Permalänk
Skrivet av Cooling23:

Ni som har köpt pre-purchase edition. Tror ni vi får betan i kommande helgen (14 april)?

Jag fick det till imån, fast det kanske inte har med pre-purchase att göra utan tidigare anmälan.

Permalänk
Medlem

Fick mitt från webhallen idag, trodde man skulle få en skiva men icke sa nicke

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av juckeyy:

Jo jag vet att 31 juli inte är relase då dom inte ens har gått ut med det. Men hur f*n kan spelbutiken gå ut och säga att releasen är 31 juli?

Precis som BestBuy gick ut och sa att Diablo 3 kommer i februari
http://img5.mmo.mmo4arab.com/news/2012/01/09/diablo3/diablo2....

Visa signatur

Moderkort: ASUS PRIME Z690M-PLUS D4 | Proccesor: i5 12600K @ 3.6Ghz | Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO V2 | Ram: Corsair Vengeance LPX Black 32GB @ 3200Mhz | Chassi: Fractal Design Define Mini C | Grafikkort: ASUS GeForce RTX 4070 DUAL OC 12GB | Nätagg: Corsair TX750M 80+ GOLD | Lagring: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB | Skärm: MSI 27" Optix MAG274QRF-QD IPS QHD @ 165 Hz

Permalänk
Medlem

Hmm polaren har tydligen blivit antagen till någon test imorgon och undrar om man behöver dra ner någon ny klient för att delta? Han tankade samma klient som har länkats här: http://cloudfront.guildwars2.com/pVRS48PNCNhr0nlwfSIGf2jVkt4A...

Permalänk

Fick en invite idag till stress testet som är imorgon från 21.00-03.00. Känns lite fattigt att bara få spela i några timmar men man hinner väl testa några klasser förhoppningsvis.

Visa signatur

Computar i7 7700k @ 4.9 GHZ // EVGA GTX 980 SC // 16GB RAM // Asus Xonar Essence STX // Sennheiser 598

Permalänk
Medlem
Skrivet av fladder11:

Fick en invite idag till stress testet som är imorgon från 21.00-03.00. Känns lite fattigt att bara få spela i några timmar men man hinner väl testa några klasser förhoppningsvis.

Det är bara ett stresstest för servrarna, en i mitt guild blev antagen också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BesteN:

Hmm polaren har tydligen blivit antagen till någon test imorgon och undrar om man behöver dra ner någon ny klient för att delta? Han tankade samma klient som har länkats här: http://cloudfront.guildwars2.com/pVRS48PNCNhr0nlwfSIGf2jVkt4A...

Skrivet av fladder11:

Skrivet av FribBe:

Det är bara ett stresstest för servrarna, en i mitt guild blev antagen också.

If you have recently received an email that talks about an NDA, this is not a pre-purchase beta event and is in fact covered by an NDA! ^AT

Sen använd officiella länkar för att ladda hem clienten.

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem

Fick invite till stresstest jag med, detta imorgon fredag den 13:e 12PM – 6PM Pacific time. Dock kan jag inte ladda ner clienten, får bara en error sida.... Nån mer som har detta problem?

Permalänk
Medlem

Jag vill ju oxå stresstesta. >.<

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem

Ni som fått invite, har ni köpt spelet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av qrille99:

Fick invite till stresstest jag med, detta imorgon fredag den 13:e 12PM – 6PM Pacific time. Dock kan jag inte ladda ner clienten, får bara en error sida.... Nån mer som har detta problem?

Kul att folk inte läser avtalen noga. Det står ju klart och tydligt att man absolut inte får nämna något om stresstestet what so ever men men vissa har väll svårt att läsa.

Visa signatur

CPU: I7 8086K MOBO: Asus Rog Strix Z370-F GAMING PSU: Corsair HX850i 850W GFX: ASUS eForce RTX 2080 Ti 11GB DUAL OC DISC: M.2 960 RAM: 16 Gig Corsair 2666Mhz DISP: Predator XB1 27" gaming XB271HU CASE: Fractal Design Define R6 OS: Win 10 x64

Permalänk
Skrivet av qrille99:

Det gick tidigare, men är nog bara tillfälligt fel just nu.

Permalänk
Medlem

https://twitter.com/#!/guildwars2

står mycket nyttigt där, läs innan ni frågar här, de har väl antagligen svarat på det ni undrar

Permalänk
Medlem

Fasiken, ingen stress test invite här...

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk

Är det bara jag som har fått felet att min nyckel redan var använd? Även fast jag köpte ut min CE från Webhallen tidigare under dagen (10 April). Supporten svarar heller inte på mail verkar det som..

Permalänk
Medlem

Vet någon om man beställer från webhallen med faktura får man betala när man får beta koden eller när man får hela spelet någon gång senare i år?

Visa signatur

Chassi: Cooler Master HAF X | Nätagg: Corsair GS700w | Moderkort: Asus P8Z68 V-Pro Gen 3 | Processor: 2500k | Grafikkort: Asus GTX580 DCII | Ram: Corsair Vengeance 16gb (4x4gb) CL9 1600Mhz | SSD: Intel 320 120gb |HDD: 500GB Samsung Spinpoint F3 |

Permalänk
Medlem

Pre-purchase-koden får man i ett inplastat fodral vilket man betalar för.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ignostic:

Registrerat den?

Ja, fick ett mail om att spelet var registrerat och nu skulle jag vänta på länken till clienten

Citat:

The game client will be available shortly; we will send you an e-mail with a download link.

Visa signatur

Ryzen 9 3900X | Noctua NH-U12A | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS TUF GeForce RTX 3080 10GB Gaming | Corsair Vengeance PRO 32GB 3200MHz | Seasonic FOCUS Plus 750W | Samsung 970 EVO 1TB | 4 x 1.92 TB Intel SSD | Fractal Design Define C TG | Windows 10 Pro

Xeon E3-1241 V3@3,5GHz | Cooler Master Hyper 212 Evo | Supermicro - X10SL7-F | Samsung 32GB 1600MHz ECC | Evga Supernova G2 850W | WD RED/Segate Ironwof - 50TB | Fractal Design Define R5 | Unraid 6.7

Permalänk
Medlem
Skrivet av qrille99:

Ja jag har samma problem, fick länken i ett mejl efter man registrerat sig men den leder bara till ett "Error 502 Bad Gateway" Hoppas att det ordnar sig, är fett sugen på att få testa....ett av spelen jag ser mest fram emot i år.....hoppas att jag får vara med nu fast jag bröt...NDA:t.......Skulle var kul att få veta om någon lyckats ladda ned klienten från länken man fick via mejlet iallafall....är lite orolig!

Edit: Läste igenom twittret och hittade detta...."@nubbels we're not that evil It just means that there are a lot of people trying to connect at the same time, try a bit later ^AT" Som svar på "bad gateway" Bara att testa hela natten då! Svagt att de blir överlastade innan någon ens spelat dock....de vet väll hur många de bjudit in och borde vara förberedda på det tycker man...

Visa signatur

"Jag är så gammal att jag brukade styra med piltangenterna"
StoppaCopySwede
Fraktrfitt:Inet

Permalänk

Köpte det idag på komplett, lär väl dyka upp om någon dag eller två kanske.

Får regga mig då och sen är de bara att spela "the waiting game".

Slutet på april har jag sett på massa forum, men det återstår att se.

Visa signatur

EMS Design Webbyrå i Stockholm:
http://www.emsdesign.se
Inet Fraktfritt
https://www.inet.se/artikel/6101343/
"Citera för svar/respons"

Permalänk
Medlem
Skrivet av ericsundell2:

Köpte det idag på komplett, lär väl dyka upp om någon dag eller två kanske.

Får regga mig då och sen är de bara att spela "the waiting game".

Slutet på april har jag sett på massa forum, men det återstår att se.

På deras twitter skrev de att första beta weekend kommer att ske i slutet av april, så det är officiellt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zarnexx:

Ja, fick ett mail om att spelet var registrerat och nu skulle jag vänta på länken till clienten

Köpte digital version från cdon och hittade inte till registreringen, därför jag frågade. Fast det är ordnat nu

Permalänk
Medlem

Stresstest imorgon då asså som tidigare sagts i tråden och som jag troligtvis hade vetat om jag hade fått ett sådant mail, som om jag fått, inte får erkänna att jag fick. Tycker nog att de kan lätta på NDA till vanliga personer med tanke på att det är ganska snälla regler ifall man är press, vilket också är något jag bara hört att man 'måste' läsa igenom när man registrerar ett konto till betan. Lycka till alla lyckliga imorgon!

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Medlem

Någon som vet om det kommer bli en månadskostnad på Guild Wars 2?

Visa signatur

i7 860 @2.80Ghz -
12 GB ram -
Gigabyte P55-UD3L -
MSI Twin Frozr III 6950 2048 gb -
Corsair TX 750 -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tyranow:

Ja, det kommer inte vara någon månadskostnad.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Yes, fick precis en stress test invite!

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem

alla som var med i cbt fick tror jag

Visa signatur

Dator : GPU: Asus RTX3090 ROG Strix |CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D |
| RAM: Kingston Fury 32GB 6000MHz | Hifiman HE-500 | Musical Fidelity M1HPAP |

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem

Det var ingen liten drake.

Permalänk
Skrivet av Tyranow:

Icke! Men kommer vara premiumshop ingame där man kan köpa saker för real life cash, om jag fattat det rätt.