Kommer inte in på diablo 3........ Någon mer? -_-

Permalänk
Hedersmedlem

jag kommer ej in så spelar lol istället det funkar ju iaf

Visa signatur

Kom in och häng med oss på Discord!

Permalänk
Medlem

Nu kommer de upp error 3005 istället

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Sampabowie:

Håller med, info om att detta skulle ske kunde man läsa både in-game och på blizzards hemsida. Ändå gnäller folk.

/S

Var någonstans ingame fanns denna information? Servrarna skulle vara nere 03.00 - ~11.30 för patchande, därefter fullt spelbara. Vilket de också var tills för två timmar sedan.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

jag hade bara inloggningsproblem dom första dagarna.

Permalänk
Sötast

Kom igen nu swecare, ni kan väl bättre än såhär?

Kopiera ett lösenord och klistra in, enter, klistra in, enter, klistra in, enter, klistra in, enter, klistra in, enter, klistra in, enter, klistra in, enter, klistra in, enter, klistra in, enter, klistra in, enter, klistra in, enter,

Tar uppskattningsvis 1-3 minuter.

Permalänk
Medlem

Min lvl 50 HC Witch Doctor dog när servern gick ner idag, KUL!

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheTriumpH:

Det är inte serverproblem, de meddelade IGÅR om att det här skulle ske, fattar inte hur folk kan bli så jävla förvånade varenda gång. Gör något annat i några timmar?

Code 37 "The servers are busy at this time. Please try again later." or "There is a temporary outage of the Battle.net Service. Please try again later "

This error will occur when the servers are under a heavy load. Try logging in again after 5-10 minutes. It may take several attempts before you are able to successfully connect.

Permalänk
Medlem

På inloggningssidan så står det ju under breaking news vad som sker. Men såklart ingen info när det är igång igen.

Visa signatur

Ryzen 5 9600X | Gigabyte X870 Aorus Elite WIFI7 Ice | RTX 3070 TUF OC 8GB | Corsair Vengeance 2x16 GB DDR5-6000 CL28 | Phanteks AMP GH 1000W | Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Vit | 10 st Lian Li SL 120 V2 PWM | LG 27" UltraGear 27GP83B | LG 55" TV OLED55B9PLA via AOC-HDMI 10m

Permalänk

Det där har man ju inte fått sen releasedagen, har spelat i stort sett varje kväll sen dess? Skumt.. Verkar vara sjukt olika upplevelse för personer. Kör alla verkligen på EU?

Visa signatur

"As I went up the stair, I met a man who wasn't there
He wasn't there again today, I wish, I wish he'd go away"

Permalänk
Medlem

Error 73 och 37, EU.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D - Arctic Liquid Freezer III 280 - ASRock B850 Steel Legend - G.Skill 64GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 - Gigabyte RTX 5080 Aero SFF - Corsair RM850X ATX 3.1 - Phanteks P600S - Asus ROG Swift PG329Q - Sennheiser HD650

Permalänk
Skrivet av daroge:

På inloggningssidan så står det ju under breaking news vad som sker. Men såklart ingen info när det är igång igen.

Fast det är dock om Auction House och inget om inloggnings problemen

Edit: oops, startade om mitt diablo 3 nu o ser det nya på breaking news sorry ^^

Permalänk
Medlem

Är det någon som kommit in? Är de ens lönt att köra klipp o klistra som en dåre?

Permalänk
Medlem

Var inne för en stun sen. Kunde inte komma in igen när jag råkade logga ur.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Philips Evnia OLED 32M2N8900 240 hz, Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kraftcore:

Fast det är dock om Auction House och inget om inloggnings problemen

Överst så står det ju att dom har problem med battle.net servern så jag antar att de är fler spel än diablo 3 som är drabbat av detta avbrott.
Under detta så står det dock att dom har problem med Aution House.

Visa signatur

Ryzen 5 9600X | Gigabyte X870 Aorus Elite WIFI7 Ice | RTX 3070 TUF OC 8GB | Corsair Vengeance 2x16 GB DDR5-6000 CL28 | Phanteks AMP GH 1000W | Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Vit | 10 st Lian Li SL 120 V2 PWM | LG 27" UltraGear 27GP83B | LG 55" TV OLED55B9PLA via AOC-HDMI 10m

Permalänk
Skrivet av daroge:

Överst så står det ju att dom har problem med battle.net servern så jag antar att de är fler spel än diablo 3 som är drabbat av detta avbrott.
Under detta så står det dock att dom har problem med Aution House.

Du kanske inte såg min edit men startade om mitt diablo 3 och såg det sen

Permalänk

Inga problem att spela men vissa achievements står på noll (typ chests opened och gravestones smashed).

Permalänk
Medlem

33 3007 FTW !

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Sötast

Kom in på andra försöket...

Permalänk

jag är inne och lirar nu..

Visa signatur

/ CM HAF X / ASRock P67 Extreme6 RB3 / Corsair AX850 GOLD / i5 2500K@4.5Ghz / Corsair Vengeance 1600 Mhz 8Gb / Zotac AMP! GTX580 SLI, Arctic Cooling Accelero Extreme Plus II / Corsair Force 3 120Gb 6Gb/s / Zalman Reserator 1 v2 /

Permalänk
Medlem

Jag av-installerade D3 om jag ska vara ärlig har fått nog på skiten nu kan spendera min tid bättre än att sitta o försöka logga in på ett spel som vägrar mig inträde..

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Medlem

Kanske man ska ta tag i det och lämna in en stämningsansökan. Dom har ju helt klart misslyckats att tillhandahålla sina utlovade tjänster när tusentals aldrig kommer kunna lira.

Visa signatur

En ny signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kevlarheart:

Tjaaaaaa, försöker logga in men möts av "servers is busy"..... Någon mer???

Ja för jävla bull jag o min kompis skulle spela innan idag men så funkade det inte skit dåligt av blizzard!

Permalänk
Medlem

Kul.. Min flickvän kom in på andra försöket medans jag har suttit och spammat i en kvart nu.. Vafan kan dom inte ordna ett kösystem för? Funkar för WoW..

Visa signatur

hejpa

Permalänk
Medlem

Hur kan vissa komma in när blizzard säger att inget onlinespel funkar?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av daroge:

Nu verkade det som om dom la ner hela login-servern, står bara error 3005.
Men min flickvän är fortfarande inne och lirar ;o

Visa signatur

hejpa

Permalänk
Medlem
Skrivet av daroge:

Hur? Det är simpelt.. Det är bara ljuga dig rakt upp i ansiktet! hehe

Visa signatur

En ny signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grumie:

Hur? Det är simpelt.. Det är bara ljuga dig rakt upp i ansiktet! hehe

Haha, menar du att jag eller Blizzard ljuger?

Visa signatur

hejpa

Permalänk
Medlem

Brace yourself, Forum spammers are coming

Permalänk
Medlem

Men allt på internet är sant det har min mamma sagt

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ectazy:

Haha, menar du att jag eller Blizzard ljuger?

Menade att det är precis vad Blizzard gör. =p

Visa signatur

En ny signatur