Enda tråden om nycklar till Diablo III beta

Permalänk

Jag tar också gärna en nyckel om ngn har en över, PM i sådant fall.
Tack på förhand.

Visa signatur

Main: FD ARC, OCZ SSD Vertex3 120GB MAX IOPS, Samsung SpinPoint T166 500GB, MSI P67A-GD55, Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP SVART, Intel i7 2600K 3,4 GHz @ 4,3 GHz, ZOTAC GTX 470 1280Mb * 2 SLI, Corsair AX 850W 80+ GOLD, Asus Essence STX + Sennheiser PC360, Allt vattenkylt
Cdon: SWEC1112 Inet: INET

Permalänk
Medlem

Tar gärna en om någon har en över

Visa signatur

Intel Core i9-9900k ASUS ROG STRIX Z390-FGAMING
hyperx DDR4 2666MHz 32GB
ASUS GeForce RTX 2080 Ti Dual OC
Cooler master hax
Predator XB271HUA. LG 34GK950F

Permalänk
Inaktiv

275 000 invites idag, någon härifrån som kanske har tur.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon190433:

275 000 invites idag, någon härifrån som kanske har tur.

Verkar som att knappt någon från eu fick något. Även fast de sade att de var global.

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Server: Node 304 \ 16GB RAM \ 20TB - Plex, RedBot, etc.
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk
Medlem
Skrivet av Azoicer:

Verkar som att knappt någon från eu fick något. Även fast de sade att de var global.

Kasst, hoppades varje gång jag fick mail och telefonen plingade till

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag förstår inte att jag missat alla utlottningar och utdelningar. Frustrerande, verkligen. Särskilt när jag varit sugen på en uppföljare till Diablo II sedan jag spelade ut det.

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Medlem

Jag är väl inte den första som frågar men om det är nån med beta keys så kanske ni skulle kunna skicka en till mej

Permalänk
Medlem

Känns segt att vänta på Diablo 3 i 11 år och sen inte ens få vara med i betan när dom släpper in över en halv miljon människor -.-

Undrar vad som är så annorlunda med min beta-profil som gör att jag inte får vara med.

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D | Arctic Liquid Freezer II 360 | ASUS ROG Strix X670E-F | ASUS TUF RTX 3080 10GB |
32GB Kingston Fury 6000MHz | Corsair RM1000X v3 |
1x Samsung M.2 970 EVO Plus 1TB | 2x Samsung M.2 980 EVO 1TB |
Acer Predator XB271HU

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vardagsrum:

Känns segt att vänta på Diablo 3 i 11 år och sen inte ens få vara med i betan när dom släpper in över en halv miljon människor -.-

Undrar vad som är så annorlunda med min beta-profil som gör att jag inte får vara med.

Vänd på det... Hur många tror du har ansökt till betan?
B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Medlem

Ni som hoppas på mail från Blizzard, logga in på ert bnet konto och kolla om ni har fått tillgång där istället. Kan dröja flera dygn innan ni blir meddelade via mail

Annars så släpps ju spelet väldigt snart

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Om någon som har D3 konto och viill pröva på Dota2 kan jag tänka mig att byta mitt dota2 konto mot det.

Permalänk
Medlem

Betan slutar 1:e maj så snart kan ni sluta gnälla

Permalänk
Medlem

Har något en nyckel över eller kan ge över kontot så jag kan spela lite D3?
Mycket uppskattat om ni har

Permalänk
Permalänk
Medlem

Förvänta er massor av inloggningsproblem och otroligt mycket lagg. Det är en stress test.

Permalänk
Medlem

Om någon har/får en nyckel till övers är jag som så många andra intresserad. Var tyvärr uppbokad större delen av helgen, under öppna betan, och hann inte alls med att spela så mycket som jag hade velat! Fast det kommer kanske att snålas med nycklar nu fram tills release?

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Någon vänlig själ som har någon nyckel?

Visa signatur

ninoscript :: Intel i9 9900k @ 5 ghz | Kingston HyperX 3200 mhz 32 gb | Gigabyte 2080Ti RTX Windforce OC | EVGA SuperNOVA G3 1000w | Samsung EVO 970 250 GB nvme m.2 | Samsung EVO plus 1 TB nvme m.2 | Asus z390-f Gaming | Fractal Design r6 blackout windowed | Creative Soundblaster AE-5 gaming | Philips Fidelio x2 + boom mic | Qpad CT large | Corsair Ironclaw RGB | Corsair strafe RGB

Permalänk
Medlem

Hej!

Vart bortrest nu under helgen och insåg nyss att den öppna betan är avslutad. Det finns inte någon här som har en undanstoppad betanyckel att dela med sig?

Tack på förhand,
est

Permalänk
Avstängd

Hade en del problem att logga in i helgen så jag hann inte med att testa allt jag ville...

Så om någon vänlig person har en extra nyckel mottages den med glädje.

Permalänk
Medlem

Slänger väl in en snyftning här också då.
Tar gärna emot en nyckel från någon vänlig själ <3

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Server: Node 304 \ 16GB RAM \ 20TB - Plex, RedBot, etc.
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk
Medlem

Tar gärna en nyckel här med om någon mot all förmodan skulle ha över.

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna emot en betanyckel också. Var ett misstag att spela under open betan i helgen, vad hände? Jo, man blev ju såklart hur sugen som helst på att fortsätta...pust.

Tack på förhand,

Mvh
Andreas

Permalänk
Medlem

Har ni någon över tar jag gärna en med Är grymt sugen på att spela.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

Som flera andra skulle jag vara gryyymt tacksam över en beta nyckel om någon har en över... Finns det en chans att blizzard skickar ut fler nu tro?

Permalänk
Avstängd

Är betan öppen fortfarande blev sugen på att spela den me

Permalänk
Medlem

Ja. Den stängs den 1:e maj

Permalänk
Medlem

haha spela roll, inte långt kvar tills vi har hela...