Permalänk
Medlem

Samsung galaxy s2

Hej! Jag har en Samsung galaxy s2. Funkar fint, jag köpte den för någon månad sen men jag vill ha en iphone 4s. Jag har garanti på telefonen fortfarande. + Att jag köpte försäkring för 1000Kr. Så jag undrar finns det nåt jag kan göra så att jag kan lämna tillbaka telefonen. btw jag har tele2 abonnemang. Den som kosta 350:- i månaden, man kunde valt Iphone 4S Eller Samsung galaxy s2. Så jag undrar e det något jag kan göra? t.e.x tappa den med flit eller slänga den i toaletten lmao, tack för svar. haha

Permalänk
Medlem

Tror väl det är bedrägeri och ha sönder den själv för att få ut något på försäkringen eller få en ny? och enligt SweC:s regler får man inte uppmana till sådant, rätta mig gärna någon om jag har fel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Meris:

Hej! Jag har en Samsung galaxy s2. Funkar fint, jag köpte den för någon månad sen men jag vill ha en iphone 4s. Jag har garanti på telefonen fortfarande. + Att jag köpte försäkring för 1000Kr. Så jag undrar finns det nåt jag kan göra så att jag kan lämna tillbaka telefonen. btw jag har tele2 abonnemang. Den som kosta 350:- i månaden, man kunde valt Iphone 4S Eller Samsung galaxy s2. Så jag undrar e det något jag kan göra? t.e.x tappa den med flit eller slänga den i toaletten lmao, tack för svar. haha

Håll kvar din telefon tills tiden gått ut, och köp en iPhone.

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem

Du har helt rätt, bedrägeri är inget man diskuterar på swec.
Dock kan du kanske byta med någon på tex blocket?

Visa signatur

Dator:Ryzen 9 3900X, MSI B450 Tomahawk, 16 GB Ram, RTX 2070 Super.
Kameror: Panasonic G80, Canon G7xmk2 Gopro Hero7 black mm.
www.youtube.com/c/ronniejossan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Meris:

Hej! Jag har en Samsung galaxy s2. Funkar fint, jag köpte den för någon månad sen men jag vill ha en iphone 4s. Jag har garanti på telefonen fortfarande. + Att jag köpte försäkring för 1000Kr. Så jag undrar finns det nåt jag kan göra så att jag kan lämna tillbaka telefonen. btw jag har tele2 abonnemang. Den som kosta 350:- i månaden, man kunde valt Iphone 4S Eller Samsung galaxy s2. Så jag undrar e det något jag kan göra? t.e.x tappa den med flit eller slänga den i toaletten lmao, tack för svar. haha

Får man fråga anledningen till att du vill byta?

Visa signatur

Bärbar MacBook Pro 15" Mid '14 l
Mobil Iphone 8 l

Permalänk

Skulle nog säga att du ska behålla din S2 till åtminstone i höst, för det är då, om jag har gissat rätt; Det börjar dra ihop sig för en ny iPhone! Tror även att jag ska investera i en sådan då!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Erkapekka:

Skulle nog säga att du ska behålla din S2 till åtminstone i höst, för det är då, om jag har gissat rätt; Det börjar dra ihop sig för en ny iPhone! Tror även att jag ska investera i en sådan då!

Tror inte TS har råd att hålla 2 abonnemang

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem

Det är det typen av tänk som gör det dyrare för oss alla i slutändan.

Du gjorde fel val så nu kan du göra följande:
0. Ring till din operatör och säg som det är. Se om de kan göra något.
1. Behålla
2. Byta
3. Sälja & sedan köpa det du vill ha

Lycka till

Permalänk

30dagars öppet köp gäller om du inte har gjort några förändringar med telefonen.

Visa signatur

Main: Moderkort: MSI Z68A-GD65 G3 REV B3 | CPU: i5 2500k | GFX: MSI GeForce GTX 560Ti 2048MB TWIN FROZR II OC SLI | PSU: Corsair Gaming Series 800W 80+ | HDD: Intel 120gb 520 / 2gb Seagate Barracuda Green 5900rpm | Minne: Corsair 8GB CL8 1600Mhz VENGEANCE | Chassi: Corsair Graphite 600T

Permalänk
Medlem

Tyvärr köpte jag den i mars.. o det e 29 maj nu.. fan också.. Anledningen till att jag vill ha Iphone är p.g.a tycker den e skönare

Permalänk
Medlem

köp samsung galaxy s3 det är grejer det !!!

Permalänk
Medlem

Chilla ett tag med att göra dig av med Samsungen. Med en ny iphone på väg finns det en risk att du kommer ångra dig om du skaffar dig en iphone nu.

Visa signatur

Case: Lian Li PC-V354B | GPU: Sapphire R9 290 Tri-X | MB: ASUS Z97M-PLUS | CPU: Intel 4970k @ 4,0GHz | Cooler: Noctua NH-C12P | RAM: 24GB cl10 1600MHz | PSU: Cooler Master V550S | Storage: Samsung SSD 830-Series 128GB | 13TB WD RED

Peripherals: Creative Tactic3D Alpha | Filco Majestouch-2 | Logitech G400 | Dell UltraSharp U2312HM

Permalänk
Medlem

Men. Tror ni jag kan gå till affären jag köpte telefonen i (Elgiganten) och säga att jag inte är nöjd och vill lämna tillbaka den/ byta mot Iphone 4S. För man kunde välja mellan samsung galaxy s2 och iphone 4s när man köpte detta abonnemang.

Permalänk
Medlem

Någon ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Meris:

Men. Tror ni jag kan gå till affären jag köpte telefonen i (Elgiganten) och säga att jag inte är nöjd och vill lämna tillbaka den/ byta mot Iphone 4S. För man kunde välja mellan samsung galaxy s2 och iphone 4s när man köpte detta abonnemang.

Vad vill du vi ska säga? Det är väl bara att testa?
Annars sälj telefonen o köp den du vill ha...

Permalänk
Avstängd

Det är inte så troligt att de går med på det, men det kostar ju inget att testa så kör på.

Annars råder jag dig att vara nöjd med det du har och inte stressa upp dig över vad andra har eller vad du kunde haft om du hade agerat annorlunda. Det är inte produktivt.

Permalänk
Medlem

Testa miui om du inte kommer överens med "stock" android.

Permalänk
Medlem

Tack för alla svar.. testar väl o dra dit.. i helgen..

Permalänk
Medlem

Elgiganten har ju 30 dagars öppet köp på allt utom mobiltelefoner och något mer.. så det är goode kört =|

Forska lite så kommer du fram till att S2an kickar iphones ass! Vänta till 5an annars

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Hahah ;P tycker att iphone är mer nice men tack för svaret MasteraCe.