Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Tangentbord med "märklig" integrerad mus.

Jag har sett något, som finns både som integrerad tingest i tangentbord, och som ett handledsstöd. Det är en stav man rullar, skjuter och drar i, samt de två musknapparna. Fungerar ungefär som en integrerad musplatta.
Jag har aldrig gillat det själv, men nu är det någon som vill ha en sådan, så frågan uppstår, vad heter skiten, och var får man tag i det?
B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Medlem

Jag tror det är en MouseTrapper du menar. http://www.mousetrapper.se/Default.aspx

Visa signatur

Stationär: Asus P8p67-M PRO, Intel Core i5 2500K 3,3 GHz (Antec Küler H2O 620), Gainward GeForce GTX 550Ti, 8 Gb Ram, Silver Power 400W, Fractal Design Define Mini. Benq G2420HD, Gammlt Dell Tangentbord, Qpad OM-75.

Ljud: Yamaha CR-640 - Dynavoice Magic F-6 | Technics SU-Z22 - Audio-Technica ATH-M50

Permalänk
Medlem

jag tror du menar en "rollermouse"

Visa signatur

Microsoft sells you windows while Linux gives you the whole house for free!

Permalänk
Medlem

Hatar verkligen den skiten, men kärringarna här på kontoret verkar inte kunna leva utan.

Kan tyvärr inte berätta vad de heter.

Visa signatur

He who hasn't hacked assembly language as a youth has no heart. He who does so as an adult has no brain.
~John Moore

Permalänk
Medlem

Rollermouse ja. En klassiker.

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N

Permalänk
Medlem

Båda alternativen verkar vara rätt typ, om man ser till bilderna. Jag ska presentera honom för alternativen, så får han öppna plånboken om han är sugen nog... (Fy fan vad dyrt det var. Jag som tyckte Logitech var brutala när de sålde mus+tgt för närmare 2000:- )

Ni ska ha ett stort tack.
B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Medlem

Ja när kommer en billig version?

Permalänk
Medlem

Det är antagligen med det här tgt't som det är med allt annat. Begränsad volym gör komponenterna dyrare. Ovanpå det är det primärt riktat mot företag, som inte har riktigt samma begränsning för vad utrustning får kosta som privatpersoner...
B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.