MX500, olika motstånd i mouse1 och mouse2?

Permalänk
Medlem

MX500, olika motstånd i mouse1 och mouse2?

Har precis köpt denna underbara mus, den hade varit helt perfekt om logtech hade kunant göra riktiga drivare, men det är inte det jag funderar kring.

Utan jag har märkt att på min mus är det olika motstånd i vänster och höger musknapp. Den vänstra är det väl ganska standard motstånd i, men den högra är det väldigt lite motstånd i. Tycker den känns lite ecklig att trycka på.

Jag undrar om det är så på alla MX500, eller om det är fel på just mitt ex?

Visa signatur

Apple PowerBook 12" | 1.33Ghz | 768MB | 60GB

Permalänk
Medlem

Jag har testat mx500 i flera affärer och den verkade jävligt känslig på båda knapparna. Jag gilllar ju att kunna stödja sig lite på knapparna.
Hade funderat på att köpa en mx500 men den verkade lite....vad ska man säga.....det är ingen spel mus tycker jag, vad tycker du n1|zzon!. Dom där jobbiga knapparna på sidorna tycker jag verkar jobbiga. Är dom det eller?

Permalänk
Medlem

Jag är helt nöjd med min MX500. Perfekt ergonomi, perfekt motstånd i knapparna, och lagom många knappar.

Det enda jag kan anmärka på är Logi;s otroligt sunkiga drivare. men dom klarar man sig utan.

n1lzz0n:
Om det är väldigt olika motstånd i knapparna tycker jag att du borde reklamera den.

Visa signatur

"I love the smell of napalm in the morning. It smells like......victory"
| -->Mail<-- | ------------ | -->ICQ<-- |

Permalänk
Medlem

Funkar kanon!!

Vill bara få hem min Funk musmatta oxå....

Visa signatur

Den som har mest prylar när den dör vinner!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ALmtrask
Jag har testat mx500 i flera affärer och den verkade jävligt känslig på båda knapparna. Jag gilllar ju att kunna stödja sig lite på knapparna.
Hade funderat på att köpa en mx500 men den verkade lite....vad ska man säga.....det är ingen spel mus tycker jag, vad tycker du n1|zzon!. Dom där jobbiga knapparna på sidorna tycker jag verkar jobbiga. Är dom det eller?

Jag spelar med min mus, och eftersom knapparnas placering är så perfekta så är det bra. Vilka spel spelar du?
Jag spelar:

• TFC
    Q3
    Q3: Urban Terror
    CS

Visa signatur

Scout som är sugen på en utmaning?

Permalänk
Hedersmedlem

Å jag har typ samma problem!

Min högra musknapp är väldigt skum, man måste klicka i "vänstra hörnet" för att de ska gå smidigt. Annars måste man trycka jättehårt.

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading