Permalänk

Hjälp med safari!

Hej!
Vet inte vart jag skulle posta tråden...
Jag har en Apple IPod 4gen 8GB det är inte ned tyngd eller liknande men när jag surfar på safari exemplet på Sweclockers.com så kan den helt plötsligt kracha ( Safari ) och när man öppnar safari igen så är den ca en timme bakåt!!
Vad är det för fel?
Senaste uppdateringar !

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk

Djävla $#*¥•_*>{+_ har jag fått virus eller något?
När man ska logga in på Skype: ACCOUNT DB_IN_USE
På You Tube : Videon kan inte spelas upp!
Och mycket fler djävla meddelanden blir så trött blir deg något mer då kastar jag ut varenda djävla Apple sak i huset!!

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Musikälskare

Haha gillar du du avslutar din senaste post med mvh: Eric efter "ragefesten"

Hmm till problemet, vet inte vad det kan vara tyvärr, har haft liknande problem på min MBP men inte i samma utsträckning alls (om det nu är relevant). Ring supporten säger jag

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Det bästa vore väl att återställa den. Om du säkerhetskopierar den innan så försvinner inget som är sparat.
Det är möjligt att problemet följer med säkerhetskopian, men det är värt att testa eftersom det kanske hjälper och då är det ju bara bra.

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Skrivet av flashen:

Haha gillar du du avslutar din senaste post med mvh: Eric efter "ragefesten"

Hmm till problemet, vet inte vad det kan vara tyvärr, har haft liknande problem på min MBP men inte i samma utsträckning alls (om det nu är relevant). Ring supporten säger jag

ha ha
Får nog ta och ringa då!.

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.