Själv äger jag en Samsung Note och är väldigt nöjd. Note har fortfarande inte fått Ice Cream Sandwich update men den ska komma Q2 och då blir telefonen ännu bättre.
Personligen har jag aldrig tyckt om HTC men det är väl en smaksak. Sen får man också tänka på att Note är en del större. Jag har kompisar som tycker att den är lite för stor för att ta med sig överallt. Men själv tycker jag att den är perfekt, den får plats i fickan och man får en riktigt schysst OLED skärm, fantastisk att kolla på youtube klipp med
Tyvärr vet jag inte mycket om HTC One X men jag kan definitivt rekommendera Samsung Note, riktigt skön mobil.
Sense eller Touchwiz?
Samsung eller HTC design?
Storlek på skärm? 4.7 vs 5.3
Fick min HTC One X idag och jag är helt slagen av hur snygg telefonen är. Jag har aldrig varit så här nöjd med en telefon innan.
Jag hade en Galaxy s2 innan och jag tycker det blev ett märktbart lyft, speciellt när det kommer till skärmen. Tycker den känns mycket rappare än vad s2:an är.
Men jag tycker du bör hasa dig iväg till en fysisk butik där du får känna på båda mobilerna, och sedan bilda din egen uppfattning.
Båda är kanon, du blir nog inte missnöjd vilken du än tar.