Komplett.se - allmän diskussion

Permalänk
Medlem

Kör ni med egna lastbilar från Oslo till Stockholms Pick-up butik tex?

Permalänk
Medlem

Varför kostar frakten så mycket hos er jämfört med alla andra online-butiker?

Permalänk
Medlem

Kan ni ta in bit fenix spectre pro fläktar?

Visa signatur

GAMER SINCE BIRTH

OWNER OF BL4CK SW4RM (50.000P vantage)

Citera för svar, så jag hittar tillbaka

Permalänk
Medlem

Hej har en fråga om leveranser. Mitt grafikkort skickades idag till stockholm pick-up är de framme i morgon då? kortet skickades klockan 13:00.

MVH

Permalänk
Skrivet av syntaxVI:

Hej,

Tänkte berätta för er hur det har gått för mig och hårddisken. Kan bekräfta för er att det ordnade sig till slut. Komplett valde dock att töja ut på detta och blev minst sju mails innan vi kom överens. Kompletts KO föreslog att jag skulle ta en billigare ssd variant men jag höll fast att jag ville ha en m4 64gb och det var det jag fick tillslut. Jag fick tillbaka pengarna och blev erbjuden en offert där jag kunde köpa ssd hårddisken till kampanjpriset. Detta tog mig ca 3 veckor. Men jag är nöjd trots allt då jag fick en ny hårddisk.

Svaret var givet, produkten fanns ju i sortimentet. För visst var det så?
De försökte bara med en halvmiss..

Men de lär sig nog, tur att forum finns.

Visa signatur

| Intel I7 12700k | Noctua NH-U12A | Gigabyte Z690 Aorus Pro | 32GB DDR5 Kingston 5200mhz | Samsung 980 Pro M.2 NVME 2TB | Seagate FireCuda 520 2TB | Samsung 970 pro 1TB | WDC WD30 3TB | Gigabyte RTX 3070 Aorus | Fractal Design Define R6 Black | Gigabyte Aorus P850W | Asus VG258 24" 165Hz | Benq 24" |

Permalänk
Medlem

HIS ett 6450 med PCI-E x1

Hej!

Jag sitter själv också och ska försöka få ett uppsving i PC gaming i min ASUS HTPC. Idag är det integrerat Nvidia 9300..

Kommer ni ta in 6450 med PCI-E x1 ?

Är det äldre alternativet "5450 PCI-E x1" mycket sämre ?

Fungerar det att spela med korten? Har letat runt lite

6450
http://www.youtube.com/watch?v=6WkArvWTS5k

5450
http://www.youtube.com/watch?v=VmmAm-iz1FA

Ser ju lovande ut!

Skrivet av Komplett:

Hej,

Jag vidarebefordrar ditt önskemål till våra inköpare:

Hej, vi ber om ursäkt om du inte fått svar på ditt mejl. Skicka gärna ditt ärendenummer eller kundnummer i ett PM till mig så undersöker vi vad det kan bero på.

Vänligen

/Mikael

Skrivet av LicKeN:

Hej,

I Fredags släppte HIS ett 6450 med PCI-E x1 port för oss med behovet av att t.ex. komplettera upp till HDMI 1.4 port men inte har plats för ett till vanligt x16 kort.
http://www.hisdigital.com/un/news_show-214.shtml

Det skulle vara underbart om ni kunde ta in detta i sortimentet då det enda ni har för tillfället är:
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=649964

Att ha både AMD och nVIDIA har tidigare visat sig vara en livsfarlig kombination och det skulle verkligen vara bra om detta kort fanns på den svenska marknaden.

Permalänk
Medlem

Hej.
Har ni några planer eller datum på angående Cooler Master Storm Rapid Fire Tangentbord?
http://www.cmstorm.com/en/products/keyboards/quickfirerapidre...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Hej.
Har ni några planer eller datum på angående Cooler Master Storm Rapid Fire Tangentbord?

Haha nu har du frågat varenda butik om detta

Permalänk
Medlem
Skrivet av kallabaz:

Haha nu har du frågat varenda butik om detta

Ja Gäller ju att fråga runt och se om någon bryr sig

Tenkeyless för runt 600-700 ca. Finns med röda, bruna etc.
Om CM släpper dom med nordisk layout så blir det nog en storsäljare tror jag iaf.

Mycket billigare alternativ än filco samt multimediaknappar.

Permalänk
Medlem

När man ringer till er, är det inte meningen att ni ska svara? Har nu ringt om och om igen i två timmar och samtalet avbryts innan jag kommer fram.
När man väl kom fram, ja då blev man ju nått grymt idiotförklarad utav dess like.. aldrig mer att man tolererar det.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

|| Gigabyte X-99 UD3-CF || i7 5820K @ 3,5Ghz || Vengeance 32Gb DDR4 2300MHz(4x4gb) || OCZ Vertex 3 Max IOPS || AMD Radeon R7 2x 480GB || Nvidia GTX 1080Ti || Strider Gold 1000W +80 || AOC 32" Curved / 27" Asus ROG || Logitech G910 || Steelseries Sensei Wireless || Logitech Z-5500 5.1 Högtalare ||

Permalänk
Medlem

Hej Komplett!

Jag beställde en komplett PC i fredags med ett par modifikationer, utan OS osv.
Kan jag förvänta mig att få datorn denna vecka eller måste jag vänta längre än så? Är sjukt sugen på att få datorn då jag tröttnat på min 10 år gamla burk! haha..

Det som jag inte riktigt förstår är att det fortfarande står "bekräftad" på er hemsida, borde inte datorn gått till plock än? Eller är detta normalt? Allt fanns förövrigt i lager som jag valde.

Tack!

Permalänk
Medlem

Nu har det gått ytterligare en vecka utan egentligen ett riktigt svar från komplett utan bara ett automatiserat mail. nu börjar jag bli riktigt trött på att behöva skriva här för att saker och ting ska hända! mitt ärende nummer är 2901191 vad är det som händer egentligen?

hoppas på ett snabbt svar
MVH
Daniel

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Likvid:

Kör ni med egna lastbilar från Oslo till Stockholms Pick-up butik tex?

Hej, ja det stämmer - fast vårt lager ligger i Sandefjord och inte i Oslo.

Skrivet av FknDemo:

Varför kostar frakten så mycket hos er jämfört med alla andra online-butiker?

Hej,
Kika gärna in igen - fraktpriserna på Pick-up-Point och postpaket är justerade.

Skrivet av zikkor:

Kan ni ta in bit fenix spectre pro fläktar?

Hej, Vi har inga planer på det i dagsläget - men jag skickar din förfrågan vidare till vår inköpare.

Skrivet av WaCo2006:

Hej har en fråga om leveranser. Mitt grafikkort skickades idag till stockholm pick-up är de framme i morgon då? kortet skickades klockan 13:00.

MVH

Normalt är din order framme i Pick-up-Point Stockholm dagen efter om du beställer innan klockan 16:00.

Skrivet av FoZ:

Hej!

Jag sitter själv också och ska försöka få ett uppsving i PC gaming i min ASUS HTPC. Idag är det integrerat Nvidia 9300..

Kommer ni ta in 6450 med PCI-E x1 ?

Är det äldre alternativet "5450 PCI-E x1" mycket sämre ?

Fungerar det att spela med korten? Har letat runt lite

6450
http://www.youtube.com/watch?v=6WkArvWTS5k

5450
http://www.youtube.com/watch?v=VmmAm-iz1FA

Ser ju lovande ut!

Hej,
Just nu har vi inga planer på att ta in 5450 med PCI-E x1 just nu men jag skickar din förfrågan vidare. Generellt skulle jag säga att den relativt lilla prisskillnaden gör det värt att satsa på ett 6450.

Skrivet av Nivity:

Hej.

Ja dessa kommer vi ta in och lägga upp på Komplett.se så fort de går att beställa!

Skrivet av XeptiQ:

När man ringer till er, är det inte meningen att ni ska svara? Har nu ringt om och om igen i två timmar och samtalet avbryts innan jag kommer fram.
När man väl kom fram, ja då blev man ju nått grymt idiotförklarad utav dess like.. aldrig mer att man tolererar det.

Hej,
Beklagar att du inte är nöjd med vår service och haft svårt att komma fram till oss. Skicka gärna ditt kundnummer och problem i ett PM så undersöker vi saken vidare.

Skrivet av Eken92:

Hej Komplett!

Jag beställde en komplett PC i fredags med ett par modifikationer, utan OS osv.
Kan jag förvänta mig att få datorn denna vecka eller måste jag vänta längre än så? Är sjukt sugen på att få datorn då jag tröttnat på min 10 år gamla burk! haha..

Det som jag inte riktigt förstår är att det fortfarande står "bekräftad" på er hemsida, borde inte datorn gått till plock än? Eller är detta normalt? Allt fanns förövrigt i lager som jag valde.

Tack!

Hej,
Just nu har vi hög belastning på vår produktion som bygger och testar Komplett PC. För närvarande är produktionstiden cirka åtta arbetsdagar.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Komplett:

Hej, ja det stämmer - fast vårt lager ligger i Sandefjord och inte i Oslo.

Hej,
Kika gärna in igen - fraktpriserna på Pick-up-Point och postpaket är justerade.

Vänligen

/Mikael

Trevligt! Gäller tydligen enbart vanliga postpaket och inte företagspaket, men jag kanske såg fel?

Väldigt mycket lägre på postpaket även med flera kollin som skärm + annat.

Se nu till att behålla de trevliga priserna och fantastiskt stora sortimentet, trots sänkningen.

Exempel: 4 saker i ett kolli + en skärm:

Postpaket 79.20 exkl moms (!!!)

Företagspaket 269.12 exkl moms

Lite för stor skillnad nu i mina ögon, men, men, får väl ta mig till ombudet om det inte brådskar. Bra att ni erbjuder vanligt postpaket till företagskunder, inte alla som gör det.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

Kommer helt klart bli fler beställningar här ifrån nu med lägre frakt priser. Beställde i går 16 gb ram för frakten gick ju bara på 39 kr.

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d

Permalänk

Tja!
Har beställt en fyndvara hos er som det bara finns ett exemplar av (på väg in) och jag beställde den 18/1. Det står att lagerstatusen inte alltid uppdateras direkt men nu har det gått ett ex antal dagar och det visas fortfarande att det är 1st på väg in. Ska det vara så eller? Sedan är jag fortfarande osäker på om jag verkligen fått igenom köpet trots bekräftelse på ordern.

Visa signatur

Corsair Obsidian 750D | EVGA Z790 Classified | G.Skill Ripjaws S5 6000 MHz CL30 64GB DDR5 @6600 MHz CL30 | i9-13900KF @5.6 GHz | PNY GeForce RTX 3080Ti XLR8 Gaming Revel Epic-X RGB @2055 MHz, 19902 MHz | Cooler Master V1200 | CPU+GPU-kylning: EK Custom loop | BenQ XL2410T + LG UltraGear 34GP950G |

Permalänk
Komplett.se

Sänkt frakt på postpaket och Pick-up-Point

I vår senaste kundundersökning, här i tråden och allmänt på Sweclockers har våra fraktpriser varit ett kärt och återkommande ämne. Därför justerar vi nu våra fraktpriser och nedan gäller tillsvidare - som vissa av er redan uppmärksammat:
- Pick-up-Point 39 kronor oavsett antal kollin och vikt
- Postpaket max 5 kg och 7 kollin 59 kronor
- Postpaket max 20 kg och 7 kollin 99 kronor

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av MultiMan:

Trevligt! Gäller tydligen enbart vanliga postpaket och inte företagspaket, men jag kanske såg fel?

Väldigt mycket lägre på postpaket även med flera kollin som skärm + annat.

Se nu till att behålla de trevliga priserna och fantastiskt stora sortimentet, trots sänkningen.

Exempel: 4 saker i ett kolli + en skärm:

Postpaket 79.20 exkl moms (!!!)

Företagspaket 269.12 exkl moms

Lite för stor skillnad nu i mina ögon, men, men, får väl ta mig till ombudet om det inte brådskar. Bra att ni erbjuder vanligt postpaket till företagskunder, inte alla som gör det.

Hej,

Som du misstänker gäller de nya priserna endast postpaket och inte företagspaket. Din input om företagspaket är noterad.

Skrivet av F.Fairlane:

Tja!
Har beställt en fyndvara hos er som det bara finns ett exemplar av (på väg in) och jag beställde den 18/1. Det står att lagerstatusen inte alltid uppdateras direkt men nu har det gått ett ex antal dagar och det visas fortfarande att det är 1st på väg in. Ska det vara så eller? Sedan är jag fortfarande osäker på om jag verkligen fått igenom köpet trots bekräftelse på ordern.

Hej,
Hör gärna av dig till oss så kikar vi närmare på din order. Support@komplett.se eller 031-710 20 00

Skrivet av Miragen:

Nu har det gått ytterligare en vecka utan egentligen ett riktigt svar från komplett utan bara ett automatiserat mail. nu börjar jag bli riktigt trött på att behöva skriva här för att saker och ting ska hända! mitt ärende nummer är 2901191 vad är det som händer egentligen?

MVH
Daniel

Hej Daniel,

Vi undersöker detta och återkommer så snart som möjligt.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

I vår senaste kundundersökning, här i tråden och allmänt på Sweclockers har våra fraktpriser varit ett kärt och återkommande ämne. Därför justerar vi nu våra fraktpriser och nedan gäller tillsvidare - som vissa av er redan uppmärksammat:
- Pick-up-Point 39 kronor oavsett antal kollin och vikt
- Postpaket max 5 kg och 7 kollin 59 kronor
- Postpaket max 20 kg och 7 kollin 99 kronor

Vänligen

/Mikael

Varför måste man betala 39:- vid Pick-up-Point för?

Jag köper ofta på Webhallen och hämtar gratis efter jag lagt order på deras hemsida, inga 39:- där inte, det tycker jag är service som ni borde också eftersträva.

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Likvid:

Varför måste man betala 39:- vid Pick-up-Point för?

Jag köper ofta på Webhallen och hämtar gratis efter jag lagt order på deras hemsida, inga 39:- där inte, det tycker jag är service som ni borde också eftersträva.

Hej,

Eftersom våra Pick-up-Points inte har eget lager skickas ordern från vårt lager i Norge till våra Pick-up-Point. Avgiften är till för att täcka kostnad av transport, personal och lokal.

/Mikael

Visa signatur

Permalänk
Inaktiv

Vad är det för skillnad mellan Demo och Demo1-varor? Finns det nån möjlighet att göra nåt åt priset på http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=657057

Permalänk
Medlem

Hej Komplett!

Jag skickade en fråga till er för en vecka sedan utan svar.
Mina varor blev levererade idag för hämtning. Jag befinner mig inte i Sverige och kommer vara här ca en vecka till. Kommer varorna ligga kvar på utlämningsstället till den 1a februari?

Visa signatur

Wow. PIII och Voodoo. Back to old days

Permalänk
Medlem

Vill bara tacka för en snabb och bra service!

Jag hade inne min dator på garantireparation och ni inte bara fixade den på fyra dagar, Ni valde också snäppet/dyrare bättre produkter på de grejerna Ni behövde byta.

5 stjärnor av 5 till Er och tack för hjälpen.

Mvh

Tobias

Visa signatur

Hobby #1 Ryzen 7 5700G 3060ti 1tb ssd Hobby #2 Glock 19, Remington 700 .308, Mossberg 500.

Permalänk
Skrivet av Komplett:

Hej,
Hör gärna av dig till oss så kikar vi närmare på din order. Support@komplett.se eller 031-710 20 00
l

Visade sig vara ett lagersaldofel så min order blev makulerad men produkten ligger fortfarande kvar som tillgänglig för köp. Artikel: 657614.
Jag verkar inte vara ensam om att drabbas av detta vilket orsakar onödig irritation bland era kunder. Jag hoppas att ni löser problemet med lagersaldofel.
Nu kan jag börja leta efter likvärdig produkt till likvärdigt pris hos någon annan istället fast jag får väl vänta i två dagar på att få tillbaka pengarna på kontot då jag betalade med kort.

Visa signatur

Corsair Obsidian 750D | EVGA Z790 Classified | G.Skill Ripjaws S5 6000 MHz CL30 64GB DDR5 @6600 MHz CL30 | i9-13900KF @5.6 GHz | PNY GeForce RTX 3080Ti XLR8 Gaming Revel Epic-X RGB @2055 MHz, 19902 MHz | Cooler Master V1200 | CPU+GPU-kylning: EK Custom loop | BenQ XL2410T + LG UltraGear 34GP950G |

Permalänk

beställde ett demo grafikkort förra tisdagen, mailade för att få reda på förväntat leverans datum igår och fick i dag svaret

Hej,

Vi måste tyvärr meddela att artikel 635745 som du beställt dessvärre har utgått ur vårt sortiment. Denna artikel kommer ej att komma in i vårt sortiment igen.

Således har vi avbeställt artikeln från din order.

Tycker de är dåligt att man skall behöva vänta så länge på att få reda på detta och dessutom inte självmant utan genom att man sj mailar och frågar dessutom stog de Bekräftat på min order och gör så forfarande. sådan information tycker jag att man max skulle behöva vänta 2-3 dagar på.

De är iallafall min uppfattning.

Visa signatur

Game PC: Silverstone Ft2|Asus P9X79 DELUXE |Intel 3930K|16GB Corsair 1600 MHz|ASUS 290X DCII|480 GB Seagate 600 + 120 GB Corsair GTX|WD Raptor 150 Raid 0|Corsair AX750.
HTPC/Filserver: Fractal Design XL|ASUS Z87-A|Intel i5 4670K|16 GB Corsair 2400MHz|256 GB MX100 + 22 TB WD|Corsair 750HX. Laptop: ASUS N55SL|Hackintosh: HP dv5-1095eo 4GB|60 GB SSD

Permalänk
Skrivet av Erik.Tilosius:

beställde ett demo grafikkort förra tisdagen, mailade för att få reda på förväntat leverans datum igår och fick i dag svaret

Hej,

Vi måste tyvärr meddela att artikel 635745 som du beställt dessvärre har utgått ur vårt sortiment. Denna artikel kommer ej att komma in i vårt sortiment igen.

Tycker de är dåligt att man skall behöva vänta så länge på att få reda på detta och dessutom inte självmant utan genom att man sj mailar och frågar dessutom stog de Bekräftat på min order och gör så forfarande. sådan information tycker jag att man max skulle behöva vänta 2-3 dagar på.

Samma sak här fast jag beställde i Onsdags.
Som jag påpekade i mitt inlägg här ovan så måste Komplett göra något åt sitt problem med lagersaldo då det är flera som blir irriterade och handlar hos andra istället.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av F.Fairlane:

Samma sak här fast jag beställde i Onsdags.
Som jag påpekade i mitt inlägg här ovan så måste Komplett göra något åt sitt problem med lagersaldo då det är flera som blir irriterade och handlar hos andra istället.

Fick du ett mail från dom eller skickade du ett mail till dom och fick svaret att de hade blivit så,
jag mailade ju dem och frågade och först då fick jag svaret att de var bortplockat.
och detta över 1 vecka efteråt.

[edit] Dessutom ligger ordern kvar under min profil, fast dom sagt att den är bortplockad, sedan står de förväntat leveransdatum 2011-09-23 beställde 2012-01-17[/edit]

Visa signatur

Game PC: Silverstone Ft2|Asus P9X79 DELUXE |Intel 3930K|16GB Corsair 1600 MHz|ASUS 290X DCII|480 GB Seagate 600 + 120 GB Corsair GTX|WD Raptor 150 Raid 0|Corsair AX750.
HTPC/Filserver: Fractal Design XL|ASUS Z87-A|Intel i5 4670K|16 GB Corsair 2400MHz|256 GB MX100 + 22 TB WD|Corsair 750HX. Laptop: ASUS N55SL|Hackintosh: HP dv5-1095eo 4GB|60 GB SSD

Permalänk

Fick du ett mail från dom eller skickade du ett mail till dom och fick svaret att de hade blivit så,
jag mailade ju dem och frågade och först då fick jag svaret att de var bortplockat.
och detta över 1 vecka efteråt.

[edit] Dessutom ligger ordern kvar under min profil, fast dom sagt att den är bortplockad, sedan står de förväntat leveransdatum 2011-09-23 beställde 2012-01-17[/edit]

Skickade mail till Komplett 7 dagar efter jag lagt ordern som jag fick bekräftelse på att den var beställd och att det var 10 dagars förväntad leverans till dom då varan var på väg in. Fick svar igår att det var lagersaldofel och att ordern plockades bort. Trots detta finns varan jag beställde kvar att beställa idag.
Har nu beställt från annan leverantör som bara tar 600:- mer för samma vara fast helt nytt.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Vet inte om någon tagit upp det tidigare men väljer man att betala med faktura i slutet av februari så kostar det 79 kr, alla andra butiker jag kollat tar ut 29 eller 39 kr i faktura oavsett om den ska betalas nu eller är med i en kampanj. Känns som allt annat än en skälig kostnad om man nu tvunget vill handla på faktura från er. Rimmar inte gott med era sänkta priser på frakten, men jag antar att man måste ta ut kostnaderna någonstans ifrån.

Visa signatur

|| Citera för svar ||
--
Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & EK-Nucleus AIO 360 Dark | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E
--
Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | Stabilizers: AP TX Screw-in

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Miragen:

MVH
Daniel

Hej,

Du ska nu ha blivit kontaktad av oss via mejl.

Skrivet av anon2110:

Vad är det för skillnad mellan Demo och Demo1-varor? Finns det nån möjlighet att göra nåt åt priset på http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=657057

Hej,

Det är ingen skillnad på demo1 och demo utan används bara internt hos oss.

Skrivet av Nima_P:

Hej Komplett!

Jag skickade en fråga till er för en vecka sedan utan svar.
Mina varor blev levererade idag för hämtning. Jag befinner mig inte i Sverige och kommer vara här ca en vecka till. Kommer varorna ligga kvar på utlämningsstället till den 1a februari?

Hej, både paket i Pick-up-Point och postpaket ligger kvar i 2 veckor innan de går i retur. Om du önskar ha förlängd tid så kontakta oss så snart som möjligt. 031-710 20 00

Skrivet av Tobias75:

Vill bara tacka för en snabb och bra service!

Jag hade inne min dator på garantireparation och ni inte bara fixade den på fyra dagar, Ni valde också snäppet/dyrare bättre produkter på de grejerna Ni behövde byta.

5 stjärnor av 5 till Er och tack för hjälpen.

Mvh

Tobias

Hej Tobias, kul att höra att du är nöjd med vår service! Trevlig helg.

Skrivet av F.Fairlane:

Visade sig vara ett lagersaldofel så min order blev makulerad men produkten ligger fortfarande kvar som tillgänglig för köp. Artikel: 657614.
Jag verkar inte vara ensam om att drabbas av detta vilket orsakar onödig irritation bland era kunder. Jag hoppas att ni löser problemet med lagersaldofel.
Nu kan jag börja leta efter likvärdig produkt till likvärdigt pris hos någon annan istället fast jag får väl vänta i två dagar på att få tillbaka pengarna på kontot då jag betalade med kort.

Hej,

Hej, vi ber ödmjukast om ursäkt om vi haft felaktigt lagersaldo på produkterna du velat köpa. Om det gäller en demovara är det ofta så att väldigt många köper dessa samtidigt och då hinner tyvärr inte systemet med att uppdatera lagerstatus tillräckligt snabbt.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur