Permalänk
Medlem

"Åhnej, ännu en tonåring med tummen mitt i handen som ska misslyckas med ett bygge!"

Men vilken överraskning man fick! Innovativt med att bygga av köksbänk, ytan på en sådan är inte bara snygg, utan tålig också.
LED listerna har du dessutom ordnat bättre än dem flesta. 5p ofc!

Skrivet av smacked:

Grymt snyggt, 4,5 (röstade 5, men ändå )
Var köpte du klockan?

Skrivet av stn1337:

Jysk

Betalade 250:- om jag minns rätt

Skickades från m.sweclockers.com

Biltema har annars en snarlik klocka för 99:-, ville bara tipsa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av biorrith:

"Åhnej, ännu en tonåring med tummen mitt i handen som ska misslyckas med ett bygge!"

Men vilken överraskning man fick! Innovativt med att bygga av köksbänk, ytan på en sådan är inte bara snygg, utan tålig också.
LED listerna har du dessutom ordnat bättre än dem flesta. 5p ofc!

Stort tack Köksbänken är helt perfekt, busenkelt att tvätta bord "cola"-ringar efter en spelkväll och dylikt.

Permalänk
Inaktiv

Riktigt snyggt

Permalänk
Medlem

Galet snyggt!

Visa signatur

[Lenovo X250 i7 8gb] [Lenovo x220 i7 8gb] [Asus PB278Q 1440p] [Sennheiser PC 360] [Grado SR80i]
[iPhone 6] [iPad 3] [Sennheiser hd25-1 ii] [Shure se215]

Permalänk
Medlem

Saknas ju bara eyefinity till detta så e det alla tiders! Snyggt jobbat

Visa signatur

Corsair TX 650W | Powercolor 5870 @ 997/440 | AMD Phenom II x4 965 BE | Fractal Design R3 | A-Data 4GB (2GBx2) 1600Mhz+ Series, CL8, PC3-12800 | Gigabyte GA-890GPA-UD3H

Permalänk
Medlem
Skrivet av treeo:

Saknas ju bara eyefinity till detta så e det alla tiders! Snyggt jobbat

Det ligger i planeringen men väntar på att skärmarna sjunker lite i pris

Permalänk
Medlem

Begagnat är din vän!

Visa signatur

Corsair TX 650W | Powercolor 5870 @ 997/440 | AMD Phenom II x4 965 BE | Fractal Design R3 | A-Data 4GB (2GBx2) 1600Mhz+ Series, CL8, PC3-12800 | Gigabyte GA-890GPA-UD3H

Permalänk
Medlem
Skrivet av treeo:

Begagnat är din vän!

Har inte sett en enda beg. xl2410t Säljas!

Hör av dig om du hittar någon

Permalänk

Riktigt snyggt!
Är också sugen på att göra något liknande,
men jag är rädd att det blir för konstigt att titta på tv för de som sitter i soffan

Visa signatur

**Inget värt att skryta om**

Permalänk
Medlem

Äckligt stilrent

Visa signatur

- Silverstone Raven RV02B-W| Win10 x64 | Intel Core i5 4670k 3,4ghz | Asus Maximus VI Formula z87 | Corsair Vengence 16gb Red | ASUS GeForce 770 GTX | 128gb SSD/2TB HDD | Corsair HX1000W Modular | Corsair h100 cooler | 100/100 Comhem Fiber -

Permalänk
Medlem
Skrivet av iokE:

Äckligt stilrent

Tackar

Permalänk
Medlem

Var är kabeln för den vita docknings stationen?

Visa signatur

okej

Permalänk
Medlem
Skrivet av stanco:

Var är kabeln för den vita docknings stationen?

Hål i bordet där med.

Permalänk

grymt skön datastol ju,har en likadan!

Permalänk
Medlem

Väldigt fint gjort där, skulle också vilja ha exakt som dig. Rättare sagt helt perfekt!

Är tvungen att fråga. Vart har du köpt klockan och hyllan under klockan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ponte7474:

grymt skön datastol ju,har en likadan!

Den är helt underbar! Fast min gnisslade ganska rejält först, bara att ta ut skruvarna och doppa dom i olivolja, nu funkar stolen perfekt, haha

Skrivet av saarmi:

Väldigt fint gjort där, skulle också vilja ha exakt som dig. Rättare sagt helt perfekt!

Är tvungen att fråga. Vart har du köpt klockan och hyllan under klockan?

Tack så mycket

Klockan kommer ifrån Jysk, 250:- om man minns rätt, finns på biltema för 99:- har jag hört.

Hyllan kommer ifrån IKEA och kostade 995:-
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80071319/

Permalänk
Medlem
Skrivet av stn1337:

Vad är det för brädd på skivan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Argybarg:

Vad är det för brädd på skivan?

2,5 meter är bords-skivan

Permalänk
Medlem
Skrivet av stn1337:

2,5 meter är bords-skivan

Andra hållet? 2,5 x ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Argybarg:

Andra hållet? 2,5 x ?

60 cm

Permalänk
Medlem
Skrivet av stn1337:

Tack menade ju förstås Djupet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Argybarg:

Tack menade ju förstås Djupet

28mm

http://www.cheapy.se/Produkt___BAENKSKIVA_104252_____

där har du den, dock så kapade jag av 50 cm till hyllplanen.

Permalänk

Väldigt stilrent och snyggt!

Permalänk
Medlem

Grymt snyggt! En link till klockan vore super, om nån vet vart man kan beställa en

Permalänk
Medlem
Skrivet av FknDemo:

Grymt snyggt! En link till klockan vore super, om nån vet vart man kan beställa en

http://www.jysk.se/210/223/227/1971700/a/catalog-sales

Varsågod

Permalänk

Finaste skrivbordet jag sett på nätet över huvudtaget, ska flytta nu snart och ska bygga mig ett liknande skrivbord hade jag tänkt, älskar den listen med belysningen bakom, du kapade alltså till den listen från ditt 60cm skrivbord?

Tänkte göra så att jag gör bordet lite kortare, kör samma panel på sidan men två ben på andra? För har ingen lust att sätta det fast emot väggen. Tänkte mig cirka 2m skrivbord, det lär ju hålla och inte böja sig ner förhoppningsvis.

En till fråga angående din kabeldragning under skrivbordet? Har du möjligtvis en bild?

Även om listen som du satte upp, har du några mått på den, t.ex måtten på ramen:) Tack för insperationen!

Tänkte även kolla med dig om det var ungefär denna skivan du använde dig utav:[ http://www.cheapy.se/Produkt___BAENKSKIVA_116301_____ ] eftersom den andra länken var nere

och vad var det för höjd på benen och var inhadlade du dem:P?

Många frågor här men tacksam för alla svaren!:D

Permalänk
Medlem
Skrivet av UrbanHazard:

Finaste skrivbordet jag sett på nätet över huvudtaget, ska flytta nu snart och ska bygga mig ett liknande skrivbord hade jag tänkt, älskar den listen med belysningen bakom, du kapade alltså till den listen från ditt 60cm skrivbord?

Tänkte göra så att jag gör bordet lite kortare, kör samma panel på sidan men två ben på andra? För har ingen lust att sätta det fast emot väggen. Tänkte mig cirka 2m skrivbord, det lär ju hålla och inte böja sig ner förhoppningsvis.

En till fråga angående din kabeldragning under skrivbordet? Har du möjligtvis en bild?

Även om listen som du satte upp, har du några mått på den, t.ex måtten på ramen:) Tack för insperationen!

Tänkte även kolla med dig om det var ungefär denna skivan du använde dig utav:[ http://www.cheapy.se/Produkt___BAENKSKIVA_116301_____ ] eftersom den andra länken var nere

och vad var det för höjd på benen och var inhadlade du dem:P?

Många frågor här men tacksam för alla svaren!:D

Ber om ursäkt för sent svar, har helt missat detta.

Det är exakt den bordskivan jag använde och listen vid väggen är helt enkelt en golvlist.

Kan tyvärr inte få fram någon bild nu, men jag har satt upp självfästande kabellister under skrivbordet

Här är bordsbenet jag köpte:
http://www.cheapy.se/Produkt___BORDSBEN_31148_____

Trevligt att du gillade galleriet

Permalänk
Skrivet av stn1337:

Ber om ursäkt för sent svar, har helt missat detta.

Det är exakt den bordskivan jag använde och listen vid väggen är helt enkelt en golvlist.

Kan tyvärr inte få fram någon bild nu, men jag har satt upp självfästande kabellister under skrivbordet

Här är bordsbenet jag köpte:
http://www.cheapy.se/Produkt___BORDSBEN_31148_____

Trevligt att du gillade galleriet

Skulle jag kunna få måtten på ditt skrivbord:D?

edit: Och så skulle jag gärna vilja veta hur du fäst din "hylla" till bordet? plugg + förstärkningar?