Kommer inte in på diablo 3........ Någon mer? -_-

Permalänk
Medlem
Skrivet av daroge:

Men allt på internet är sant det har min mamma sagt

Och din mors ord är lag!

Permalänk

"If Blizzard expect you to be always online to play their game. Then Blizzard need to always be online whenever you want to play it."

Permalänk
Medlem

Håller på o sätter ihop ett AutoIt script nu som ska logga in åt mig tills jag kommer in! haha

Visa signatur

hejpa

Permalänk
Avstängd
Skrivet av TheTriumpH:

Det är inte serverproblem, de meddelade IGÅR om att det här skulle ske, fattar inte hur folk kan bli så jävla förvånade varenda gång. Gör något annat i några timmar?

Nu har jag varit ut på D3s hemsida och har inte hittat någonting om att det skulle vara nere idag. Vart har du läst det? Och är det värkligen meningen att man måste vara in på deras hemsida varje dag för att kunna spela spelet?

Detta är extremt frustrerade eftersom sist spelet kastade ut mig och det inte gick att logga in direkt igen så loosade jag en level 42 hardcore Monk (Stod att han hade dött när jag kollade på honom.). Enda svaret men fick ifrån supporten var dessutom: " Ho sorry looks lika a bug.."

Permalänk
Medlem

JAG BLIR GALEN!!
Och inte för att jag inte kommer in, utan för att jag suttit nu i 40 min och försökt!! Har blivit besatt

Permalänk
Medlem

Men är det inte lite lustigt att de inte kan lägga upp ett meddelande om när de beräknar att spelet skall gå att spela igen? Jag har jäkligt få tillfällen/timmar varje vecka då jag kan njuta av datorspel eftersom jag har ett jobb och en fru.
Ikväll jobbar frugan. Hade jag vetat om detta hade jag glidit ut och tagit en bärs i solen med en polare istället...

Permalänk
Medlem
Skrivet av thexps:

JAG BLIR GALEN!!
Och inte för att jag inte kommer in, utan för att jag suttit nu i 40 min och försökt!! Har blivit besatt

Då kanske det inte var så dumt att man inte kan logga in på servrarna då.

Permalänk
Skrivet av thexps:

JAG BLIR GALEN!!

PFF!

Kom igen när du suttit 2½t

_________________________________________________________________________________________

Någon mer som får 315300 incorrect login information mellan varven av 37or? tror inte jag sett 73 på en halvtimme nu

Visa signatur

Intel i5 2500k 4,7Ghz@ 1,425v - Noctua NH-D14 - Crucial DDR3 BallistiX Tactical 16GB CL8 1,5v - Gigabyte Radeon HD7970 3GB 1189/6400 mhz - Asus Xonar Essence STX - Asrock Z77 Extreme 6

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hucke:

Då kanske det inte var så dumt att man inte kan logga in på servrarna då.

hehe jävligt sant

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr.Quatermain:

PFF!

Kom igen när du suttit 2½t

_________________________________________________________________________________________

Någon mer som får 315300 incorrect login information mellan varven av 37or? tror inte jag sett 73 på en halvtimme nu

Angående 315300 så har du antagligen råkat kopiera fel lösenord eller så, för dom gångerna du får det hade du loggats in om du hade haft rätt lösenord ;<

Visa signatur

hejpa

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ectazy:

Angående 315300 så har du antagligen råkat kopiera fel lösenord eller så, för dom gångerna du får det hade du loggats in om du hade haft rätt lösenord ;<

Nej 315300 kommer fastän man har skrivit rätt lösenord

Permalänk
Medlem
Skrivet av thexps:

Nej 315300 kommer fastän man har skrivit rätt lösenord

Då ber jag om ursäkt, har aldrig själv råkat ut för det och har suttit många timmar i kö. Har väl bara haft tur då Sitter fortfarande och försöker, nu får jag mest 3005

EDIT: Är ni verkligen säkra på det? Pratade med några polare och dom har heller aldrig fått det.

Visa signatur

hejpa

Permalänk
Medlem

Ät en kaka

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Ät en kaka

Åt två, hjälpter inte.

Visa signatur

🡇

• 5800x3D • RTX 3060 •

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grumie:

Kanske man ska ta tag i det och lämna in en stämningsansökan. Dom har ju helt klart misslyckats att tillhandahålla sina utlovade tjänster när tusentals aldrig kommer kunna lira.

Och vilket Service level agreement har du med blizzard menar du?
Dom har inga egentliga skyldigheter mot dig, avseende upptid.

Visa signatur

SNÄLLA CITERA MIG OM NI VILL ATT JAG SKA HITTA TILLBAKS TILL TRÅDEN

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheTriumpH:

Det är inte serverproblem, de meddelade IGÅR om att det här skulle ske, fattar inte hur folk kan bli så jävla förvånade varenda gång. Gör något annat i några timmar?

har varit såhär sen jag kom hem, runt fyra tiden :S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ectazy:

Då ber jag om ursäkt, har aldrig själv råkat ut för det och har suttit många timmar i kö. Har väl bara haft tur då Sitter fortfarande och försöker, nu får jag mest 3005

EDIT: Är ni verkligen säkra på det? Pratade med några polare och dom har heller aldrig fått det.

Jepp helt säker.
Har fått det många ggr, även när spelet släpptes.

Permalänk

hmm, har kollat i inloggningen till blizzards hemsida att jag ahr rätt lösen, och prövat att skriva om det i fönstret flera gånger... Får det ändå mellan varven... kanske borde ändra till ett enklare lösen

Visa signatur

Intel i5 2500k 4,7Ghz@ 1,425v - Noctua NH-D14 - Crucial DDR3 BallistiX Tactical 16GB CL8 1,5v - Gigabyte Radeon HD7970 3GB 1189/6400 mhz - Asus Xonar Essence STX - Asrock Z77 Extreme 6

Permalänk
Medlem

Irriterande att man inte kommer in...suck

Visa signatur

Citera om ni vill något!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr.Quatermain:

hmm, har kollat i inloggningen till blizzards hemsida att jag ahr rätt lösen, och prövat att skriva om det i fönstret flera gånger... Får det ändå mellan varven... kanske borde ändra till ett enklare lösen

Kör Ctrl+V så slipper du skriva! Om du nu inte redan gör de vill säga.
Så sjukt ändå att min flickvän kom in direkt, medans jag fått vänta över en timma..
Blizzard måste fixa ett kösystem direkt, nu är de ju bara random

Visa signatur

hejpa

Permalänk
Medlem

Jag kom in för 40 min sen ungefär

Visa signatur

Main: i7 6700K @ 4.6Ghz | Asus Z170 Pro Gaming | Corsair H75 | Asus GTX 1070 STRIX | Corsair Vengeance LPX Black 32GB 2600Mhz | Fractal Design Edison M 750W | Samsung 860 1TB SSD | Fractal Design Define C
Unraid NAS: i5 11400 | Gigabyte Z590I Auros Ultra | G.Skill 16GB 3200Mhz | CM V750 SFX | 3x WD Red Plus 4TB | 1x WD Blue SN570 1TB Nvme

Permalänk
Medlem

Nu har jag försökt att komma in hundratals ggr, jag börjar tro att folk trollar när dom säger att dom kommer in

Permalänk
Medlem

Jag var inne, men kunde inte komma in i ett game.
Så jag prövade re-logga, men då fick jag bara upp "error 37" samt "error 73".

Permalänk
Medlem
Skrivet av RedRot:

Jag kom in för 40 min sen ungefär

Grattis! Jävligt avundsjuk på dig. Jobbat hela dagen och nu när man äntligen är hemma så kan man inte spela. Skyller dock inte på blizzard, d3 är de pcspelet som sålt mest nånsin. Tycker dom gör ett bra jobb.

EDIT: Nu fick min brud lite lag i heroskärmen men de släppte. Fyfan vilken teaser att sitta bredvid någon som lirar.

EDIT2: För dom som tvekar på att man kan lira, kungens stream är uppe och han är inne.
http://fr.twitch.tv/kungentv

Visa signatur

hejpa

Permalänk
Medlem

Bara för att så provade jag spela efter 4 dar, error 37 <3, standard Inte för att jag vill spela, men har inget för mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av thexps:

Nu har jag försökt att komma in hundratals ggr, jag börjar tro att folk trollar när dom säger att dom kommer in

Uploaded with ImageShack.us

No trolling here, jag tycks ha hittat en lucka för att komma in helt enkelt.

Visa signatur

Main: i7 6700K @ 4.6Ghz | Asus Z170 Pro Gaming | Corsair H75 | Asus GTX 1070 STRIX | Corsair Vengeance LPX Black 32GB 2600Mhz | Fractal Design Edison M 750W | Samsung 860 1TB SSD | Fractal Design Define C
Unraid NAS: i5 11400 | Gigabyte Z590I Auros Ultra | G.Skill 16GB 3200Mhz | CM V750 SFX | 3x WD Red Plus 4TB | 1x WD Blue SN570 1TB Nvme

Permalänk
Medlem
Skrivet av RedRot:

http://img803.imageshack.us/img803/9010/20120530205548.jpg

Uploaded with ImageShack.us

No trolling here, jag tycks ha hittat en lucka för att komma in helt enkelt.

haha in MY face!

Permalänk
Medlem

Gillar det någon skrev:
"Diablo 3 - Lord of Error"

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 5090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM1000x | Antec Flux Pro | MSI 321URX QD-OLED | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ectazy:

Kör Ctrl+V så slipper du skriva! Om du nu inte redan gör de vill säga.
Så sjukt ändå att min flickvän kom in direkt, medans jag fått vänta över en timma..
Blizzard måste fixa ett kösystem direkt, nu är de ju bara random

Damer har automatiskt företräde vettu,,,

Visa signatur

OPERATIV: Win 11
DATOR:två hyfsade laptops, ej för gaming men redigering av bilder.

Bra sugen på att ersätta op i en lap till debian

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tuxsux:

Damer har automatiskt företräde vettu,,,

Kan tro det
Har suttit sen halv 8 nu. Snart ger jag upp!

Visa signatur

hejpa