snygga skal till det.

Det är några av de saker jag kan komma på när jag sitter här. Då får en telefon som är väldigt lätt att använda och går fort att komma igång med.

Visa signatur

Gaming: RTX 2070 & 3770k
Studier: MacBook pro retina 13
Ljud: QH-1339 & ett par rackans smidiga AirPods
Telefon: iPhone 6s plus
Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG279Q med sån där g-sync

Permalänk
Medlem

Du borde ju jämföra iPhonen med vad du annars skulle kunna tönka dig köpa... tex Samsung och HTCs nya modeller.

Visa signatur

Jag brukade ha mina dator komponenter listade här men efter att ha bytt vissa och sedan glömt bort vilka som nu sitter i datorn får jag skriva den här tråkiga texten istället. Om någon mot förmodan läser så här långt kan jag inte annat än be om ursäkt för hur meningslös min signatur nu är...

Permalänk
Medlem

Ja vill du följa mainstreamen och sitta med en mobil som du kan endast kan byta bakgrundsbild på, så köp en iphone.
Annars väljer du en android, typ en Samsung Galaxy SII eller liknande, där du kan anpassa alla hemskärmarna, och byta launchers utan att behöva roota eller jailbreak:a
Jag har fått uppfattningen att de flesta som äger en iphone gör det p.g.a att det är en lättanvänd mobil som funkar, och med många appar. Men den är ju långt ifrån personlig! Man sitter där med sitt 4x5 rutnät med appar/mappar, and that´s it....

Visa signatur

FD Define Mini C | ASRock Z97E-ITX | Intel i7 4790k | Asus STRIX GTX 1070Ti OC
Adata 16GB 1600MHz | Samsung 850 Evo 500GB | OCZ 240GB | EVGA G2 650W
Huawei Honor8 | Lenovo Y14ISK

Permalänk
Skrivet av MuLLvaD3n:

Jag använder min som en galning, väldigt mycket. Surfar spelar spel lyssnar på musik sms osv.

Jag går i skolan och kan använda den som internethub till dator eller något annat kul. Det finns massa saker som gör att jag håller mig till just iOS och inte android. Jag kan lista de här under.

*Bra batteritid för jag klarar mig tills jag kommer hem i alla fall men alla smartphones brukar ha problem att få mer än 8 timmars intensiv användning.

*Den har en riktigt kompetent kamera, kom ihåg att för att en kamera ska vara bra behöver den mer än bara ett högt antal pixlar.

*Du har det största utbudet appar som finns att få tag på, massor med gratis och väldigt mycket 7KR appar.

*Det är ganska bra mängd minne på den utan att du behöver sätta in ett kort med mer (8, 16, 64 GB)

*Du slippar säkerhetskopiera, det gör den automatiskt via iClouds, grymt om du är en sån person som brukar glömma att säkerhetskopiera den.

*Finns massor med kul saker du kan köpa till den om du är en person som gillar sådant.

*Om du inte ska använda skal så får du en snygg telefon, och om du ska så finns det massor med snygga skal till det.

Det är några av de saker jag kan komma på när jag sitter här. Då får en telefon som är väldigt lätt att använda och går fort att komma igång med.

Tack för seriöst svar! Har du någon aning om Siri kommer att komma på Svenska? För jag satt och lekte med en polares iphone och det var sjukt himla roligt! Om du vore jag skulle du alltså köpt en iPhone?

Skrivet av Se33:

Du borde ju jämföra iPhonen med vad du annars skulle kunna tönka dig köpa... tex Samsung och HTCs nya modeller.

Ja, jag vet inte... Men jag är hyffsat trött på Android. Att man kan ändra allt man vill kanske är roligt och bra om man är en utvecklare, men jag vill ha ett välbyggt OS som håller i längden!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MuLLvaD3n:

En riktig fanboy har talat , jag skulle kunna göra en lika lång lista om min Galaxy Nexus

Visa signatur

Fractal Define 7 | ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | AMD Ryzen 7 9800X3D | Noctua NH-D15 G2 | Kingston 2x32GB DDR5 6000MHz CL36 FURY Beast | Asus RTX 5090 ROG Astral OC | Corsair RM1000X ATX 3.1 1000W | Kingston Fury Renegade M. 2 Gen 4 1+4TB + Samsung 860 EVO 1TB + 870 EVO 4TB | Samsung Odyssey G8 G80SD | APC
Back-UPS Pro Gaming UPS 2200VA 1320W | Synology DS 411j

Permalänk
Skrivet av fille044:

Ja vill du följa mainstreamen och sitta med en mobil som du kan endast kan byta bakgrundsbild på, så köp en iphone.
Annars väljer du en android, typ en Samsung Galaxy SII eller liknande, där du kan anpassa alla hemskärmarna, och byta launchers utan att behöva roota eller jailbreak:a
Jag har fått uppfattningen att de flesta som äger en iphone gör det p.g.a att det är en lättanvänd mobil som funkar, och med många appar. Men den är ju långt ifrån personlig! Man sitter där med sitt 4x5 rutnät med appar/mappar, and that´s it....

Men det är kanske det som gör susen?

Permalänk
Skrivet av mr_sQuinty:

En riktig fanboy har talat , jag skulle kunna göra en lika lång lista om min Galaxy Nexus

Det tycker jag du ska göra, trots att det är väldigt off-topic. Jag tvivlar att den blir lika lång.

Visa signatur

6600K@4,5GHz 1,25V | EVGA 980Ti | Samsung 950 Pro m.2

Permalänk

En Desire är ju såklart rent hårdvarumässigt skräp jämfört med en iphone 4S.

Du är ju redan bekant med Android, prova på Ios å se om du gillar det helt enkelt.

Vill du öka prestandan i din Desire så kan du installera cyanogenmod tex.(det blir en j-vla skillnad jämfört med standard rom och sense)

Personligen har jag mkt svårt för 3,5" skärm som iphone har, tyckte det va helt ok tills jag skaffade en lur med 4" skärm, nu har jag en 4,3" och skulle inte kunna tänka mig att ha mindre skärm.

EDIT: Snälla forumiter, försök att inte göra detta till ännu en ios vs android tråd, tack på förhand!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Erkapekka:

Tack för seriöst svar! Har du någon aning om Siri kommer att komma på Svenska? För jag satt och lekte med en polares iphone och det var sjukt himla roligt!

Haha men det är väl klart att du tycker en nyare mobil är roligare än en äldre! Du borde i vart fall pröva med en nyare android, kom ihåg att hålla ett öppet sinne, för favoriserar du ifönen så är det ingen mening att testa

Visa signatur

Sweclockers 2024:
"
Eftersom vi tillhandahåller en öppen diskussionsplattform har vi ett berättigat intresse av att behålla användargenererat innehåll även efter en eventuell radering eller anonymisering av ditt användarkonto. Vi kommer även att fortsätta lagra vissa uppgifter för att upprätthålla säkerheten och förhindra missbruk av våra tjänster.
"

Permalänk
Medlem

Haft iphone 3g & 4. Gillade 3:an bättre.
Även haft HTC incredible S & DesireHD. Kör nu med sensation xl. Kommer inte gå tillbaka till iphone. Den är dyr, går sönder lätt & man är helt låst. Hatar itunes..
Är sjukt nöjd med min sensation xl. Visst skärmen är på gränsen till för stor men jag har bra mycket dödtid på jobbet så att kunna surfa med någorlunda storlek på skärmen är nice.

Visa signatur

Asus cx55 Vibe Chromebook
MacBook Air M1 16gb/256gb
Komplett Khameleon i7 9750h gtx1660ti
Project Lian Li PC-X900 Enermax Edition
Project Fractal Design Arc Mini

Permalänk
Skrivet av mr_sQuinty:

Skrivet av tomten_alle:

Det tycker jag du ska göra, trots att det är väldigt off-topic. Jag tvivlar att den blir lika lång.

Gör gärna en lista tack!

Permalänk
Skrivet av Erkapekka:

Som rubriken lyder så handlar denna tråd om HTC Desire mot iPhone 4s.
Jag sitter själv på en HTC Desire och funderar på att upgradera till en iPhone, vad jag dock inte vet är om det är värt!
Anledningen för mig är apputbudet och kvalitén på produkten.
Har också börjat tröttna på min Desire, inga updateringar längre och så har den börjat lagga.

Men ni får gärna lista egna fördelar och nackdelar med iPhone och försöka övertyga mig!

Min erfarenhet med iPhone är att man känner sig enormt begränsad. Du kan inte ändra särskilt mycket och den känns väldigt klumpig även att den är ganska liten.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

"I'm not completely worthless,I can be used as a bad example!"

Permalänk
Medlem

Har även jag en HTC Desire, hade tröttnat lite på den.. läste på lite om rootning och customs roms.. Det vart en helt ny telefon, helt underbar igen!

Värt att ta en funderare på iaf

Visa signatur

Rig: Ryzen 7 5800X - Crucial Ballistix Black 3200 Mhz 32 GB - MSI RTX 4060 TI OC 8 GB - Fractal Design Define C
Laptop: Macbook Pro M1 Max - 32GB - 14"
Media/Server: Raspberry PI 4 - 2 GB - Plex Media Server - KODI - PiHole - qBittorrent - HomeAssistant
Media/Server: NUC - i7-7567U - 32GB - Plex Media Server - Uptime Kuma - mineCraft - qBittorrent
NAS: Zyxel 325v2 - 5 TB - Qnap TS-464 - 40 TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av MuLLvaD3n:

Nu ska jag förstöra varenda ett av denna "argument".

*Batteritid - Om du någon gång har använt Android så vet du att man kan få ut mycket, mycket mer än åtta timmars användning. Ett tips; Juicedefender, minska skärmstyrkan.

*Skärmen på iPhone är inte så speciell. Visst hög pixeltäthet, men å andra sidan finns det mobiler med både bättre panel och högre upplösning.

*Siri är portat till Android, googla om det. Annars finns det som vanlig många assistenter till Android (& tro det eller ej till och med iOS! (WUUT!)..)

*Angående A.Market / A.Store - Visst iOS har mer appar samt håller säkert en högre standard. Finns dock en massa saker att flasha till Android (personligt litet nöje jag har).

*iOS flyter på som fan, det gör den. Om du inte har orken att fixa din mobil exakt såsom du vill ha den, köp iPhone. Annars, läs vidare. Man kan fixa det mesta med Android till och med den "version" av Android som kommer med. Då lägger man in en s.k ROM som är designad på ett sådant sätt att det är snabbt och responsivt.

*Kul saker att köpa till? Låter knappast funktionellt. Men, visst, Apple har mycket mer saker för sina saker än Android har. Vissa är även mycket billigare än Androids varianter.

*Androids variant på backup = En backup i recovery / Titanium Backup / ditt Gmail-konto synk.

*Med en Android mobil kan man slänga in ett minneskort. Dock räcker 16gb en lång väg.

DISCLAIMER: Vill inte skapa Android vs iPhone krig! Ville bara bidra med lite grönt till det annars så sterila.

Min högst personliga rekommendation är att köpa en high-end Androidlur endast om man har orken och lite tekniskt kunnande, annars köp en iPhone och var lycklig med det.

Visa signatur

Ingen part kan vinna eller förlora en diskussion, då en diskussion är för gruppens gemensamma utveckling kring ett ämne.
►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Medlem

Sitter även jag på en gammal desire, körde in MIUI på den och gillar den skarpt.

Visa signatur

i7 920 @ 4.4 Ghz - HT On | HD5870 | Vertex SSD | Thermochill 120.4 - Heatkiller 3.0 - EK5870 | Silverstone TJ07
TJ07 WeeMaan Edition :D

Permalänk
Medlem

Jag har själv en iPhone4 och om skulle jag gå tillbaka i tiden så skulle jag troligtvis ha valt någonting annat. iP4 är en extremt bra mobiltelefon. Det är inget snack om den saken. "Problemet" är bara att man kan få en minst lika bra mobil upp till flera tusenlappar billigare, så jag har troligtvis köpt min första och sista iPhone. Jag tycker inte att iP4 har något direkt speciellt att erbjuda om man jämför med dagens utbud.

Visa signatur

Fujitsu UH572 / Intel CI5 3317U / Intel HD4000 / 4GB DDR3 / 128GB SSD / Win7 x64

Permalänk
Medlem

Jag är väl en av dom få som gillar iTunes då jag också har min köpa musik där, visst det är inte perfekt men det integrerar bra med iPhone. En stark negativ med iTunes (eller Android, vad man nu vill skylla på) är att musik man har i iTunes inte kan, eller har "native sync" med Android utan måste förlita sig på 3e-part som lurar iTunes att man har en iPhone. Visst man kan köra drag-n-drop men då försvinner det "lättanvända" som finns hos iPhone och iTunes, inget vidare plus om man måste göra allt manuellt.

Jag hade inte sagt nej till Samsung Galaxy S2 men pga att den inte är något vidare bra interaktiv med iTunes-systemet (visst jag kan ha fel, men senaste jag hjälpte en bekant med S2 + iTunes så gick det inget vidare) så hade jag rekommenderat iPhone med resten av Apples produkter för bäst integration.

Nu är jag inte helt säker men, blir det inte klumpigare med att ha en större skärm/telefon? Då S2 är betydligt större, blir det inte svårare att hantera den med en hand/tumme?

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

Testa och roota din desire och lägg in en rom. Det gjorde sjukt stor skillnad för mig. Nu håller den i två dagar, fyra om jag inte använder den så mycket. Oxygen ROM är den enda jag har testat och är sjukt nöjd. Men som några har sagt innan, köp en iphone om du inte pallar fixa med din telefon.

1d 16h och 71% på batterimätaren just nu. =P

Visa signatur

"I do not know with which weapons WWIII will be fought, but WWIV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein

Permalänk
Medlem

Trots att jag inte äger en iphone, och trots att jag är emot iOS så säger jag rakt av: köp den.
Htc Desire är ju värdelösa om du jämför med dagens utbud av telefoner. Men då det handlar om Desire vs iphone så är valet självklart, köp en ifån.

vad gäller app utbudet så skulle jag vilja påstå att det ser likadant ut market vs. appstore, mycket skit men även mycket bra saker. och androids market lär väl gå om appstore snart (?)

Visa signatur

Cooler Master HAF 912 * MSI P67A-GD65 * Intel i5 2500k 3,3 gHz med Cooler Master Hyper 212 Evo * 8 GB Ram * Sapphire R9 280X Vapor-X 3 GB GDDR5* 3 TB HDDs * XFX 650W 80+ * Asus Xonar DGX *

Edifier S530 2.1
Razer Kraken 7.1 v2
Intellimouse Explorer 3,0 anno 2001

Permalänk
Medlem
Skrivet av 037180:

Nu är jag inte helt säker men, blir det inte klumpigare med att ha en större skärm/telefon? Då S2 är betydligt större, blir det inte svårare att hantera den med en hand/tumme?

En aning klumpigt är det faktiskt, men inte så pass att man stör sig på det.

Visa signatur

Cooler Master HAF 912 * MSI P67A-GD65 * Intel i5 2500k 3,3 gHz med Cooler Master Hyper 212 Evo * 8 GB Ram * Sapphire R9 280X Vapor-X 3 GB GDDR5* 3 TB HDDs * XFX 650W 80+ * Asus Xonar DGX *

Edifier S530 2.1
Razer Kraken 7.1 v2
Intellimouse Explorer 3,0 anno 2001

Permalänk
Medlem

Om jag vore du så hade jag väntat på jailbreaken till 4s och sedan köpt mobilen. Utan jailbreak så är en iphone inte värt det jämfört med S2:an men om du jailbreakar så får du dom bästa appsen för 0kr. Dessutom kan du sedan ändra på mobilen hur du vill.
http://pod2g-ios.blogspot.com/ Här är killen som jobbar på jailbreaket till 4s.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 9800X3D GPU: ASUS TUF Gaming GeForce RTX 5090 RAM: G.Skill Flare X5 64GB DDR5 6000MHz CL30 Mobo: MSI Tomahawk X670E PSU: Corsair RM1000x SSD: Crucial T500 4TB, Crucial P5 Plus 2TB, MX500 2TB x2 Chassi: Fractal Design North OS: Windows 11 Education 64-bit

Permalänk
Medlem

Största hindret för mig vore priset, 5800 kr för 16 gb på Apple Store, med mer minne skenar det verkligen iväg. Sen finns den förstås med abonnemang men alla gånger jag räknat på diverse abonnemang har det visat sig vara mer eller mindre maskerade avbetalningar på en hutlöst dyr telefon. Jag tror att många mindre ekonomiskt sinnade människor blir lurade av de skenbart billiga abonnemangen.

Visa signatur

Lenovo Thinkpad X220, Core i7, intel 310 80GB msata SSD, 320GB HDD
----
HP nx8220 1.6 GHz Pentium M, 2048MB DDR2, 60GB, x600 64mb/64mb
----
IBM Thinkpad X40 1.4GHz Pentium M

Permalänk
Medlem

Varför köpa en svindyr lur som snart är gammal modell (Ifön 5 släpps väl snart.....har dom sagt).
Det som stör mig mest med Iphone är väl itunes. på andra plats kommer att den är låst och att i stort sett alla appar kostar pengar medans det finns massor av gratisappar till Android.
Tjejen har Ihpne 3s, hennes son 4s och dom tittar med avensjuka på min läckra Samsung Galaxy Note (och det är inte för att den är störsts).

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Philips Evnia OLED 32M2N8900 240 hz, Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Skrivet av engywook:

Testa och roota din desire och lägg in en rom. Det gjorde sjukt stor skillnad för mig. Nu håller den i två dagar, fyra om jag inte använder den så mycket. Oxygen ROM är den enda jag har testat och är sjukt nöjd. Men som några har sagt innan, köp en iphone om du inte pallar fixa med din telefon.

1d 16h och 71% på batterimätaren just nu. =P

Har suttit nu i två timmar, förstår nada av vad man ska göra? :/

Permalänk

köp samsung galaxy II istället

Permalänk
Medlem

hade både desire och iphone förut men jag måste säga att desiren är roligare och mycket friare.

Permalänk

Iphones har "bara" 3,5" skärm, medan desire har 3,7" om jag inte minns fel. Har själv en desire och när jag skall köpa en ny telefon så skall det vara en med större skärm.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Speldata: Lian Li/Dan Case A3 | Ryzen 7 9800X3D | 7800 XT Hellhound | Dell S3422DWG
NAS: OMV 6 + 9TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av m1ntos:

Nu ska jag förstöra varenda ett av denna "argument".

*Batteritid - Om du någon gång har använt Android så vet du att man kan få ut mycket, mycket mer än åtta timmars användning. Ett tips; Juicedefender, minska skärmstyrkan.

*Skärmen på iPhone är inte så speciell. Visst hög pixeltäthet, men å andra sidan finns det mobiler med både bättre panel och högre upplösning.

*Siri är portat till Android, googla om det. Annars finns det som vanlig många assistenter till Android (& tro det eller ej till och med iOS! (WUUT!)..)

*Angående A.Market / A.Store - Visst iOS har mer appar samt håller säkert en högre standard. Finns dock en massa saker att flasha till Android (personligt litet nöje jag har).

*iOS flyter på som fan, det gör den. Om du inte har orken att fixa din mobil exakt såsom du vill ha den, köp iPhone. Annars, läs vidare. Man kan fixa det mesta med Android till och med den "version" av Android som kommer med. Då lägger man in en s.k ROM som är designad på ett sådant sätt att det är snabbt och responsivt.

*Kul saker att köpa till? Låter knappast funktionellt. Men, visst, Apple har mycket mer saker för sina saker än Android har. Vissa är även mycket billigare än Androids varianter.

*Androids variant på backup = En backup i recovery / Titanium Backup / ditt Gmail-konto synk.

*Med en Android mobil kan man slänga in ett minneskort. Dock räcker 16gb en lång väg.

DISCLAIMER: Vill inte skapa Android vs iPhone krig! Ville bara bidra med lite grönt till det annars så sterila.

Min högst personliga rekommendation är att köpa en high-end Androidlur endast om man har orken och lite tekniskt kunnande, annars köp en iPhone och var lycklig med det.

Fast ännu en gång så är det en massa pill med det ? Det var lite det jag ville komma ifrån när jag köpte min iPhone, men även på min iPhone kan jag dra ner exmepelvis WP7 och vet inte om android går ?.

Minska skärmstyrkan kan du göra på alla telefoner

Sen från mina erfarenheter så har inte siri portarna fungerat något bra men det kanske har ändrats, det vet jag inte.

Men som alltid är det ett personligt val om vilken telefon han vill ha, jag tycker dock fortfarande att iPhonen är en väldigt skön telefon som går att göra näst intill allt, flash är inte längre ett problem då du kan göra nästan allt utan det ändå. Det drar också bara batteri. Men kul att höra lite punkter från någon som är kunnig från andra sidan istället för att bara ''he haz iphone flame mode on''!

Visa signatur

Gaming: RTX 2070 & 3770k
Studier: MacBook pro retina 13
Ljud: QH-1339 & ett par rackans smidiga AirPods
Telefon: iPhone 6s plus
Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG279Q med sån där g-sync