kommer inte in i diablo!!

Permalänk

kommer inte in i diablo!!

Tjena, jag kommer inte in i diablo! det står att mitt konto har blivit misstänkt och att jag ska byta lösen och det har jag gjort 2 gånger utan resultat!

HJÄLP!

Visa signatur

Min setup: Intel i5 2500k, radeon 6970, 4*4gb ram.

Permalänk
Medlem

Du kanske måste ta bort "misstänkt" statusen på kontot, kanske genom att kolla mailen? Annars ta kontakt med Blizzard support

Permalänk

Jag har kollat min mail och följt anvisningarna

Visa signatur

Min setup: Intel i5 2500k, radeon 6970, 4*4gb ram.

Permalänk

KOmmer in i battle.net men inte diablo

Visa signatur

Min setup: Intel i5 2500k, radeon 6970, 4*4gb ram.

Permalänk
Medlem

Det här är ett typiskt supportärende. Kontakta blizzard istället.

Permalänk

Men om jag kommer in i battle.net borde jag la komma in i diablo?

Visa signatur

Min setup: Intel i5 2500k, radeon 6970, 4*4gb ram.

Permalänk
Medlem

Har du läsproblem? Kontakta supporten.

Visa signatur

7600x | 32gb DDR5 | RTX 4080 | 27" LG OLED

Permalänk
Medlem

Kontakta supporten är nog smartast om du följt alla anvisningarna och om det ändå inte funkar tycker du?

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Okey, nu tar vi det lugnt, skulle också få lite små panik om man inte kommer in ^-^ Men kontakta supporten!

Permalänk

Nu kom jag in, men det är nog någon som har hackat då jag har en massa nya vänner :/

Visa signatur

Min setup: Intel i5 2500k, radeon 6970, 4*4gb ram.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wallin-mx:

Nu kom jag in, men det är nog någon som har hackat då jag har en massa nya vänner :/

Du verkar ha dyslexi eller svåra läs problem, jag förklarar

Kontakta Blizzards support (även om du kommer in nu) och verifiera att allt står rätt till med ditt konto. Jag rekommenderar även att du byter email (gärna GMAIL) så du vet att de inte har lyckats komma in på den också. Även om du blir av med ditt konto så kommer du få tillbaka det bara du gå igenom deras support och gör som de säger, så det är ingen idé att vara orolig

Visa signatur

ᕦ(ツ)ᕤ

Permalänk

Okey tack. Men jag och polarna skulle lira diablo hela natten och man vill inte att det ska förstöras av en liten grej sorry förr att jag var så hypad!

Visa signatur

Min setup: Intel i5 2500k, radeon 6970, 4*4gb ram.

Permalänk
Medlem

Kul, tror samma sak hänt mig. Skulle logga in med guest-pass första gången. Skrev in fel lösenord första gången och sen andra stog det att mitt acc var locked p.g.a. "suspicious activity". Har de måhända blivit sjukt oroliga på Blizzard efter alla rapporter om att folk blivit hackade?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wallin-mx:

Nu kom jag in, men det är nog någon som har hackat då jag har en massa nya vänner :/

Det är inte folk som du spelat med? Alla du inte har på friendslisten och du nyligen spelat med kommer finnas på din friend list ett tag framöver.