Enda tråden om nycklar till Diablo III beta

Permalänk
Medlem

Om någon inte vill spela D3 eller ja vad som helst och vill ge bort sin key så tar jag suuuper gärna emot den ;P

Permalänk
Medlem

Fick en key igår. Högst oväntat men väldigt skoj.

Permalänk
Medlem

wow tom wotlk, d2+lod, sc2 fick key i eu våg ett

OPERATING SYSTEM: Windows 2.6.1.7601 (Service Pack 1) CPU TYPE: Intel® Core™ i5-2500K CPU @ 3.30GHz CPU SPEED: 3.32 GHz SYSTEM MEMORY: 7.98 GB VIDEO CARD MODEL: AMD Radeon HD 6900 Series VIDEO CARD MEMORY: 1.72 GB VIDEO CARD DRIVER: aticfx32.dll DESKTOP RESOLUTION: 1920x1080

Permalänk
Medlem

Om någon snäll själ skulle kunna låna ut en D3 beta nyckel eller som kanske råkar ha 2st och kan tänkas ge bort en vore jag evigt tacksam.

Jag har försökt allting för att få tag i en men fortfarande inte lyckats. Skulle jag bara kunna få låna ett account för en dag eller två så är jag evigt tacksam för en så snäll gärning.

Hoppas det finns någon där ute som vill göra en diablo nörd lycklig för helgen

Permalänk
Medlem

Fick ett mail om Diablo 3! Blev glad och trodde att det var en beta-key.... så var det ett phising mail

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

224 ms latency har jag vad ligger ni på?
beta servrarna är väl i USA utgår jag ifrån?
övriga spel brukar jag ha kring 40.

Visa signatur

MSI 2080TI
9900k Noctua NH-D15
Asus ROG Swift PG278Q | Sony A9G 65"
IFI ZenDac + Audeze LCD 2 Classic / Sennheiser HD 650 HK 970 + Heco Music Style 900
Seasonic PRIME 850W Gold

Permalänk
Medlem
Skrivet av undrande:

224 ms latency har jag vad ligger ni på?
beta servrarna är väl i USA utgår jag ifrån?
övriga spel brukar jag ha kring 40.

Stämmer bra det, så vitt jag vet. Ligger alltid runt 250ms.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D - Arctic Liquid Freezer III 280 - ASRock B850 Steel Legend - G.Skill 64GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 - Gigabyte RTX 5080 Aero SFF - Corsair RM850X ATX 3.1 - Phanteks P600S - Asus ROG Swift PG329Q - Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

Finns det någon som säljer eller byter d3 beta?

Permalänk
Medlem

hmm nu har jag helt plötsligt 600 MS har det något med primetime att göra och att det är extra mkt folk online? ospelbart iaf

sedan resettas alla inställningar varje gång jag startar om spelet tex keybindings Gameplay alternativen osv , någon fler med samma problem?

Visa signatur

MSI 2080TI
9900k Noctua NH-D15
Asus ROG Swift PG278Q | Sony A9G 65"
IFI ZenDac + Audeze LCD 2 Classic / Sennheiser HD 650 HK 970 + Heco Music Style 900
Seasonic PRIME 850W Gold

Permalänk
Medlem

Sjuk irriterande att de ger folk som inte ens har alla Blizzards spel. Tycker att är man ett stort Blizzard fan och har alla spel på Battle.net så borde de uppskatta det men icke. Tröttnar mer och mer på Blizzard och vad de gör med alla spel.

Visa signatur

9800X3D - 4090 FE allt vattenkylt.

Permalänk
Medlem

Gött att man fick invite igår :D. Fick ingen key utan bara ett mail att jag var inbjuden och skulle loga in på battle kontot och sen aktivera en battletag, de kanske bjuder in på en massa olika sätt?

Min beta profil:

OPERATING SYSTEM:
Windows 2.6.1.7601 (Service Pack 1)
CPU TYPE:
Intel® Core™ i7 CPU 950 @ 3.07GHz
CPU SPEED:
4.24 GHz
SYSTEM MEMORY:
11.99 GB
VIDEO CARD MODEL:
NVIDIA GeForce GTX 470
VIDEO CARD MEMORY:
3.97 GB
VIDEO CARD DRIVER:
nvd3dum.dll
DESKTOP RESOLUTION:
1920x1080

Spel:
Ett par wow konton.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haziza:

Sjuk irriterande att de ger folk som inte ens har alla Blizzards spel. Tycker att är man ett stort Blizzard fan och har alla spel på Battle.net så borde de uppskatta det men icke. Tröttnar mer och mer på Blizzard och vad de gör med alla spel.

De skiter i om du är blizzard fan eller inte. De tittar lite på vad du har för hårdvara, men i det här läget tror jag tonvikten ligger på lastkapacitet, så nu slumpar de nog mest ut nycklarna.
Om något är det ju rimligt att de inte skickar nycklar till hardcore fan's, de kommer ju köpa spelet i alla fall. Ett beta test konto till någon som kanske inte hade köpt spelet annars kan ju bli en försäljning... Fast i all ärlighet, så cyniska tror jag inte de är.
B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Medlem

Tror inte de kollar ett piss på hårdvaran atm, har ju varit beta i några månader.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem

Ja jag sitter med wow wotlk, starcraft 2, starcraft 1 + expansion, diablo 2 + expansion men det verkar ju inte spela någon roll.

hade ju varit kul att testa betan men varken jag eller någon utav mina kompisar som har likvärdigt eller mer på sitt konto har inte fått någon key.

Visa signatur

ASUS P8Z68-V PRO - 2500k @ 4.5 Ghz - Corsair 8GB DDR3 1600 Mhz - 1,5 + 2 TB Caviar Green - Samsung 830 128 GB - 7970 - Real Power M700 - Windows 7 x64

Permalänk

Operating System: Windows 2.6.1.7600 (Service Pack 1) CPU Type: Intel® Core™ i5-2500K CPU @ 3.30GHz CPU Speed: 3.32 GHz System Memory: 7.98 GB Video Card Model: NVIDIA GeForce GTX 570 Video Card Memory: 3.97 GB Video Card Driver: nvd3dum.dll Primary Display Resolution: 1920x1080 Secondary Display Resolution: 1680x1050 Hard Disk Size: 465.76 GB Hard Disk Free Space: 337.04 GB (72%) Download Speed: 2.28 MB/s (19.2 mbps)

Reggade Spel World of Warcraft® StarCraft II®: Wings of Liberty Warcraft III®: Reign of Chaos Warcraft III®: The Frozen Throne Diablo II®: Lord of Destruction Diablo II®

Ingen Beta key

Visa signatur

I was in Hong Kong and this guy on the street was selling these dodgy-looking CDs labelled 'Rindows' and 'Frotoshop'.
Display driver uninstaller

Permalänk
Medlem

Är ju RNG på om man får en invite eller inte så bara hålla tummarna.

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX5070Ti
G915 | G502X | PROX | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | Switch 2

Permalänk

Jag fick betan igår.
setup:
i5 2500k 3.3ghz
8GB vengeance 1600mhz
gtx570

Visa signatur

AMD Ryzen 5700X3D | ASUS Rog Strix X570-F | WD Black SN850 1TB | 32GB | 4070 Ti Super | Fractal Design North | Windows 11
LG 48GQ900 | Qpad 8K | Varmilo VA88M

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ekzzor:

Ja jag sitter med wow wotlk, starcraft 2, starcraft 1 + expansion, diablo 2 + expansion men det verkar ju inte spela någon roll.

hade ju varit kul att testa betan men varken jag eller någon utav mina kompisar som har likvärdigt eller mer på sitt konto har inte fått någon key.

Det spelar ingen som helst roll vilka spel man köpt. Det enda man behöver är ett battlenet konto och att man anmält sitt intresse till betan.

Permalänk

Fick min key i torsdags. Av det jag har spelat igenom så kan jag bara säga att det är precis som ett Diablo-lir ska vara! I like! Var lite tveksam om man skulle köpa det över huvudtaget innan jag fått prova betan... men nu måste jag bara köpa det.

Visa signatur

Walk the streets, what do I see, Shit on legs approaching me!

Permalänk
Medlem

Loggade in på Battle.net, hittade betan, laddade ner under natten... I morse så stod det "Play" i setup-fönstret
Kan inte den här arbetsdagen ta slut snart?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Robeliboban:

1x Wow + Cataclysm.
4x Wow + Burning Crusade
1x Starcraft 2

Ska fan köpa både diablo 2 och expansionen. Funkar en gammal nyckel på sidan? Eller måste jag köpa en ny?

Annars kanske jag kan fjäska till mig ett av Machinima.

Det funkar bra med en gammal nyckel.

Permalänk
Medlem

sjukt va många här inne får invite, och själv får man inte ett piss trots jag har många spel och varit där över 1 år.. suck

Permalänk
Medlem

Jag lyckades få en extra key för några dagar sedan, tävlar nu ut den på http://www.diablo3pvp.se/forum/viewtopic.php?t=393 om ni är intresserade.

Permalänk
Medlem

Eh,

Jag köper den av dig för 1000 kr så kan du anlita någon att göra en professionell logga.

Deal?

Permalänk
Medlem

1000 spänn? Rofl. Så mycket är då inte Beta access värt för mig i alla fall.
B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Magenti:

Eh,

Jag köper den av dig för 1000 kr så kan du anlita någon att göra en professionell logga.

Deal?

Finns för 500kr på blocket

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kazen:

Finns för 500kr på blocket

Jag såg det, men hur seriöst är det att handla på blocket?

Edit: Hur säkert är det menar jag.

Permalänk
Medlem

Du undrade om jag var skadad för jag helt enkelt reggade lite gamla spel på extra battle.net konto, och du säger att du kan ge 1000kr för en beta?
Vem är det som är skadad ;O

Permalänk

Ingen som har en beta key som man skulle kunna få njuta av nu när det äntligen är hälg?

Permalänk
Medlem

Att ens betala för den betan, är rätt skadat. Väldigt kort och så släpps spelet med rätt stor trolighet i April,
så en månad till då man redan väntat i år är inte så mycket...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.