Vad var ditt bästa drop idag? [Diablo III]

Permalänk
Medlem

Jag och mina kompisar satt ett LAN och spelade 60 timmar var, ingen fick en legendary, wtf

Permalänk
Medlem
Skrivet av ozo64:

Du är inte ensam. Jag är nästan lvl 56 och har inte heller sett några legendary. SEr inte poängen med att ha så vansinnigt låg droprate på dem då de ändå inte är bästa i spelet. I inferno använder man inte legendary items ändå.

Sant. Men ändå så är legendary värda så myket för dom låga statsen dom oftast ger...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hittade denna idag när jag MF:ade i Act IV på Inferno:

Visa signatur

Assembly är ett högnivåspråk.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gramner:

Hittade denna idag när jag MF:ade i Act IV på Inferno:

http://i.imgur.com/E2uNA.jpg

fin, fast gillar inte sånna vapen eftersom de bara ger dps :>
Kolla 2h på AH om ni har diablo uppe.
Finns en 1500dps 2h yxa med attack speed *dreglar*

Permalänk
Medlem
Skrivet av adfi:

Finns en 1500dps 2h yxa med attack speed *dreglar*

Attack speed increase är inräknat i dps på vapnet (det är därför den har såpass hög dps).

Visa signatur

Assembly är ett högnivåspråk.

Permalänk
Medlem

Detta är inte min, hittade den på Reddit.

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk
Medlem

Fick min första legendary i Hell från en Champion i Defiled Crypt Act 1, dock inte så bra för min Demon Hunter

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk
Medlem

Totalt kass men kul att du fått en legendary. Jag har fortfarande inte fått ngn efter drygt 60 timmar spelande.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gramner:

Hittade denna idag när jag MF:ade i Act IV på Inferno:

http://i.imgur.com/E2uNA.jpg

Får man köpa den för en låt oss säga, 500?

Alltså 500Guld inte mer!

Fint drop, är lvl 60 och har 750 dps vapen bara lirar DH

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ozo64:

Totalt kass men kul att du fått en legendary. Jag har fortfarande inte fått ngn efter drygt 60 timmar spelande.

Inte för att skryta men.... jag har hittat 3 på kanske 50-60 timmars spelande

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ozo64:

Totalt kass men kul att du fått en legendary. Jag har fortfarande inte fått ngn efter drygt 60 timmar spelande.

Har inte hittat någon heller på min lvl 60 karaktär med runt 60 h timmar spelade.

Kompisen som jag har lirat tillsammans med under tiden fick sin första igår så det kanske blir dags för dig och mig oxå snart

Visa signatur

Слава Україні!

Permalänk

Hittat lengendary loot från inferno act1/2
Inte dom bästa men endå legendary...

Permalänk
Medlem

Hittade du den den gröna eller crafta du den?

Visa signatur

Citera för snabbare svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ozo64:

är lvl 29. har inte sett rökenav ngn legendary än. jag har craftat en hel del bra grejjer dock

är lvl49 och ha inte sett någon legendary så det är inte konstigt...

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Avstängd

Fick tre legendary igår när jag farma butcher. Givetvis inget jag kunde använda. Kommer inte ihåg namnet på sakerna men det var en 2h xbow lvl60 för dh som som gavs till en vän. Ett bälte för barb lvl60 som också gick till en vän. Sen den fantastiska staven som buffar en monk-skill och ger en massa int och str. Den åkte ut på AH för ett par tusen. Fem bortkastade timmar för mig Bara vänta på att håva in roliga saker från mina två vänner nu..

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid_83:

är lvl49 och ha inte sett någon legendary så det är inte konstigt...

Är lvl60. Inte ett nys om någon legendery.

Visa signatur

Ryzen 7 5800x3d | RTX 3080 Ti TUF GAMING 12GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av gavve:

Min första legendary. Synd att jag spelar Monk bara. Bah!
http://i.imgur.com/n23Og.jpg

Skänk den till mig

Visa signatur

ROG Strix Z370-E | Intel 8700K | RTX 3080 TUF OC | G.Skill 16GB 3200Mhz | Samsung Evo 500GB | Corsair 550D | Corsair RM750X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Orio:

Hittade du den den gröna eller crafta du den?

Hittade den

Visa signatur

Intel i7 3770k | 32GB Ram | Asus Strix 1080 | Sennheiser HD 650 | O2+ODAC

Permalänk

Jag har hittat tre legendary items faktiskt, med min barbar. Två av dem hittade jag på normal och en på nightmare. Ett var ett kass 1-hand svärd, det andra ett par okej bracers och det tredje ett okej bälte. Ingen awesome saker iaf men lite skoj ändå.

Visa signatur

Fractal Design Define Mini | ASUS Maximus Gene V | Intel Corei7 2700k @ 4.5 GHz | EVGA GTX 680 2GB | Corsair Low-Profile 8Gb | Corsair Force GT120 | Hitatchi 1TB | Seasonic X-560

Permalänk
Medlem

http://eu.battle.net/d3/en/item/innas-justice har set headen också.. båda är till salu!

Visa signatur

Processor: Intel i7 2600K 3.4 GHz antec Vattenkylning| RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: GTX 560 ti 448 cores | Nätaggregat: Fractal design Newton R2 650W | Skärm: BenQ XL2410T 120Hz | Tangentbord: QPAD|MK-85| Mus: Qpad OM|-75 Steel series Ikari, razer naga, zowie ec1 | Musmatta: Qpad XL HeatoN Steel series (hereos of newerth) och zowie mattan

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

Inte för att skryta men.... jag har hittat 3 på kanske 50-60 timmars spelande

Good for you. Klart att du inte vill skryta, det framgår ju med all önskvärd tydlighet=/

Permalänk
Medlem

känns som att alla andra bara spyr upp legendarys och rares med bra stats, medans jag som har suttit och farmat hell efter gear/pengar (för att klara av inferno) inte har fått ETT enda item med ordentliga kombinationer av stats.

Permalänk
Medlem
Skrivet av malm1987:

Good for you. Klart att du inte vill skryta, det framgår ju med all önskvärd tydlighet=/

Haha erkänn min "ironi/sarkasm whatever :P" var mycket dolt...

Skrivet av Kagamex:

känns som att alla andra bara spyr upp legendarys och rares med bra stats, medans jag som har suttit och farmat hell efter gear/pengar (för att klara av inferno) inte har fått ETT enda item med ordentliga kombinationer av stats.

Haha Amen, kör DH och är på inferno act1 får köpa som fan ifrån AH för att kunna överleva och inte bli 1 hittad. ( har 30 000 hp ).
Hell var sjukt lätt att solo'a men inferno däremot.... skitfan

Lycka till.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

Haha erkänn min "ironi/sarkasm whatever :P" var mycket dolt...

Haha Amen, kör DH och är på inferno act1 får köpa som fan ifrån AH för att kunna överleva och inte bli 1 hittad. ( har 30 000 hp ).
Hell var sjukt lätt att solo'a men inferno däremot.... skitfan

Lycka till.

Nu vet jag ju inte hur det är för DH, men för både munk och barbar så är resistance en överlägsen stat över vitality..
Farmar för närvarande Warden och Butcher i Act1 inferno på runt 20-25 minuter utan några som helst problem med min 21k hp munk.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem

Inte jättebra med dock legendary.

Visa signatur

Don´t be afraid of the dark - be afraid of what it hides...

Permalänk
Medlem

Hittade precis dessa handskarna i Act II inferno. Funderade på att spara dem till när jag rollar en barb men det blir till att slänga upp dem på AH till ett sjukt pris och se vad som händer. Säljer jag dem har jag en jävla massa guld, annars så har jag kvar dem och gråter inte för det.

Visa signatur

Raven RV02-e // 2500k@4.5GHz // 16GB 1866MHz // Sapphire 390// AX1200 // Silver Arrow // AsRock p76 E4 Gen 3 // Majestouch 2, bruna // 128GB Crucial m4 som systemdisk, 2TB WD Green som lagring och BX100 250GB för spel // ATH-m50x

AW 14
"Citera" för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av HugSeal:

Hittade precis dessa handskarna i Act II inferno. Funderade på att spara dem till när jag rollar en barb men det blir till att slänga upp dem på AH till ett sjukt pris och se vad som händer. Säljer jag dem har jag en jävla massa guld, annars så har jag kvar dem och gråter inte för det.
http://i1132.photobucket.com/albums/m576/HugSeal/Screenshot00...

Vilka jävla handskar... snuskigt avis är man nu!

Visa signatur

Louqe Ghost S1 + L TopHat | ASRock Phantom Gaming ITX | Intel Core i9-9900K | Corsair Vengeance LPX 32GB | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB | Corsair SF750 Platinum | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Intel 660P 2TB | Custom Vattenkylning CPU/GPU | Windows 11 Pro x64

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kvickstick:

Vilka jävla handskar... snuskigt avis är man nu!

Blev lite förvånad när man ID:ade och det faktistk var något att ha Visst, de saknar attackspeed. Men för tankande är de svårslagna

Visa signatur

Raven RV02-e // 2500k@4.5GHz // 16GB 1866MHz // Sapphire 390// AX1200 // Silver Arrow // AsRock p76 E4 Gen 3 // Majestouch 2, bruna // 128GB Crucial m4 som systemdisk, 2TB WD Green som lagring och BX100 250GB för spel // ATH-m50x

AW 14
"Citera" för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av HugSeal:

Blev lite förvånad när man ID:ade och det faktistk var något att ha Visst, de saknar attackspeed. Men för tankande är de svårslagna

Hade suttit fint på min Barbarian, har det svettigt på Inferno...!

Visa signatur

Louqe Ghost S1 + L TopHat | ASRock Phantom Gaming ITX | Intel Core i9-9900K | Corsair Vengeance LPX 32GB | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB | Corsair SF750 Platinum | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Intel 660P 2TB | Custom Vattenkylning CPU/GPU | Windows 11 Pro x64

Permalänk
Medlem