Permalänk
Medlem

Nytt moderkort, hjälp med update!

Hej!

Jag har just satt i mitt nya moderkort, och man måste väll uppdatera moderkortet? (första gången!)
När jag gick in på asus hemsida och skulle ladda ner uppdateringen så kom det 10 olika uppdaterings alternativ att välja mellan så jag blev osäker.
Jag behöver alltså hjälp med att få reda på vilken utav dom 10 jag ska ladda ner ifrån, eller ska man ladda hem ifrån alla? ^^

Här är länken http://support.asus.com/download.aspx?SLanguage=en&p=1&s=32&m...

Tack på förhand!!!

EDIT: Min cpu fläkt går på 100% hela tiden också... har provat med Speedfan men den sänker sig inte.... Går detta bort efter jag har uppdaterat?

Permalänk
Medlem

Jag löste detta själv
Jag var lat och istället för att ta reda på det själv skrev jag det överstående men jag har nu tagit reda på det och jag har fått det att funka

Bara en fråga om någon läser detta^^
Jag vet inte om jag borde installera om windows, det funkar just nu helt ok tycker jag men det kanske ändå är bra att göra?

Permalänk

Tar man en hårddisk med os på o stoppar i en annan dator så ska man alltid installera om os. Och drivisar för moderkortet det kan bli en massa konstiga fel annars.

Visa signatur

Min dator
"Delid" I7 4790K@4.8Ghz 1.390v adaptiv volt + 16GB Gskill TridentX cl 9 2400mhz Vattenkylning EK-Supremacy naked Ivy mount. SLI 2xEvga GTX 980 Ti 6GB SC+ ACX 2.0 [Evga supernova P2 1000w]Min spel burk Corsair 900D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gunner357:

Tar man en hårddisk med os på o stoppar i en annan dator så ska man alltid installera om os. Och drivisar för moderkortet det kan bli en massa konstiga fel annars.

Än så länge har det funkat utan några som helst problem

Permalänk

Ok

Visa signatur

Min dator
"Delid" I7 4790K@4.8Ghz 1.390v adaptiv volt + 16GB Gskill TridentX cl 9 2400mhz Vattenkylning EK-Supremacy naked Ivy mount. SLI 2xEvga GTX 980 Ti 6GB SC+ ACX 2.0 [Evga supernova P2 1000w]Min spel burk Corsair 900D