Vad var ditt bästa drop idag? [Diablo III]

Permalänk
Avstängd

Från Azmodan

Permalänk
Medlem

Fått ett par med liknande dps idag men denna hade bäst stats. Synd att strength och +min-dmg tar upp stat-slots, annars hade det kunnat bli ett bra vapen på riktigt.

Permalänk
Medlem

Var en ganska trevlig dag för drops igår. ett uniks skitsvärd som hette något om en öken. Gladiators gloves(unika), en set munk"sten" jannas spelndor(?) och en set munkfist som väl var sådär.

Allt på väg till butcher förbi jailer och där.

Visa signatur

Raven RV02-e // 2500k@4.5GHz // 16GB 1866MHz // Sapphire 390// AX1200 // Silver Arrow // AsRock p76 E4 Gen 3 // Majestouch 2, bruna // 128GB Crucial m4 som systemdisk, 2TB WD Green som lagring och BX100 250GB för spel // ATH-m50x

AW 14
"Citera" för svar

Permalänk
Medlem

Fick

efter mkt slit i Blood and Sand i act 2... Spelar som wizard fick 4a Elite pack med Fast i RAD... fy faen.

Visa signatur

Main Rig
Intel Core i5-4690K @ 4.5Ghz | MSI Z97 Gaming 5
2x4GB Kingston HyperX | EVGA 780 Ti | Darkpower Pro 750W
Samsung SSD 850 Pro 256GB | Corsair Obsidian 800D
Custom Water Cooled

Permalänk
Medlem
Skrivet av SanCo:

Fick
http://i48.tinypic.com/wi99bo.png

efter mkt slit i Blood and Sand i act 2... Spelar som wizard fick 4a Elite pack med Fast i RAD... fy faen.

Fy fan! Den kan jag få

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk
Medlem

mitt första legendary:

var rätt bra då jag bara är lvl 46.

Permalänk
Medlem

Körde igenom halva act I inferno igår natt med en kompis, en grön hatt droppade när vi slogs med två champion packs samtidigt. En Natalya's Gaze med (för mig som DH) kassa stats. Nåja, den har rediga horn så min karaktär ser lagom stygg ut i sitt numera helsvarta gear.
Körde halva act 1 tidigt förmiddags idag igen och en grön hatt ploppar ner på marken. Skojigt, ännu en Natalya's Gaze men den här gången med dex+vit så nu kan jag se snygg ut utan att offra alltöf mycket bra stats
Sannolikheten att den skulle droppa två runs i rad med bara ~100 MF torde inte vara särskilt hög.

Visa signatur

Ryzen 3700X | Asus X570-F | 32GB Kingston Fury Renegade | RX 7800 XT | Fractal Design R6C | Noctua NH-D15 | Corsair RM650x | 6TB SSD av varierad kvalisort | Asus VG279QM | Ducky One 2 | CM MM720

Permalänk

jaha denna droppade precis och gick för 5 mille direkt=)

Permalänk
Medlem

Inte fått något direkt episkt. Ett par unika vadarbyxor som sög rejält och slvagades. Lite blandade saker med stats och sockets har jag docck hittat som tillsammans invringat en miljon idag iallafall. Inte helt dåligt.

Visa signatur

Raven RV02-e // 2500k@4.5GHz // 16GB 1866MHz // Sapphire 390// AX1200 // Silver Arrow // AsRock p76 E4 Gen 3 // Majestouch 2, bruna // 128GB Crucial m4 som systemdisk, 2TB WD Green som lagring och BX100 250GB för spel // ATH-m50x

AW 14
"Citera" för svar

Permalänk
Sötast

Blir nog inte bättre än såhär va?

Permalänk

Hittade någon follower amulet för scrongel. Den var nog värd en 1500. Sen när jag kolla aktions huset såldes vissa för flera miljoner. Jag undrar varför?

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av mattoys:

mitt första legendary:
http://i45.tinypic.com/255peuf.png

var rätt bra då jag bara är lvl 46.

Näjs! säljer du dem? Isåfall är jag helt klart intresserad

Visa signatur

Raven RV02-e // 2500k@4.5GHz // 16GB 1866MHz // Sapphire 390// AX1200 // Silver Arrow // AsRock p76 E4 Gen 3 // Majestouch 2, bruna // 128GB Crucial m4 som systemdisk, 2TB WD Green som lagring och BX100 250GB för spel // ATH-m50x

AW 14
"Citera" för svar

Permalänk
Medlem

Mitt tredje legendary item. Ingen koll på om den är bra eller inte. Men alltid kul med legendary!

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Fick inte en enda bra drop på 75 timmar så jag lägger ner. Diablo 2 var mycket roligare. Kanske kommer tillbaka om de fixar lootsystemet och ser till så det inte droppar meningslösa lvl 50-59 items i inferno. De hör hemma i hell.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ninotramp:

Hittade någon follower amulet för scrongel. Den var nog värd en 1500. Sen när jag kolla aktions huset såldes vissa för flera miljoner. Jag undrar varför?

Uppsatt buyout-pris är inte lika med vad saker säljer för. Är det någon som lägger pengar på follower-grejor?

Permalänk
Medlem

Har fått 2 legendarys nu!
Efters cirka 80 speltimmar...
En fick jag jätte random från act4 i hell från ett weapon rack xD
Den bara droppa...
Den andra kom jag inte ihåg. Det är ju ikke några bra legendarys men iaf legendary if you catch my drifts ;D

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Är det någon som använder d2jsp här?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Fick en legendary nyss. Det lustiga är att jag har 12h speltid och har just klarat Diablo, sen lirade jag 1h i Nightmare och hittade legendary, i cathedral.

Permalänk
Skrivet av DevilRoze:

Fick en legendary nyss. Det lustiga är att jag har 12h speltid och har just klarat Diablo, sen lirade jag 1h i Nightmare och hittade legendary, i cathedral.

Grattis. Lirat 60+ och har knappt fått något bra item.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem

Fick denna skönhet precis! Funderar på att lägga ut den på AH Någon som har en någorlunda prisbild?

Visa signatur

CPU: Intel 2600K@ 4.5ghz, ASUS P8P67 Deluxe, 8 gb Corsair Vengeance 1600mhz, AMD 7970 3gb, Asus Full hd LED, 2 x OCZ Vertex2 60gb raid-0, 4TB HDD. Logitech G500, W7 Enterprise

Permalänk
Medlem

Hur mycket MF har ni som hittat Legendary items? Har nämnligen inte hittat ett enda med massa speltimmar (runt 60), likaså för min polare

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SanCo:

Fick
http://i48.tinypic.com/wi99bo.png

efter mkt slit i Blood and Sand i act 2... Spelar som wizard fick 4a Elite pack med Fast i RAD... fy faen.

Fin liten chest, säljer du den?

Visa signatur

Intel Core i5 2500k | Asus Geforce GTX 980 | MSI Z68A-GD65 G3 Rev B3 | 8GB G.Skill ARES | BeQuiet! SP7 500w | WD Black 1tb | WD Green 500gb | Hitachi 320gb | Creative X-Fi Titanium Fatality pro | Razer Kraken | Razer Naga Molten | Qpad-MK85 | Antec 1200 | LG 42" IPS LED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xiano:

Hur mycket MF har ni som hittat Legendary items? Har nämnligen inte hittat ett enda med massa speltimmar (runt 60), likaså för min polare

Jag hade 0%

Visa signatur

CPU: Intel 2600K@ 4.5ghz, ASUS P8P67 Deluxe, 8 gb Corsair Vengeance 1600mhz, AMD 7970 3gb, Asus Full hd LED, 2 x OCZ Vertex2 60gb raid-0, 4TB HDD. Logitech G500, W7 Enterprise

Permalänk
Jubileumsmästare

The Horadric Hamburger..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fahrbot:

Equippa och ta screenshot.!

Permalänk
Jubileumsmästare
Skrivet av malte:

Equippa och ta screenshot.!

Återkommer med screenshot ikväll efter jobbet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PFall:

Är lvl60. Inte ett nys om någon legendery.

Är på Act2 Infero och har hittat 1st hittils.

Det är väl meningen att legendary ska vara sällsynta, annars försvinner väl hela poängen med dom????

Visa signatur

AMD Ryzen 9 3900x | ASUS x570 TUF Gaming Plus | Corsair Vengeance 3200MHz CL16 64GB | SSD Samsung 970 EVO Plus | EVGA GTX 1080 SC | EVGA P2 1000W | BenQ SW321C | Dell AW3821DW

Permalänk
Medlem
Skrivet av Smerof:

http://i47.tinypic.com/vcyn9g.jpg

Fick denna skönhet precis! Funderar på att lägga ut den på AH Någon som har en någorlunda prisbild?

Jisses den var riktigt grym. Prisbild: HÖG

Visa signatur

AMD Ryzen 9 3900x | ASUS x570 TUF Gaming Plus | Corsair Vengeance 3200MHz CL16 64GB | SSD Samsung 970 EVO Plus | EVGA GTX 1080 SC | EVGA P2 1000W | BenQ SW321C | Dell AW3821DW

Permalänk

Fick nyss min första Legendary, alldeles innan jag dingade 44 med min Wizard.

Hade hoppats på nåt roligare, men men!

Permalänk
Jubileumsmästare

Screenshots av The Horadric Hamburger på begäran.