Permalänk
Medlem
Skrivet av Qwerty420:

Icke! Men kommer vara premiumshop ingame där man kan köpa saker för real life cash, om jag fattat det rätt.

Mestadels kosmetiska saker, inget att oroa sig för.

Permalänk

Funkar stress test sidan för någon? Jag kommer in men kan inte ladda ner någon klient. Har laddat den som finns på forumet men är det ens säkert att det är rätt klient?

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Medlem

Antar att de fuckat upp, mitt GW1 account har en email som ej längre finns. Varit i kontakt med support, men de kan de fan inte fixa. Skrev in en ny aktuell mail vid registrering, som man kunde om man inte längre hade tillgång till den andra. Men jag antar att allt ändå kommer till den mailen som ej finns.

Visa signatur

AMD FX-8350 | Enermax Liqtech 120X | 8GB Kingston HyperX Grey 1600mhz | SSD: Samsung 840 120GB |HDD: Samsung F3 1TB, Western Digital Green 500GB | Gigabyte 990FXA-UD3 | Sapphire R9 290 | OCZ ZT 550w | Fractal Design Define R2 Black Pearl |Toshiba Chromebook 2 | Mac Mini 2011| BF3: Thursfield | Citera så svarar jag snabbare.

Permalänk
Medlem

invite för stress test? Vad fan har jag missat!?!?!

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eltarion:

Antar att de fuckat upp, mitt GW1 account har en email som ej längre finns. Varit i kontakt med support, men de kan de fan inte fixa. Skrev in en ny aktuell mail vid registrering, som man kunde om man inte längre hade tillgång till den andra. Men jag antar att allt ändå kommer till den mailen som ej finns.

Jag hade fortfarande mitt GW1 account email men byte till en annan email när jag registrerade prepurchase koden, hittils har jag bara fått ett email men det kom bara till den nya adressen. Så jag antar att det kommer fortsätta att bara skicka till den nya emailen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Insanity92:

Funkar stress test sidan för någon? Jag kommer in men kan inte ladda ner någon klient. Har laddat den som finns på forumet men är det ens säkert att det är rätt klient?

ja den funkar, men fick bara error 502 först när jag följde länken i mejlet, men nu har jag snart laddad ned klienten...det är bara att pröva flera gånger vid olika tider...hög belastning antar jag....

Visa signatur

"Jag är så gammal att jag brukade styra med piltangenterna"
StoppaCopySwede
Fraktrfitt:Inet

Permalänk
Medlem

Är snart klar med nedladdningen, nån som vill ha någon att spela med i helgen? Har skickat bort fru och barn bara för att kunna testa i lugn och ro pma mig om någon är intresserad..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"Jag är så gammal att jag brukade styra med piltangenterna"
StoppaCopySwede
Fraktrfitt:Inet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Orisons:

Är snart klar med nedladdningen, nån som vill ha någon att spela med i helgen? Har skickat bort fru och barn bara för att kunna testa i lugn och ro pma mig om någon är intresserad..

Skickades från m.sweclockers.com

Ehm, det kommer ju bara vara i 6 timmar mellan kl 21:00 till 03:00 idag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xiod:

Ehm, det kommer ju bara vara i 6 timmar mellan kl 21:00 till 03:00 idag.

Jaha jag trodde att det var över helgen, tråkigt....

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"Jag är så gammal att jag brukade styra med piltangenterna"
StoppaCopySwede
Fraktrfitt:Inet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Orisons:

Jaha jag trodde att det var över helgen, tråkigt....

Skickades från m.sweclockers.com

Hah, nu har du gjort bort dig ! Nu är du skyldig frugan en gentjänst utan att vunnit något på det

Visa signatur

Stationär: MSI Z87-G43 Intel Z87 | Intel Core I5-4670K |Asus GTX 770 DirectCU II OC | Asus Xonar DG | NZXT H440W | Samsung 840 Evo 120GB | Corsair H60

Bärbar: Asus S301LA, Ubuntu 14.04

Permalänk
Medlem
Skrivet av BJORLING:

Hah, nu har du gjort bort dig ! Nu är du skyldig frugan en gentjänst utan att vunnit något på det

Hon skulle ändå och hälsa på sin mamma så det går nog bra, mer besviken på att det var så kort, var säker på att jag läste "weekend" nånstans....nåja på så kort tid får man ju vara glad om man hinner skapa en karaktär om det påminner om andra stress test man varit med om....jaja det ska bli kul att se hur det känns iallafall....

"Starting this Friday, April 13, between the hours of 12PM – 6PM Pacific, we would like to invite you to join us in the game for our first Guild Wars 2 Stress Test. " tolkade detta som att de skulle starta någon gång mellan de utsatta tiderna....inte som att det var hela testet....nåja som sagt ska det bli kul att testa...

Visa signatur

"Jag är så gammal att jag brukade styra med piltangenterna"
StoppaCopySwede
Fraktrfitt:Inet

Permalänk
Medlem

Eftersom det är ett stresstest, räkna med att det blir fullt med folk och kanske en del belastningsproblem också.

Permalänk
Medlem

Men det ska ändå bli skit kul att äntligen få testa lite!!! så jävla laddad hoppas man inte blir besviken

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buio:

Eftersom det är ett stresstest, räkna med att det blir fullt med folk och kanske en del belastningsproblem också.

Jo jag har beta testat andra mmorpgs också där det tagit timmar att ens komma in vid stress test, med så kort tid och ett stress test är jag glad om jag ens kommer in i spelet överhuvudtaget...men vi får se

Visa signatur

"Jag är så gammal att jag brukade styra med piltangenterna"
StoppaCopySwede
Fraktrfitt:Inet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Orisons:

Är snart klar med nedladdningen, nån som vill ha någon att spela med i helgen? Har skickat bort fru och barn bara för att kunna testa i lugn och ro pma mig om någon är intresserad..

Skickades från m.sweclockers.com

Tjena. Vad är det här med stress test? Vad laddar jag ner det?

Tack

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk
Medlem
Skrivet av KlyfftPotatis:

Tjena. Vad är det här med stress test? Vad laddar jag ner det?

Tack

Du måste bli inbjuden av anet om du vill delta på stress testet.

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Inaktiv

Det är på grund av den här typen av förvirring som ni som ska vara med i stresstestet inte är tillåtna att prata om det. Alls.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon70536:

Det är på grund av den här typen av förvirring som ni som ska vara med i stresstestet inte är tillåtna att prata om det. Alls.

jaså? fanns inget skrivet om det i mailet!

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Cyberz:

jaså? fanns inget skrivet om det i mailet!

Då har du missat det, flera twitterinlägg har gått ut med påminnelser om att NDA gäller på stresstestet. De enda eventen som inte har NDA är de weekend beta events som man fick access till med pre-purchase.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cyberz:

jaså? fanns inget skrivet om det i mailet!

Guild Wars 2 ‏ @GuildWars2
Stress Test is like Fight Club: If you are not in, you do not need to know about it. If you are in, you cannot talk about it. ^MK

Den är under NDA men att folk skriver om den fram och tillbaka ändå...

Permalänk
Medlem

Folk kan tydligen inte läsa avtalen så med andra ord är dom rätt diskade att för huvud taget delta i testen.

Visa signatur

CPU: I7 8086K MOBO: Asus Rog Strix Z370-F GAMING PSU: Corsair HX850i 850W GFX: ASUS eForce RTX 2080 Ti 11GB DUAL OC DISC: M.2 960 RAM: 16 Gig Corsair 2666Mhz DISP: Predator XB1 27" gaming XB271HU CASE: Fractal Design Define R6 OS: Win 10 x64

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av karjix:

Folk kan tydligen inte läsa avtalen så med andra ord är dom rätt diskade att för huvud taget delta i testen.

Förhoppningsvis är dem i minoritet.

Permalänk
Medlem

What does NDA stand for and what does that mean for me?

NDA stands for Non-Disclosure Agreement. An NDA is a legal contract between ArenaNet and you that states all content in the Guild Wars 2 Beta Events is confidential. By signing the NDA, you agree to not disclose that you are a participant in a Guild Wars 2 Beta Event and to not disclose any information about the content. Breaking the NDA can lead to legal proceedings.

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk

Om man bara kunde ladda ner klientjäveln fråån deras sida skulle man inte behöva bryta NDA för att ens få tag på den...

Var på deras sida laddar man ner klienten? Det enda jag ser är en startsida där INGEN länk fungerar...

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Medlem
Skrivet av Insanity92:

Om man bara kunde ladda ner klientjäveln fråån deras sida skulle man inte behöva bryta NDA för att ens få tag på den...

Var på deras sida laddar man ner klienten? Det enda jag ser är en startsida där INGEN länk fungerar...

Och du förväntar dig ett svar här, då majoriteten inte ens är med i testet?

Visa signatur

"Jag är inte dum, jag har bara lite otur när jag tänker."

Permalänk
Skrivet av r3flex:

Och du förväntar dig ett svar här, då majoriteten inte ens är med i testet?

Det finns länk att ladda ner klienten några sidor bak...

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Medlem

Ja, jag tar risken att bryta avtalet. Var medveten om det när jag postade. Jag har ingen avsikt att avslöja något om spelet eller min upplevelse av det, men att inte ens kunna säga att jag är med är löjligt. Så klart skulle jag inte ha accepterat avtalet då, men till att börja med behövde jag support för att få klienten att funka. Inget svar från A-net trots flera mejl, hur ska jag kunna få information från andra med liknande problem om jag inte ens får säga att jag är med?
Jag kommer ihåg när spelföretag var glada att man betatestade åt dem, nu ska de ha betalt och visar nästan motvilja mot att släppa in testare. Nåja jag får stå mitt kast om A-net nu vill sätta in " legal proceedings" mot en kund som egentligen gör dem en tjänst....

Visa signatur

"Jag är så gammal att jag brukade styra med piltangenterna"
StoppaCopySwede
Fraktrfitt:Inet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Insanity92:

Om man bara kunde ladda ner klientjäveln fråån deras sida skulle man inte behöva bryta NDA för att ens få tag på den...

Var på deras sida laddar man ner klienten? Det enda jag ser är en startsida där INGEN länk fungerar...

Har du fått mejlet med länken? Får du error 502 eller nått sådant? Enligt vad jag fått höra beror det bara på överlastning, om det är det så är det bara att uppdatera sidan om och om igen tills det går.....funkade för mig i alla fall!

Visa signatur

"Jag är så gammal att jag brukade styra med piltangenterna"
StoppaCopySwede
Fraktrfitt:Inet

Permalänk
Skrivet av Orisons:

Har du fått mejlet med länken? Får du error 502 eller nått sådant? Enligt vad jag fått höra beror det bara på överlastning, om det är det så är det bara att uppdatera sidan om och om igen tills det går.....funkade för mig i alla fall!

Det funkade nu 30+ timmar efter mitt första försök och då har jag testat flera gånger i timmen när jag väl var vaken...

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Medlem

som jag förstår så måste man ha fått invite över mail för att kunna komma in på stress testet?

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP