Permalänk
Medlem
Skrivet av v1ctory:

Jepp, det var skönt att höra. Har häckat vid datorn i ett par timmar nu i väntan på mailet, blir att kika imorrn bitti istället.

samma här :/

Visa signatur

Chassi: Cooler Master HAF X | Nätagg: Corsair GS700w | Moderkort: Asus P8Z68 V-Pro Gen 3 | Processor: 2500k | Grafikkort: Asus GTX580 DCII | Ram: Corsair Vengeance 16gb (4x4gb) CL9 1600Mhz | SSD: Intel 320 120gb |HDD: 500GB Samsung Spinpoint F3 |

Permalänk
Medlem

Signad och klar med confirmation mail

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Medlem

Grejen är att vissa mail verkar ramlat bort, de tog bort "skicka igen" knappen (troligen pga spam) men om du försöker registera samma mail igen kommer den säga att mailen redan är anmäld, dock lär skicka igen knappen komma tbax imorn.

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

Okay, if you have not gotten an email confirmation we've got something in place for you! Request a resend here: https://beta.guildwars2.com/resend ~RB2

Visa signatur

CPU: i5 4690K+H80i @4.2Ghz | GPU: EVGA 970 FTW | MB: MSI Z97-G43 | RAM: 8gb 1600Mhz Corsair | SSD/SSD:Samsung EVO 840 120Gb/Kingston SV300 120Gb | PSU: CM 650M | Chassie: Air 240 | Skärm: Fujitsu P23T-6 | T-bord: Corsair K70 RGB | Mus: Logitech G502 | Ljud: Z906/Qpad QH-90

Permalänk
Medlem

Får fortfarande inget confirmation mail :S Testat 3-4 ggr

EDIT: nu fick jag!

Permalänk
Medlem

Lycka till alla! Ser fram emot att ses in-game

Visa signatur

Tidigare använt ilsken som användarnamn.

Permalänk
Medlem

Måste man vara 18?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av juckeyy:

Måste man vara 18?

How old do I need to be to participate in a Guild Wars 2 Beta Event?

You should be 18 years of age or older. If you are under 18 years of age, you must have a parent or legal guardian create your account and sign the NDA on your behalf.

Taget från http://www.guildwars2.com/en/the-game/game-faq/

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vym:

How old do I need to be to participate in a Guild Wars 2 Beta Event?

You should be 18 years of age or older. If you are under 18 years of age, you must have a parent or legal guardian create your account and sign the NDA on your behalf.

Taget från http://www.guildwars2.com/en/the-game/game-faq/

Jag valde 15 på age

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W

Permalänk
Medlem
Skrivet av juckeyy:

Jag valde 15 på age

Det är nog inga problem, håller tummarna för att du kommer med.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vym:

Det är nog inga problem, håller tummarna för att du kommer med.

Det samma!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av juckeyy:

Det samma!

Tusen tack! Har väntat så länge på detta!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vym:

Tusen tack! Har väntat så länge på detta!

Om jag väl får en invite så är jag nog sjuk från skolan ^^

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av juckeyy:

Jag är redan sjukskriven från min utbildning så jag har förberett mig i förväg!

Ska bli fantastiskt att få komma igång

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jo, jag blev ju antagen till friskyttarnas gw2 med min polare :), ska bli härligt!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av juckeyy:

Tror inte du behöver det. Betan är nog bara fre-sön och deras tidzon så hinner du nog komma hem innan du missar mycket tid.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 32GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av juckeyy:

Jo, jag blev ju antagen till friskyttarnas gw2 med min polare :), ska bli härligt!

Härligt! Välkommen in i den varma friskyttegemenskapen.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Även jag signat, får väl hoppas på att man får joina beta testingen då man spelat GW1 flitigt

Visa signatur

"Jag är inte dum, jag har bara lite otur när jag tänker."

Permalänk
Medlem

Inget mail har än dyckt upp för mig, det är bara att fortsätta hoppas.

Lite konstigt då att jag och min kompis signade samtidigt och han fick mailet direkt men inte jag.

Visa signatur

PC: i5 12400f | RX7900 GRE | 32GB DDR4
Audio: Audioengine D1 | Fidelio X2 | SHP9600 | HarmonicDyne Athena | Aria SE

Permalänk
Medlem

Skrivit upp mig och fått mailet som bekräftar det =D
Nu är det bara att hoppas.

Visa signatur

Hayabusa T3 | Venum Elite Evo | UFC Venum Pro Line

Permalänk
Inaktiv

Fick svarsmail inatt nån gång, nu är det bara hålla tummarna! Tills vidare nöter man cartographer i GW1 x)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Myskah:

Lite konstigt då att jag och min kompis signade samtidigt och han fick mailet direkt men inte jag.

Låter konstigt, jag fick mail direkt efter jag signade, eller signade du igår då det var lite överbelastat? För mitt kom direkt iaf.

Visa signatur

"Jag är inte dum, jag har bara lite otur när jag tänker."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Myskah:

Länken ovan och begär en ny bekräftelse, de hade lite strul förut och deras mailserver gick ner och en del försvann men du reggades iaf

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

Ar det fortfarande slutet pa 2012, början pa 2013 som galler för release ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av EkrJkr:

Ar det fortfarande slutet pa 2012, början pa 2013 som galler för release ?

det är 2012, de flesta spekulationer ligger runt sommaren

Visa signatur

- Ed Wood

Permalänk
Skrivet av Ferrat:

det är 2012, de flesta spekulationer ligger runt sommaren

Det verkar rimligt med tanke hur den öppna betan ligger tidsmässigt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trudgelmer:

Det verkar rimligt med tanke hur den öppna betan ligger tidsmässigt.

Hur ligger den öppna betan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av BesteN:

Hur ligger den öppna betan?

De hade just press beta och nu anmälan till en mer fan baserad beta om än fortfarande NDA belagd som troligen startar typ om en vecka eller så.

Visa signatur

- Ed Wood

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeafBox:

Jag har sett hur det fungerar, men det var ifrån 40min demon, så dom hade lite brottom, blev inte mkt gjort
Ville bara se 5-10min av någon när dom gör lite mid-level vapen eller ngt ^^

Här om du inte sett den?
http://massively.joystiq.com/2012/02/22/flameseeker-chronicle...

Visa signatur

- Ed Wood

Permalänk
Medlem

Är inte så förtjust i spelet och är osäker på om jag skall spela det.

Men har signat upp för betan och om man kommer med, så får man väl se hur spelet är.