Behöver hjälp att rensa DRIVRUTINER.

Permalänk
Medlem

Behöver hjälp att rensa DRIVRUTINER.

Hallå. Har fått problem med datorn se DENNA TRÅD. Snabb sammanfattning, sli går ej att aktivera på mitt nuvarande windows men gick när jag installera på annan disk.

Så nu skulle jag behöva ett program som verkligen röjjer alla drivrutiner och eventuella störningar så jag kan använda SLI igen.

Har testat driver sweeper men fungerade inte.

Permalänk
Medlem

Update: Problemet löst, var windows activatorn som fuckade upp. Jävla skrot!

Mod kan låsa/slänga tråd!

Permalänk
Medlem

Testa att avinstallera med windows 'avinstallera ett program' för att sedan starta datorn i felsäkert läge och använda driver sweeper där.

Om du får något felmedelande så testa googla på det. Brukar gå att hitta lösningar på sådant.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Bokenbergen:

Update: Problemet löst, var windows activatorn som fuckade upp. Jävla skrot!

Mod kan låsa/slänga tråd!

Vi låser eller raderar inte trådar bara för att problemet är löst. Det kan ju hända att någon annan får nytta av tråden eller till och med vill ställa någon följdfråga. Hur som helst är det roligt att höra att det hela ordnade sig för din del.

Permalänk

Följdfråga, hur kan windows-aktiveraren spärra sli?

Visa signatur

På tok för många datorer för att skriva här

Permalänk
Medlem
Skrivet av GAPa:

Vi låser eller raderar inte trådar bara för att problemet är löst. Det kan ju hända att någon annan får nytta av tråden eller till och med vill ställa någon följdfråga. Hur som helst är det roligt att höra att det hela ordnade sig för din del.

Skrivet av orig_rejser:

Följdfråga, hur kan windows-aktiveraren spärra sli?

Den moddar ju registret. Och det gillar tydligen inte nVidias drivrutiner.

Någon kanske kan hjälpa mig med mitt problem? För jag har bara 8 dagar kvar till aktivering haha.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Aktivera då?
Giltig/genuin licens?

Ej giltig.

Permalänk

Så vad du vill ha hjälp med är att få SLI att fungera i crackad windows-version?

För om jag förstått saken rätt så funkar det innan dagarna går ut i en rent installerad windows?

Visa signatur

På tok för många datorer för att skriva här

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Bokenbergen:

Ej giltig.

I så fall är jag rädd att den här tråden bryter mot § 7 i reglerna, där det bland annat framgår att all antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden. På grund av detta måste jag alltså låsa tråden. Jag rekommenderar dig att betala för Windows och att läsa igenom reglerna en extra gång.

*tråd låst*