Permalänk
Inaktiv

Jag bokade om min direkt SAFE!

Permalänk
Skrivet av Cooling23:

Fick mitt GW2 kopia hem idag! Jag tänkte dafuq??

min ligger på post just nu. Ska hämta den imon men man kan väl inte redan börja spela väl?? För isåfall åker jag ner och hämtar det på en gång!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Turbodjur:

min ligger på post just nu. Ska hämta den imon men man kan väl inte redan börja spela väl?? För isåfall åker jag ner och hämtar det på en gång!

Nix, det kan du inte
Det enda du får är ett fodral med ett kort i, under en liten avrivbar remsa står din "pre-purchase serial code".
Och den går antagligen inte registrera förrän den 10:de april. (det gick inte nu iallafall)

Fick min i förmiddags i brevlådan

Permalänk
Medlem

Ni som KÖPT spelet (ej bokat) kommer kunna till 90% spela för första gången helgen 20-22 April på BWE (Beta Weekend Event).

Permalänk
Medlem
Skrivet av zelxi:

De höjde priset nu. Jag bokade när det kostade 799kr, den blev struken......

Har det rätt att bara strycka en order så? När jag beställde det från game så hade jag redan sätt priset ifrån gw2's hemsida för länge sedan, det är inte som om det skulle vara en nyhet idag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sepium:

Har det rätt att bara strycka en order så? När jag beställde det från game så hade jag redan sätt priset ifrån gw2's hemsida för länge sedan, det är inte som om det skulle vara en nyhet idag.

Det ligger något i det du säger.
Jag läste nu precis på deras FAQ att man får behålla priset som stod när man förhandsbokar på Game.
"Det ska löna sig att förhandsboka hos GAME.se" *fniss*

http://www.game.se/acatalog/FAQ.html

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Lyrisius:

Det ligger något i det du säger.
Jag läste nu precis på deras FAQ att man får behålla priset som stod när man förhandsbokar på Game.
"Det ska löna sig att förhandsboka hos GAME.se" *fniss*

http://www.game.se/acatalog/FAQ.html

Devils advocate whispers:
Nu var det ju inte förhandsbokning utan förhandsköp

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon70536:

Devils advocate whispers:
Nu var det ju inte förhandsbokning utan förhandsköp

Det var en förhandsbokning på ett förhandsköp

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Lyrisius:

Det var en förhandsbokning på ett förhandsköp

haha, touché xD

Permalänk
Medlem
Skrivet av redruM:

Ni som KÖPT spelet (ej bokat) kommer kunna till 90% spela för första gången helgen 20-22 April på BWE (Beta Weekend Event).

Grejen är att det inte går förboka förens 10april. och alla som gör det får delta i betan.

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem

Mailade game.se och fick ett automail om att de har påskstängt från 5/4-9/4.
Jag får försöka ringa imorgon men om de tidigaste jag kan få tag på dem är den 10/4 så är det lite jobbigt.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Cyberz:

Grejen är att det inte går förboka förens 10april. och alla som gör det får delta i betan.

Webhallen och GAME.se har haft förbokning av förköpen, vet inte hur pass regelrätt det var men jag har iallafall en CE fixad redan

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon70536:

Webhallen och GAME.se har haft förbokning av förköpen, vet inte hur pass regelrätt det var men jag har iallafall en CE fixad redan

men det är väl bara CE.

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Cyberz:

men det är väl bara CE.

Sant. Men har en kompis som nyss skickade ett MMS med en bild av hans Pre-purchase standard edition box.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon70536:

Sant. Men har en kompis som nyss skickade ett MMS med en bild av hans Pre-purchase standard edition box.

Hur tusan har han lyckats med det då? Jag har inte sett en enda butik där man faktiskt kan beställa vanliga även om dom är listade. Insider?

Permalänk
Medlem

Ja det var rätt underligt!

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk

Verkar vara många som vill ha en fysisk kopia på spelet. Kommer själv köra på digital deluxe, klockent att slippa kartong och skivor Men det är klart vill man ha CE har man inte så mycket val!

Åh och snälla arenanet...... GIEF RELEASE DATE NOW!

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Medlem
Skrivet av redruM:

Hmm? Om du köper "Pre-purchase" så är du garanterad till betan, så alla köper detta innan första beta eventen kan spela?

Fast finns inget fast datum att det är den 20-22. Men man kan hoppas på det.

Visa signatur

Dator: AMD Ryzen 7 9800X3D@Stock | ASUS TUF Gaming B650-Plus WIFI | Corsair Vengeance 64GB 6000MHz CL30 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goteborgan:

Fast finns inget fast datum att det är den 20-22. Men man kan hoppas på det.

Har för mig att dom sagt nånstans att första beta weekend är den 20:e...

Permalänk
Medlem

Finns det nån info om hur vidare CF/SLI presterar i GW2?

Visa signatur

Motherboard:Asus Prime B550-Plus
Cpu:AMD Ryzen 5 5600X
Memory: Corsair Vengeance LPX 32Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

Om det är 20-22 april så är det inget jag drar nytta av isåfall, är i slovenien då. Fan vad man ska missa massa saker medan man är borta :S

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Skrivet av gammarayburst:

Kommer själv köra på digital deluxe, klockent att slippa kartong och skivor

Bra val.

Blir du dessutom medlem hos Friskyttarna, har du möjlighet att få 50kr rabatt på standard och deluxe versionen om du köper digitalt hos CDON. Bara ett tips!

Permalänk

Avisering - Leverans på väg till dig från Game Stores Group Sweden AB -Koden på väg antagligen!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av ThePreToriaN:

Avisering - Leverans på väg till dig från Game Stores Group Sweden AB -Koden på väg antagligen!

Fick ett likadant mail tidigare idag

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cyberz:

Du har förstått det hela fel vilket många verkar ha gjort. Det är skillnad på att boka och förhandsköpa spelet i detta fallet.

I det här fallet får du vid BOKNING:
* en dags headstart

Vid FÖRKÖP får du:
* tre dagars headstart
* 100% att du kommer med BWE (Beta Weekend Events)
* Hero Band (in-game ring med +2 samtliga huvudstats)

Boka spelet har du kunnat gör sedan länge. Förköpet börjar officiellt den 10:e April men några få butiker har redan börjat skicka ut produkterna.
Om du är osäker på hur det hänger ihop bör du inte posta sådana påståenden då du kan lura folk vad som egentligen gäller. Det är bättre att fråga.

Permalänk
Medlem

Mitt pre-purchase exemplar jag bokade via GAME.se är på väg. Sweet!
Angående att de ändrade priset var ganska väntat tycker jag, inget jag gnäller över då priset blev i stort sett detsamma som hos t.ex. Webhallen.

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

Måste fråga, alla ni som har fått eran kod skickat till er. Har ni redan betalat för spelet?

Visa signatur

orka

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av miffo:

Måste fråga, alla ni som har fått eran kod skickat till er. Har ni redan betalat för spelet?

Yes!

Permalänk

Jepp betala precis för collectors edition

Permalänk
Inaktiv

någon som kunnat registrera sin pre-purchase kod ännu? får bara error när jag försöker komma in på register.guildwars2.com