Bilder på ditt senaste inköp (2012)

Permalänk
Skrivet av Liv&helvete:

Man ser ju det man vill se.

Sant, har tjejen på skype men där får man ju inget, så jag kanske automatiskt letar på andra ställen?

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk
Medlem

Jag fattar då inte hur en så ful katt kan få ligga... Men sådan far, sådan dotter.

Skämt åsido. Kul med katt, även om jag hade valt en annan ras.

Permalänk
Medlem

E-cigg!

Permalänk
Medlem
Skrivet av TroNi:

Bara jag som ser det kvinnliga könsorganet??

Kanske är dags att kräva lite mer av tjejen XD
Om inte jag har missat något så är det en han, även vetrinären höll med när han kastrerade katten ^^

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Olegh:

Jag fattar då inte hur en så ful katt kan få ligga... Men sådan far, sådan dotter.

Skämt åsido. Kul med katt, även om jag hade valt en annan ras.

^^; Håller med att dom kan vara lite läskiga, speciellt på bild o.0!
Dock så är jag nbåde allergiker och astmatiker så har inte så många raser att vvälja på
Men efter att haft dom här två ett par månader nu så hade jag definitivt valr Cornish Rex igen.
Personligheten är nästan mer hund än katt O.O?

Btw så fick han till det fem gånger innan dom tog två delar av hans hjärna
Liter gulligare bild på monstret ^^

EDIT: nyaste tillägget i skåpet.

Mycket god

EDIT 2:
Fick hem lite leksaker till nya burken idag.
Plocka även fram lite som jag redan hade liggande som skulle vart till Bulldozerupgradering. Men då bulldozer kändes mer som en nedgradering så fick det vara.

rad= XSPC360
fläktar från mitt antec 900 som legat ett par år nu men som jag tror kan vara bra.
kaze jyuni 800rpm 40.17cfm 10.17dba 12v 120mm
cpublock: copper plexi EK Supreme HF men easymount samt 2011 add on
gpu: EK FC7970 copper plexi med tillhörande svart alu backplate.
en extra silvercoil (vattenkyler nog cpu i htpc sen känns dock fånigt med en htpc med raven 02 som chassie XD)
tjuvkoppling för nätagg (tyar inte leta gem längre ;P )
Masterkleer svart id10mm od13mm
glossy red anti kinkcoils
En påse EK 10mm fittings.
Och en liten låda från jobbet med luddfria vita handskar som används när man kalibrerar mätdon Vill undvika fingeravtryck på kopparblocken.
Tror det var allt.
Nästa update blir med 32gb ram en 3930k och ett ga-x79-ud5 mobo kanske även mer smott och gott i vattenkylnigsväg

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Bankar mycket siffror på jobbet så det fick bli en Filco TenKeyPad, smidigt med lite extraknappar också

Och ett hjälmöverdrag i mitchellmönster till hjälmen jag köpte i Vietnam.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RainesX:

^^; Håller med att dom kan vara lite läskiga, speciellt på bild o.0!
Dock så är jag nbåde allergiker och astmatiker så har inte så många raser att vvälja på
Men efter att haft dom här två ett par månader nu så hade jag definitivt valr Cornish Rex igen.
Personligheten är nästan mer hund än katt O.O?

Btw så fick han till det fem gånger innan dom tog två delar av hans hjärna
Liter gulligare bild på monstret ^^
http://img812.imageshack.us/img812/8899/img20120107152515jpg1...

EDIT: nyaste tillägget i skåpet.
http://img209.imageshack.us/img209/9022/img201111191040171.jp...

Mycket god

EDIT 2:
Fick hem lite leksaker till nya burken idag.
Plocka även fram lite som jag redan hade liggande som skulle vart till Bulldozerupgradering. Men då bulldozer kändes mer som en nedgradering så fick det vara.
http://img859.imageshack.us/img859/1450/20120306170222.jpg

rad= XSPC360
fläktar från mitt antec 900 som legat ett par år nu men som jag tror kan vara bra.
kaze jyuni 800rpm 40.17cfm 10.17dba 12v 120mm
cpublock: copper plexi EK Supreme HF men easymount samt 2011 add on
gpu: EK FC7970 copper plexi med tillhörande svart alu backplate.
en extra silvercoil (vattenkyler nog cpu i htpc sen känns dock fånigt med en htpc med raven 02 som chassie XD)
tjuvkoppling för nätagg (tyar inte leta gem längre ;P )
Masterkleer svart id10mm od13mm
glossy red anti kinkcoils
En påse EK 10mm fittings.
Och en liten låda från jobbet med luddfria vita handskar som används när man kalibrerar mätdon Vill undvika fingeravtryck på kopparblocken.
Tror det var allt.
Nästa update blir med 32gb ram en 3930k och ett ga-x79-ud5 mobo kanske även mer smott och gott i vattenkylnigsväg

Du vet att det finns katter med päls som allergiker klarar? Min kusin har en sådan, kostar några tusenlappar men för henne var det värt det.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av J0hAnN48:

Du vet att det finns katter med päls som allergiker klarar? Min kusin har en sådan, kostar några tusenlappar men för henne var det värt det.

Dom här katterna har päls (ok den stora vita har inte det just nu men han kommer få senare, han har lite taskiga gener bara ^^ )
Men jo min frus bror har en helig birma och den klarar jag fast bara kortare stunder. Birmor räknas som allergivänliga för att dom utsöndrar mycket lite allergener. Cornish utsöndrar inte det allergenet som jag är allergisk mot alls samt mycket lite av det som jag reagerar svagt mot
Klockrent

Den lilla vita köpte vi som kattunge och kostade 7000kr den stora vita var 16 månader och kostade 2500kr då vi aggerade fodervärd en kort stund.

Som för din kusin helt klart värt det. Inte kunnat ha husdjur på 28 år och nu helt plötsligt så har man två som springer runt och gör huset osäkert XD

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av RainesX:

Som för din kusin helt klart värt det. Inte kunnat ha husdjur på 28 år och nu helt plötsligt så har man två som springer runt och gör huset osäkert XD

Välkommen till det goda livet. Imorse blev jag väckt vid 5 av en katt som kräktes under täcket

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*

Permalänk
Medlem
Skrivet av n_sandstrom:

Välkommen till det goda livet. Imorse blev jag väckt vid 5 av en katt som kräktes under täcket

Haha tackar.
Hoppas jag slipper vakna till något sånt :\

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Inköp och inköp.. Det är väl mer hyra. Men det är klart, jag har ju betalat för att hyra dom. Då får det nog räknas som ett inköp.

Ja vilket fall som helst, det var då inte i går man gick och hyrde dvd filmer. Det tillhör då inte till vanligheten. Låna filmer, det gör man ju mer eller mindre dagligen. Men att hyra ? Nä, det är sånt som händer var 10e år, eller något i den stilen.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis 365 dagar om året
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk

Beyerdynamic DT880 600Ω Manufaktur och WOO Audio Headphone stand

Visa signatur

Ljud: Asus Xonar Essence STX | Beyerdynamic DT 880 600Ω Manufaktur |

Permalänk
Skrivet av Machine leg:

Woah!

So fluffy I'm gonna DIE!

Länk till dessa??

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk
Medlem

Qpad MK-50 & 2 fläktar som ska monteras på grafikkortet.

Permalänk
Medlem

ME3

*snyft*

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX3060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem
Skrivet av n_sandstrom:

HAHAHA I know the feeling

Vaknade en morgon för länge sen av att vår katt kissade på mig.. trevligt

Var nånting med våra sängkläder hon inte gilllade eftersom enda gångerna hon kissat i sängen har varit när vi haft dom :S

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk

En kofot!

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Hahaha!

Permalänk
Medlem

Haha, bäst hittills i tråden!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Heeeee'res bravooo!

-The Shining

Permalänk
Medlem

haha, så ska det se ut.
Mindre produktbilder mer actionbilder på sakerna man köpt!

Permalänk
Quizmästare Malmö 2022

Haha, ja den bilden var grym

Permalänk
Avstängd

Here's Mr. Bravo

Haha skitskön

Permalänk
Skrivet av TroNi:

Woah!

So fluffy I'm gonna DIE!

Länk till dessa??

Lurarna "gjorde" jag själv här http://europe.beyerdynamic.com/shop/mf/manufaktur/hifi-manufa...

Hörlursstället: http://www.wooaudio.com/products/wahps.html

Visa signatur

Ljud: Asus Xonar Essence STX | Beyerdynamic DT 880 600Ω Manufaktur |

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Delonge:

Mycket läcker!

Fan vad sugen jag vart på att köpa lite knivar igen, dyr och onödig hobby!
Får man fråga vart den inhandlades?

Tradera Bra och billigt

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Fick bli en flaska av det mycket goda vinet:

Permalänk
Medlem

Lite nytt:

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Foraek:

Har du druckit det tidigare ? Tänkte om det inte bara var vanligt rödtjut, eller om det är så att man verkligen har lagt ner tid och energi på att fått fram ett eget vin. Men vilket fall som helst, så verkar det klart intressant. Kanske man ska införskaffa sig en flaska eller två till helgen.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis 365 dagar om året
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Nice... Robin Hood!
Finns en armborst undangömd på ett ställe rätt tidigt i spelet som underlättar mycket

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX3060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fenix:

Nice... Robin Hood!
Finns en armborst undangömd på ett ställe rätt tidigt i spelet som underlättar mycket

väldigt länge sen man lirade det.
Kommer fasiken inte ihåg någonting i princip.

Dock måste alla städas före användning.
Städade igenom ett tjugotal lir i veckan, helt otroligt hur mycket damm och bös det kan vara i kassetterna och konsolen.

Fattar inte att man blåste i spelen, lägger ju sig hur mycket skit och det oxiderar :S

Visa signatur

| Steam - Toivo |