Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Skulle inte riktigt kalla det gratis frakt, men låt gå.

Därför jag skrev att gratis frakt skall tas ut någonstans.
Antingen bakar man in det i priset eller tar separat betalt för det.
"There are no free lunches"

Permalänk
Skrivet av SUMITOMO:

Därför jag skrev att gratis frakt skall tas ut någonstans.
Antingen bakar man in det i priset eller tar separat betalt för det.
"There are no free lunches"

Ja, det förklarar ändå inte det som nämndes, i vissa fall har de priser som ligger 600-800 kr över vad t.ex komplett och cdon har, och då tar komplett ändå bara 40 kr för frakt, servicen är i stort sett likvärdig hos komplett och inet imo, och så får man en godisbit för 10kr som jag inte ens vill ha?

De har i många fall väldigt höga priser, och det är inget som jag skulle säga jämnas ut av något annat. De är snabba på att skicka grejer, det kan jag ge dem, men för 600-800 spänn väntar jag hellre en dag längre.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Ja, det förklarar ändå inte det som nämndes, i vissa fall har de priser som ligger 600-800 kr över vad t.ex komplett och cdon har, och då tar komplett ändå bara 40 kr för frakt, servicen är i stort sett likvärdig hos komplett och inet imo, och så får man en godisbit för 10kr som jag inte ens vill ha?

De har i många fall väldigt höga priser, och det är inget som jag skulle säga jämnas ut av något annat. De är snabba på att skicka grejer, det kan jag ge dem, men för 600-800 spänn väntar jag hellre en dag längre.

Precis det jag menar! Men det är inte exakt likadana kort (iaf när det gäller grafikkort) så de kanske är dyrare att köpa in. Skulle dock själv inte ha köpt ett xfx 7870 som kanske är 500kr dyrare än tex Sapphire 7870 när båda är referenskort...

Visa signatur

Ryzen 5 5600, Geforce 1080

Permalänk
Medlem

Sapphire är ju dom grafikkort som alltid legat bland dom 2-3 billigaste (och oftas allra billigast) (i serien) varje gång jag har tittat runt nu under flera år.
Så enligt mig så är i alla fall en del av det billigare priset just för att det är ett Sapphire kort.

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem

Hej! Har ni någon aning om när ni får in NZXT SENTRY MIX? Står bara "Ej i lager"

https://www.inet.se/produkt/6909654/nzxt-sentry-mix-6-kanal-f...

Visa signatur

Inget är för dyrt om man är nöjd över det.
Macbook Pro 14" M1 Pro | iPad Pro 12,9" M2 | iPhone 14 Pro | Apple Watch Series 8 | Beyerdynamic DT1990 Pro

Permalänk
Medlem

Hej! Vet ni när ni får in ASUS GTX 680 DCII Top i lager? Beställde ett igår.

https://www.inet.se/produkt/5409467/asus-geforce-gtx-680-2048...

Visa signatur

Corsair Carbide 500R | Intel Core i5 3570k @ 4,2 GHz | Corsair H100 | ASUS P8Z77-V Pro | 8(2x4) GB Corsair Vengeance | ASUS GTX 680 DCII Top | OCZ Vertex 4 128 GB | Seagate Barracuda Green 2 TB | NZXT HALE 90 750 W

Permalänk
Medlem

Hur har era butiker öppet under nationaldagen?
Tänker speciellt på Ringön.

Visa signatur

CPU: i5 2500K @ 4,7GHz | GPU: Gigabyte GTX 670 OC | Mobo: MSI P67A-GD55 | PSU: BeQuiet Dark Power Pro10 550W | CPU-kylare: Noctua NH9-UB |Chassi: Inget | HDD: 2+1TB WD Green | SSD: Corsair Force GT 120GB | RAM: Corsair 16GB Vengeance CL9

Permalänk
Medlem
Skrivet av grizzly666:

Sapphire är ju dom grafikkort som alltid legat bland dom 2-3 billigaste (och oftas allra billigast) (i serien) varje gång jag har tittat runt nu under flera år.
Så enligt mig så är i alla fall en del av det billigare priset just för att det är ett Sapphire kort.

Vafan kan man inte beställa hem sapphire kort då )

Visa signatur

Ryzen 5 5600, Geforce 1080

Permalänk
Medlem

Sjukt överraskad... Hade en order jag behövde makulera.. Så skickade iväg ett email för någon timme sen och fick svar precis att den är makulerad...

Snabbt svar.... 12 på kvällen på en söndag? Sjukt!

Har ni era arbetare inlåsta i någon grotta eller!

Permalänk
Inet
Skrivet av Sh4dy:

Inet när får ni in de nya NZXT FZ nonled fläktar?

Inköpsavdelningen kollar på det - får återkomma till dig!

Skrivet av anon42512:

Lite högt pris på det här va?
http://www.inet.se/produkt/1901962/msi-p67a-gd65-rev-b3
På prisjakt ligger det på dryga 1200 kr

Ska vara fixat nu!

Skrivet av Konichiwa:

Kommer ni finnas på plats på Dreamhack Summer 2012?

Skrivet av Navicula:

Hm va? Sa någon godis?

Bäst jag beställer lite komponenter då

Undrar samma sak som Konichiwa

Nej, det kommer vi tyvärr inte vara.

Skrivet av IntelAti:

Önskar er all lycka i Skåneland!

Skrivet av HerrGoreMann:

Grattis till er och alla på JME Data som blir återanställda!

Skrivet av Konichiwa:

Grattis till erat köp!

IGEN

Tack tack!

Skrivet av zeroGamer:

Hej Inet!

Jag vill bara säger att jag TOKDIGGAR ert företag. Ni är verkligen underbara! Ni har bra priser, extremt snabb leverans och hjälpsam personal. Jag gillar att ni är ett snällt företag som (enligt sweclockers artikel) återanställer JME-datas personal och så. Det verkar som att ni bara vill hjälpa, precis som med garantiärendena för datorbutikens kunder när den sajten gick ner. Ni verkar lyssna på vad era kunder vill ha och anstränger er lite extra för oss entusiaster. Ni är toppen!

När jag ändå skriver vill jag påpeka en liten sak. Filtreringsfunktionerna på er hemsida är inte 100% varken funktionalitet eller design. Vad gäller funktionalitet så kan man t.ex. inte filtrera ut/fram ljudlösa nätagg. Man kan inte heller enkelt se vilken grad av 80+ de är. Det blir alltmer vanligt med grader högre än Bronze nu. Designmässigt så kanske några reglage eller så liknande Prisjakt vore snyggare/enklare än drop-downs. Det kan jobbas lite på.

Återigen, ni är superbra!

PS: Skulle ni kunna knopa ihop lite fler "färdiga" vatten-kylningskit?

Först, tack så mycket för dom varma orden!

Sen har vi uppdaterat filtret nu på nätaggregaten så man kan nu sortera på nivå av 80+-certifiering samt passivt kylda!

Har skickat vidare ditt önskemål om vattenkylningskit till ansvarig inköpare!

Vi väntar på en leverans som förhoppningsvis dyker upp inom kort!

Skrivet av SkyThread:

Hej, jag ska total modda Temjin 07 under sommarlovet men jag undrar ifall ni har tänkt att uppdatera era så dem har usb 3.0 såg att det bara fanns gamla versionen med usb 2. Har också lagt märke till att det inte fanns några uppdateringskit till usb 3.0 heller.

Ser inte ut som att vi har möjlighet att ta in det i dagsläget. Men inköpsavdelningen ska hålla ett öga uppe!

Skrivet av Subzero299:

Har ni några planer på att ta in fler usb-minnen i lager. Väldigt dåligt sortiment på den biten. Bara en 64gb med usb 3 t.ex.

Har dragit vidare detta till inköparen som har hand om USB-minnen.

Skrivet av pecill:

Varför får man inte spel från Inet direkt i brevlådan? Nu när jag måste åka in till stan och hämta hade det det blivit billigare att köpa från typ CDON som skickar direkt hem. Suck.

Vi skickar alltid som postpaket för att det ska vara spårbart samt att vi ska kunna reklamera mot posten om det skulle komma bort på vägen.

Om du vill så kan vi i vissa fall skicka som brev men då kan vi inte ersätta en leverans om den inte skulle komma fram.

Skrivet av knubbsalen:

När öppnar butiken i Malmö då ?

Till hösten är planen!

Skrivet av Fredmannen:

Hej Inet!

http://www.inet.se/produkt/5321545/noiseblocker-nb-blacksilen...
Är det något som ni kan ta in fler utav? Och i såna fall hur pass snart?

Trevlig helg.

Inköpsavdelningen kollar på det! Håll utkik på hemsidan för datum kommer upp så fort vi vet mer!

Kommer mot slutet på veckan preliminärt!

Fixat nu!

Skrivet av Pantsoff:

Varför är ni så mycket dyrare på 7850 än de andra aktörerna? Billigaste på Komplett kostar 2099:-, billigaste på CDON kostar 2090:-.

Det är dock inte samma "märke" de båda är Sapphire och erat är XFX. Men det är nästan 300kr skillnad på dem! Är dom så mycket dyrare att köpa in eller?

På 7870 är det ännu större skillnad. Där kostar eran billigaste 3380 medans CDONs billigaste kostar 2795! Sjukt stor skillnad.

Det är svårt att jämföra då det är två olika märken och på så vis är det olika inköpspriser som gäller. Vi försöker hålla ett så attraktivt pris som möjligt men nu på senaste har dollarn gått upp en del vilket gjort att vi varit tvungna att justera en del priser.

Har skickat vidare det här till ansvarig inköpare som ska se om det går att göra något på priset i det här fallet, men kan tyvärr inte lova något.

Skrivet av anon42512:

http://www.inet.se/produkt/5310024/intel-core-i5-3450s-3-0ghz...
Står fel i rubriken.
2,8GHz, som det står i specifikationerna, stämmer.

Fixat - tack!

Skrivet av Jerkanftw:

Hej! Har ni någon aning om när ni får in NZXT SENTRY MIX? Står bara "Ej i lager"

https://www.inet.se/produkt/6909654/nzxt-sentry-mix-6-kanal-f...

Vi tar hem det på beställning - räkna med 3-5 arbetsdagar leveranstid.

Skrivet av Gurra95r:

Hej! Vet ni när ni får in ASUS GTX 680 DCII Top i lager? Beställde ett igår.

https://www.inet.se/produkt/5409467/asus-geforce-gtx-680-2048...

Är tyvärr obekräftat i dagsläget. Vi uppdaterar hemsidan så fort vi vet mer.

Annars har vi fått in en mindre leverans av följande kort:

https://www.inet.se/produkt/5409519/asus-geforce-gtx-680-2048...

Kontakta oss på 031 65 27 00 om du vill ändra i din order!

Skrivet av Idumhet:

Hur har era butiker öppet under nationaldagen?
Tänker speciellt på Ringön.

Ringön kommer ha stängt hela dagen nu på onsdag!

Skrivet av Muss3:

Sjukt överraskad... Hade en order jag behövde makulera.. Så skickade iväg ett email för någon timme sen och fick svar precis att den är makulerad...

Snabbt svar.... 12 på kvällen på en söndag? Sjukt!

Har ni era arbetare inlåsta i någon grotta eller!

Haha, kan lova dig att ingen av våra anställda jobbar i en grotta

Vi har dock en kille som går igenom all mail och rensar ut felbeställningar och makulerar ordrar varje söndagkväll så det inte ska "råka" gå iväg paket av misstag på måndag morgon då lagret drar igång väldigt tidigt.

Kul att se att det uppskattas och har hälsat killen från dig!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

http://www.inet.se/produkt/6901531/antec-performance-one-p280...

Känns som att ni har blandat ihop höjden och bredden på det chassit?

"Bredd 526 mm"

"Höjd 231 mm"

Ser högre ut på bilderna

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Hur länge kommer kampanjen på HP Compaq LA2306x fortsätta och när kommer ni får in fler exemplar till ert webblager?

Permalänk
Medlem

Tjo! Köpte ett ASUS GeForce GTX 560Ti i december 2011

Har haft problem sedan dess med att jag får "Display driver NVIDIA Windows Kernel Mode Driver, Version ***.** stopped responding and has successfully recovered.".

Får det främst när jag surfar och ser filmer. Har bara blivit värre med tiden känns det som.. Sjukt irriterande. Nu efter senaste nvidia uppdatering går det att se max 5min på en film innan det flippar till, blir svart och hänger sig.

Verkar vara ett välkänt problem för många med 560ti.

Känns som det varier lite mellan vilken drivrutinsversion man använder men har inte varit utan problemet en enda gång sedan jag köpte kortet.

Finns det någon möjlighet att skicka tillbaks kortet och välja något ATI istället?

Permalänk
Inet
Skrivet av THEBADGUY:

http://www.inet.se/produkt/6901531/antec-performance-one-p280...

Känns som att ni har blandat ihop höjden och bredden på det chassit?

"Bredd 526 mm"

"Höjd 231 mm"

Ser högre ut på bilderna

Kändes inte riktigt så bred nej Har fixat specen nu och även lagt till en PDF under mer information!

Skrivet av Krass:

Hur länge kommer kampanjen på HP Compaq LA2306x fortsätta och när kommer ni får in fler exemplar till ert webblager?

Vi kör tills lagret är slut - som det är nu finns det ett gäng kvar i butik så det sista chansen nu.

Lägger du en beställning så kan vi hämta därifrån. Räkna bara med 2-3 arbetsdagar leveranstid bara!

Skrivet av daizoe:

Tjo! Köpte ett ASUS GeForce GTX 560Ti i december 2011

Har haft problem sedan dess med att jag får "Display driver NVIDIA Windows Kernel Mode Driver, Version ***.** stopped responding and has successfully recovered.".

Får det främst när jag surfar och ser filmer. Har bara blivit värre med tiden känns det som.. Sjukt irriterande. Nu efter senaste nvidia uppdatering går det att se max 5min på en film innan det flippar till, blir svart och hänger sig.

Verkar vara ett välkänt problem för många med 560ti.

Känns som det varier lite mellan vilken drivrutinsversion man använder men har inte varit utan problemet en enda gång sedan jag köpte kortet.

Finns det någon möjlighet att skicka tillbaks kortet och välja något ATI istället?

Låter inte bra! Ta och felanmäl kortet här https://www.inet.se/support/OrderList så får vi ta in det för felsökning.

Skulle det vara fel på kortet och du vill byta märke/modell - skriv det i felbeskrivningen så kollar serviceteknikern på det!

Du är givetvis välkommen in i butik också om du har vägarna förbi!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Vi kör tills lagret är slut - som det är nu finns det ett gäng kvar i butik så det sista chansen nu.

Lägger du en beställning så kan vi hämta därifrån. Räkna bara med 2-3 arbetsdagar leveranstid bara!

Ohh kanon, lade precis en order då. Tidigare vet jag att ni har vägrat skicka produkter som har tillhört en specifik butiks lager utan isf har man fått vänta på att ni ska beställa hem nya exemplar från levrantören, vilket kan ha dröjt i eveigheter om man har otur.

Permalänk
Medlem

Prissättningen på det här grafikkortet måste väl vara felaktigt?

http://www.inet.se/produkt/5409492/evga-geforce-gtx-670-super...

Känns knarkigt att Superclocked-varianten (vilken jag antar ni menar med "Super OC", detta då inte existerar något kort med benämningen "Super OC") med 4096 MB är billigare än den med 2048 MB!

http://www.inet.se/produkt/5409483/evga-geforce-gtx-670-2048m...

Särskilt med tanke på vad CDON och Wenbhallen tar för varianten med 4096 MB GDDR5.

http://cdon.se/hemelektronik/evga_geforce_gtx_670_sc_4gb_ddr5...
http://www.webhallen.com/se-sv/hardvara/154352-evga_geforce_g...

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Inaktiv

Näe?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Loxus:

För mig är sidan nere 50% av gångerna jag går in.

Permalänk
Medlem

Bara jag som tycker "Corsair Obsidian 650D Svart" är tok för dyrt?

1 714:- Inet,
1 490:- Cdon, webhallen
1 498:- Komplett,

fraktfritt eller inte jag väljer cdon/webhallen/komplett för de e överpris som fan på inet

Visa signatur

| Ryzen 1700 @ 4.0 ghz | Asus PRIME X370-PRO | 32 GB Corsair Vengeance LP 3000 mHz | Gigabyte GTX 770 2-way SLI | BenQ XL2410T, 5x AOC e2460SDA | Fractal design R5 | https://i.imgur.com/rjO3bLw.jpg

Software developer

Permalänk
Medlem
Skrivet av daizoe:

Tjo! Köpte ett ASUS GeForce GTX 560Ti i december 2011

Har haft problem sedan dess med att jag får "Display driver NVIDIA Windows Kernel Mode Driver, Version ***.** stopped responding and has successfully recovered.".

Får det främst när jag surfar och ser filmer. Har bara blivit värre med tiden känns det som.. Sjukt irriterande. Nu efter senaste nvidia uppdatering går det att se max 5min på en film innan det flippar till, blir svart och hänger sig.

Verkar vara ett välkänt problem för många med 560ti.

Känns som det varier lite mellan vilken drivrutinsversion man använder men har inte varit utan problemet en enda gång sedan jag köpte kortet.

Finns det någon möjlighet att skicka tillbaks kortet och välja något ATI istället?

Sitter med exakt samma problem, fast med mitt 470. Är inne på att köpa ett nytt GTX 560Ti 448 Cores edt. till uppgraderingen snart, undrar om man vågar chansa eller om man kanske ska satsa på ett AMD 78++ nånting...hmmmm

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Skrivet av makkesk8:

Bara jag som tycker "Corsair Obsidian 650D Svart" är tok för dyrt?

1 714:- Inet,
1 490:- Cdon, webhallen
1 498:- Komplett,

fraktfritt eller inte jag väljer cdon/webhallen/komplett för de e överpris som fan på inet

Är väl ingen som hindrar dig? Bara du köper från den du vill.

Inet är billigare på vissa delar och dyrare på vissa.
De säljer tex Define R3 Vit för 699:- vilket är fan så mycket billigare än Komplett.se 995:- och cdon.se med 790:-

Det svarta R3 kostar 699:- på Inet och på komplett.se kostar det 899:-

Visa signatur

Chassi: Define XL, PSU: Seasonic X-460FL, MB: Asus P8Z77-V, CPU Intel Core i7-3770, CPU Kylare: Silver Arrow SB-E, RAM: 16GB CL9 1600Mhz Corsair Vengeance LP, GPU Sapphire HD 7850, GPU Kylare Arctic Accelero S1, SSD 256GB Samsung 830, HDD 2TB Seagate Barracuda Green,

Permalänk
Medlem
Skrivet av makkesk8:

Bara jag som tycker "Corsair Obsidian 650D Svart" är tok för dyrt?

1 714:- Inet,
1 490:- Cdon, webhallen
1 498:- Komplett,

fraktfritt eller inte jag väljer cdon/webhallen/komplett för de e överpris som fan på inet

Man är ju smålänning.
1434:- på Misco fraktfritt med swecrabatt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

och då tar komplett ändå bara 40 kr för frakt, servicen är i stort sett likvärdig hos komplett och inet imo, och så får man en godisbit för 10kr som jag inte ens vill ha?

Om du med frakt menar att jag själv får frakta hem varan från komplett ser jag inte riktigt det fantastiska i detta...

Visa signatur

Main Core i9-9900k | NH-D15 | ROG STRIX Z390-F | 16GB DDR4 3200 MHz LPX | STRIX 2080 Ti GAMING OC | Samsung 970 EVO 1TB + Toshiba XG5 256GB | RM650X | R5 Blackout
HTPC/Barndator: Core i5-8400 | ASUS PRIME B360M-A | 16GB DDR4 2666 MHz | STRIX GTX 1070 OC | 2 x Toshiba XG5 256GB
Extradator: Core i7 870 | ASRock H55M-LE | 8GB 1600 MHz | Intel 320 120GB | HD6950 2GB | VX 550W

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk

@Inet, Har ett Razer Lycosa, knapparna var tröga även när jag fick den och har använt det i lite över 1 vecka nu men några knappar är riktigt tröga ännu att klicka på i mellan åt så blir väldigt jobbigt att skriva och skriva..
Några är trögare och några är lättare att trycka in.
A knappen är exempelvis trögare än S knappen..

Vad ska jag göra? Brukar det vara så med det tangentbordet? Hjälp Tack!

mvh

Visa signatur

Chassi: Cooler Master HAF 912 Plus Svart Processor: i5 3570K (Ivy Bridge) RAM: 8 GB Grafikkort: GeForce GTX 670, Kepler PSU: 550W Hårddisk: 120GB SSD + 2TB HDD Ned/Uppkoppling: 100/50 Skärm: Acer LED 27'' Headset samt Tangentbord: Razer Megalodon och Razer Lycosa

Permalänk
Medlem

Kommer Thermalright Archon Rev.A 150 http://www.inet.se/produkt/6308759/thermalright-archon-rev-a-... (som ju är en väldigt "hög" kylare) passa i ett Obsidian 550D?

Corsair är lite dålig på att skriva ut specifikationer på hur vilka max-mått CPU-kylaren får ha men som jag förstått det skall den 175 mm höga Archon få plats. Så tolkade jag Corsairs specifikationer tills jag läste detta Silentpcreview http://www.silentpcreview.com/article1255-page4.html

Citat:

By our measurements, the maximum CPU heatsink height is 17.9 cm but the release mechanism for the side panel sticks inward, possibly causing interference. With our system configuration there was only 4 mm of clearance above the 156 mm tall FZ120 cooler.

Archon är ju en "hög" kylaren men de andra måtten är inte så väldigt stora så det är mycket möjligt att den får plats, men man blir lite fundersam nu. "Problemet" gäller ju i så fall flera andra kylare med.

Edit: Nu har ni ju bara 2 stycken Obsidian 550D kvar så jag kan ju passa på att påminna er om att ta in lite fler redan nu (annars lär de ju vara slut innan jag fått bestämt mig )

Permalänk
Medlem

Kommer ni ta in Gigabyte U2442V och U2442N? Skulle bra gärna vilja klämma lite på'n innan eventuellt köp...

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Medlem

Hej.

Behöver en kylare till mitt Asus 7870 Direct II CU.
Kommer http://www.inet.se/produkt/5322090/arctic-cooling-accelero-xt... eller http://www.inet.se/produkt/5322089/arctic-cooling-accelero-xt... passa?

Dom är ju till för referensmodeller egentligen, så hur är det med ett Direct CU II 7870 kort?

Och isåfall vilken av dom 2 länkade ska man välja?

Mvh

Permalänk

Hej har sett ni har Plextor SSD M3 Pro 128GB som fick topklass av sweclockers.. Ni har inga planer på att ta in den större varianten Plextor SSD PX-256M3P?