Bilder på ditt senaste inköp (2012)

Permalänk
Medlem

Hämtade två shorts och ett par skor idag

Permalänk
Medlem

Senaste inköp till datorn, en SSD från Inet nu när de har sänkt dem till 899:-

Visa signatur

I7 9900K | Gigabyte Z390 Aorus Elite | Corsair 16GB @ 3000mhz | ASUS GTX 3060ti Dual | Seasonic FOCUS Plus 750W Gold| FD Defince C | Benq 23,5" + Alienware 27" IPS 180hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av devour:

Gjorde LL på min VW Passat, då slapp jag göra kamrem/pump och fläkt byte, tidigare ägaren hade just gjort det när jag köpte den vid cirka ~11000 mil. Bara 2xfilter, tändstift, oljor och annat lullull. Hade jag behövt göra kamrem också där så hade det varit nästan 18 lax totalt eftersom jag har en V6:a och Motorcentralen är dyrast på jorden. Frågade hur mycket mer det skulle bli om jag hade blivit tvungen att göra kamremstjosan också nu, 12 sa han. Ok, dubbelt tänkte jag från 6 till 12, "nae, alltså 12000 TILL, så ungefär 18".
Nåja, har inte gjort någon riktigt service sedan jag köpte min bil för några år sedan så kunde väl vara dags nu att kosta på den lite.

Blir nog att se sig om efter annat nästa gång servicen närmar sig.

http://i1049.photobucket.com/albums/s389/devpho/35be7f2b.jpg

(Cirkapriset stämde med -10:-)

Vanlig service lönar sig helt klart att utföra själv. Det finns mycket pengar att spara!
Det där med long life ger jag inte mycket för, VW har feta stämningar mot sig i USA på grund av att motoroljan helt enkelt inte klarar 3000+ mil med dyrbara motorhaverier som följd. Motorer som går 3000 mil mellan servicetillfällena kan vara helt slut efter några år, long life-olja eller ej.

Senaste inköpet av intresse var en resa till USA. I sista sekund förlängde jag en vecka med jobbet med en privat vecka, ibland är det skönt att inte ha barn att tänka på hemma

Vi var i Orlando, Miami beach, Everglades och Key West. Jag rekommenderar helt klart en resa till Florida till den som har råd och vill göra många roliga saker. Snorklingen i Key West var riktigt skojig! Och eftersom jag var helt själv andra veckan var det väldigt välkommet att människorna i Florida är så öppna och lätta att prata med.

Visa signatur

[MSI X470 GAMING PLUS] - [AMD RYZEN 3700X] - [G.SKILL F4-3200C14D-16GTZKW] - [Palit GTX 1080] - [Kingston 1TB NVME] - [Corsair HX 750W] - [Noctua NH-D15] - [Fractal Design XL R2] - [Acer XB270HU]

Permalänk
Medlem

Lite nytt som trillat in.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Så jäkla roligt att följa dina inköp, så många spel man inser att man glömt av när
du name(bild)droppar dem, nostalgi på topp! tack för det

Visa signatur

I7 9900K | Gigabyte Z390 Aorus Elite | Corsair 16GB @ 3000mhz | ASUS GTX 3060ti Dual | Seasonic FOCUS Plus 750W Gold| FD Defince C | Benq 23,5" + Alienware 27" IPS 180hz

Permalänk

Grym! Hur är kvalitén på den? Rekommenderas den?

Permalänk
Medlem
Skrivet av pimpy:

Så jäkla roligt att följa dina inköp, så många spel man inser att man glömt av när
du name(bild)droppar dem, nostalgi på topp! tack för det

Nemos problemos
Skoj att fler uppskattar det än bara jag hehe

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av RealMadrid:

Grym! Hur är kvalitén på den? Rekommenderas den?

Kvaliteten är helt okej, själv är jag inte så kräsen. Lädret och sömmarna känns robusta. Jag klagar inte i alla fall.

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Skrivet av Leafo:

Okej! Grymma bilder, tack för dom!

Ser bra ut, lite mörkare än jag trodde men ändå helt ok, blir nog ett köp

Permalänk
Medlem

lite plastfickor till mina manualer.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk

Vart ett stycke samsung galaxy note flip cover till noten, alla samsung telefoner borde fan ha sånna här!

Sitter såhär ungefär:

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Datorer - M1 MacBook Pro 14"
Hörlurssystem - Scarlett 4i4 / Objective2 / Beyerdynamic DT 770
Ljudsystem - NAD C356BEE > DALI Mentor 6
Bilpark - Porsche 718 Spyder

Permalänk
Medlem

Det blev ett par "Steelseries Siberia V2 USB" med 7.1 Surround ljud, för ungefär 700:-

Permalänk
Medlem

gillar verkligen alla dessa produktbilder...suck

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Vidvinkelglugg till kameran som man fick hem för några dagar sen.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Toivo83:

gillar verkligen alla dessa produktbilder...suck

Här får du en gammal hederlig

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

Ny högtalarkabel från Chord

Visa signatur

Take care of what you love, before it becomes a memory.

Permalänk
Medlem

C-tek MXS 10, helt fantastisk laddare som skall fastmonteras i husvagnen, med snäppfäste så den går att nyttiga även till andra fordon... Klurar på lösning. Kanske blir en byggblogg

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem

Nya skor. http://intersport.se/Produkter/Skor/Street/Herr/Riddle/

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Skrivet av NidoKing:

Jag gillar att du köpt en stor fin (säkert dyr) kabel och även länkar till "den stora kabelbluffen"

Vart står du i den frågan? Snygg är kabeln i alla fall!

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"De som fattar, fattar."

Permalänk
Medlem
Skrivet av TroNi:

Jag gillar att du köpt en stor fin (säkert dyr) kabel och även länkar till "den stora kabelbluffen"

Vart står du i den frågan? Snygg är kabeln i alla fall!

Jag vet inget om digitalkablar som "den stora kabelbluffen" handlar om. Däremot vet jag att det går att
höra skillnad på "analoga" kablar typ signalkablar och högtalarkablar.

Visa signatur

Take care of what you love, before it becomes a memory.

Permalänk
Skrivet av NidoKing:

Jag vet inget om digitalkablar som "den stora kabelbluffen" handlar om. Däremot vet jag att det går att
höra skillnad på "analoga" kablar typ signalkablar och högtalarkablar.

Nej det gör det inte, se #4.

Permalänk
Skrivet av Cybertrash:

Omg, vilken extrem överdos av fakta och källhänvisningar.

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*

Permalänk
Medlem
Skrivet av OnlyCasanova:

Vart ett stycke samsung galaxy note flip cover till noten, alla samsung telefoner borde fan ha sånna här!
http://img.tradera.com/mega/942/143719942_2.jpg

Sitter såhär ungefär:

http://img.tradera.com/mega/942/143719942_1.jpg

Var köpte du detta och hur är materialvalet på "locket"?
Kommer nog köpa ett också senare till min nya leksak som dyker in i månadsslutet.

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem
Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem
Dold text

Nostalgioverload!

Visa signatur

Gammal dator och många servrar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 037180:

SEGA OVERLOAD

Nice Master System samling!
Köpte själv ett Master System II på Retrospelsmässan för 2helger sedan och börjat samla spel.
Btw: Ta och installera en 50/60hz switch i konsolen, du kommer märka skillnaden direkt!

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk
Medlem

Några dagar Stockholm i sommar

Permalänk
Medlem

Nya fälgarna påslagna. Vart fint

Risig bild dock. Bättre än en produktbild antar jag