Permalänk
Medlem

http://www.youtube.com/watch?v=WQCCClzLrHI

Känn max payne 3 känslan
Tacka mig senare

Visa signatur

Chassi: NZXT Phantom 410 Vit Moderkort: ASUS P8Z77-V PRO CPU: Intel Core i5 3570K GPU: EVGA GTX 580 Superclocked 1536MB SSD: Intel 520 120GB HDD: Western Digital Caviar Black 1TB RAM: Corsair Vengeance Blue 8GB 1600Mhz Nätaggregat: NZXT HALE90 850W 80+ Gold Modulär Blueray: Asus BW-12B1LT Tangentbord: Razer Lycosa Mirror Special Edition Mus: Razer Deathadder Respawn Skärm: AOC i2353FH

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Sh4dy:

http://www.youtube.com/watch?v=WQCCClzLrHI

Känn max payne 3 känslan
Tacka mig senare

Rena dyngan, precis som storyn och sättet att förmedla den och även det överdrivna användandet av filmsekvenser. Grafiken är högklassig men betyder mycket lite för mig när det gäller spel.

Det är Max Payne 3 för mig i korthet. Alla tycker vi olika om musik och spel.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av MultiMan:

Rena dyngan, precis som storyn och sättet att förmedla den och även det överdrivna användandet av filmsekvenser. Grafiken är högklassig men betyder mycket lite för mig när det gäller spel.

Det är Max Payne 3 för mig i korthet. Alla tycker vi olika om musik och spel.

För mig var det årets spel kunde inte bli bättre

Visa signatur

Chassi: NZXT Phantom 410 Vit Moderkort: ASUS P8Z77-V PRO CPU: Intel Core i5 3570K GPU: EVGA GTX 580 Superclocked 1536MB SSD: Intel 520 120GB HDD: Western Digital Caviar Black 1TB RAM: Corsair Vengeance Blue 8GB 1600Mhz Nätaggregat: NZXT HALE90 850W 80+ Gold Modulär Blueray: Asus BW-12B1LT Tangentbord: Razer Lycosa Mirror Special Edition Mus: Razer Deathadder Respawn Skärm: AOC i2353FH

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Sh4dy:

För mig var det årets spel kunde inte bli bättre

Det är väl en bra bit kvar av 2012, kanske läge att vänta att utnämna årets spel till när alla årets spel är ute?

Men kul att du gillar det! Jag kan se vad som gör det omtyckt även om jag inte delar samma uppfattning.

Gillar du MP3 bör du inte missa filmen Man on Fire (från 2004 tror jag). Den gillade jag starkt, till skillnad från spelet, bl a beroende på betydligt bättre berättarteknik.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av MultiMan:

Det är väl en bra bit kvar av 2012, kanske läge att vänta att utnämna årets spel till när alla årets spel är ute?

Men kul att du gillar det! Jag kan se vad som gör det omtyckt även om jag inte delar samma uppfattning.

Gillar du MP3 bör du inte missa filmen Man on Fire (från 2004 tror jag). Den gillade jag starkt, till skillnad från spelet, bl a beroende på betydligt bättre berättarteknik.

Jag vet att det är tidigt att utnämna årets spel men kom igen vilket företag slösar så mycket pengar på spelutveckling, alltså grafik/fysik som rockstar games gör? Det räcker med Euphoria motorn som kostar många miljoner för att uthyras och användas i ett spel.
Euphoria är ju så dyr så att den har bara använts i 4 spel titlar, GTA IV, RDR, MP3 och Backbreaker. Hittils är det den mest utvecklande motor idag.
Rockstar games vet va de gör till skillnad av treyarch, activision mm som använder ett spelmotor i snart 10år.

Visa signatur

Chassi: NZXT Phantom 410 Vit Moderkort: ASUS P8Z77-V PRO CPU: Intel Core i5 3570K GPU: EVGA GTX 580 Superclocked 1536MB SSD: Intel 520 120GB HDD: Western Digital Caviar Black 1TB RAM: Corsair Vengeance Blue 8GB 1600Mhz Nätaggregat: NZXT HALE90 850W 80+ Gold Modulär Blueray: Asus BW-12B1LT Tangentbord: Razer Lycosa Mirror Special Edition Mus: Razer Deathadder Respawn Skärm: AOC i2353FH

Permalänk
Medlem

Någon som är med i social club? Fick användning för mitt gamla konto jag regga i red dead redemption på xboxen. Lägg gärna till mig. Spelar MP3 på PC och har inte utforskat multispelarläget än.

nickar samma som här.

Visa signatur

Jag förstår, men vad menar du?
Instagram

Permalänk
Medlem

Jag är iaf nöjd med spelet. Är ju trots allt en hel del svettigt bullettime skjutande i spelet. Men cuscenes kunde ha varit kortare och gjorts med bättre grafik.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

Soundtrack

Permalänk

Filmade in min fösta Max Payne 3 lets play igår

Kommentera gärna?

Permalänk
Medlem

Tjena, jag har ett jävligt konstigt problem med den här skiten. Det är såhär; Jag startade upp spelet, fick då problem med aktiveringen så jag tog kompatibilitet för vista, funkade utmärkt. Sedan ändrar jag i grafiken så att jag maxar allting, då det inte borde vara något problem med mitt kort (har ett 7970).
Nu kommer jag inte ens in i spelet. Direkt i början när det står "save blalblblblsd" så crashar skiten. Jag tänkte först att det borde vara directx som är problemet då jag ändrade från 9 till 11 men jag uppdaterade det och inget hände.
Vad fan är det för fel? Tycker att det är så jävla dåligt att jag betalar för ett spel och det är bara buggar och problem hela tiden...

Visa signatur

Fracal Design R5 | i7 7700k @ 5.0 +h80i | Asus ROG Maximus |Corsair AX 860w |16gb DDR4 |500gb m.2 SSD | 2x Asus Strix 1080 SLI | ASUS 27" ROG Swift PG278QR| Zowie ECI-B | Ducky Shine6 bruna switchar |

Permalänk
Medlem

Aktiveringen var inget problem om man stängde av windows firewall tillfälligt. Du kan prova starta spelet i safe mode, finns en genväg under Strat >Program >Rockstar Games >Max Payne 3.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

Va dåliga/tråkiga ansikten dom hade fått till. :/

Permalänk
Medlem

OK, som jag misstänkte då jag började spela på icke rookie-servrar. Det finns fuskare av alla slag i MP3 multiplayer.

http://all-hacks.com/?p=240&lang=sv

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem
Skrivet av Warning__3:

Filmade in min fösta Max Payne 3 lets play igår
http://www.youtube.com/watch?v=BXKMnecFU5g&list=UUw7x2nrHTlAH...

Kommentera gärna?

Du har samma dialekt/engelska som Maxof2ds. Du råkar inte vara fransk?

Men en bra början! Blir till och subba om du lägger upp fler MP3. Och kanske i framtiden prata inte bara om gameplay utan också om vad som händer i världen, några nya spel du tänkte göra letsplay på.

Och din röst måste inte vara inspelat samtidigt som du spelar. Om du lägger till din röst efteråt så kan du ha mer scriptat dialog och det känns lite mer "interesannt" att titta på

Keep it up, keep it reel (vilket är lite fel och säga nu när jag sa att du kan spela in rösten efteråt ^^)!

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem

Klart värt sina 152kr på g2play vad skiljer dom olika aim modes ?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

HTPC Antec Fusion remote Corsair 450W Msi z370 Mortar Intel i3 8100 2x4Gb Corsair DDR 3200
Work Corsair Carbide 500R Nätagg 750W Corsair i40 Asus x570 TUF Amd Ryzen 5 3600X 2x8Gb DDR4 3600Mhz cl16 Asus RX 6700XT 12Gb dual

Permalänk
Avstängd

Jeg synes den uavbrutte animasjonen til Max Payne er helt fantastisk og håper denne teknologien kommer til et MMO spill om ikke så lenge. Nå som Cyberpunk 2020 skal bli et RPG spill, så håper jeg de også lager et MMO spill etter det.

Permalänk
Skrivet av KRQKAN:

Du har samma dialekt/engelska som Maxof2ds. Du råkar inte vara fransk?

Men en bra början! Blir till och subba om du lägger upp fler MP3. Och kanske i framtiden prata inte bara om gameplay utan också om vad som händer i världen, några nya spel du tänkte göra letsplay på.

Och din röst måste inte vara inspelat samtidigt som du spelar. Om du lägger till din röst efteråt så kan du ha mer scriptat dialog och det känns lite mer "interesannt" att titta på

Keep it up, keep it reel (vilket är lite fel och säga nu när jag sa att du kan spela in rösten efteråt ^^)!

Tyvärr är jag 100% Finlandssvensk ^^
Jo tack för tipset kom inte på mycket extra att prata om under denna 10min cutscene
och jag har testat att först ändas spela men gick inte så bra men kanshe värt ett andra försök

Permalänk
Medlem

Precis klarat spelet på normal efter en sittning, med en hel del guldvapen. Vilket Max payne, detta är verkligen är en värdig trea och har inget att skämas för mot de två första. Jag ångrar inte mitt köp en sekund eller att jag kommer vara död på jobbet i morgon eftersom jag bara kommer få strax lite över 4h sömn

Permalänk

Dessa guldvapen. Går det att få sa att vapnen inte blir guld utan de får behålla sitt vanliga utseende?

Visa signatur

Chassi: Define XL, PSU: Seasonic X-460FL, MB: Asus P8Z77-V, CPU Intel Core i7-3770, CPU Kylare: Silver Arrow SB-E, RAM: 16GB CL9 1600Mhz Corsair Vengeance LP, GPU Sapphire HD 7850, GPU Kylare Arctic Accelero S1, SSD 256GB Samsung 830, HDD 2TB Seagate Barracuda Green,

Permalänk
Skrivet av Andreas951:

Dessa guldvapen. Går det att få sa att vapnen inte blir guld utan de får behålla sitt vanliga utseende?

Edit: Fanns givetvis ett On/Off val att göra i Gameplay menyn. Så detta löstes snabbt.

Visa signatur

Chassi: Define XL, PSU: Seasonic X-460FL, MB: Asus P8Z77-V, CPU Intel Core i7-3770, CPU Kylare: Silver Arrow SB-E, RAM: 16GB CL9 1600Mhz Corsair Vengeance LP, GPU Sapphire HD 7850, GPU Kylare Arctic Accelero S1, SSD 256GB Samsung 830, HDD 2TB Seagate Barracuda Green,

Permalänk
Medlem

Jaha, installation misslyckades. Faaaan. Eller snarare, "activation code is already in use". Precis det jag inte ville när man först läste varningen innan installationen, stäng av AV och Brandvägg, bara där blir man sur och misstänksam. Aldrig att jag har behövt göra det förr, så man kan undra vad som gör Rockstar så jävla speciella att den inte kan skapa en installer som inte är piss.

Aja, stängde av dessa, körde installationen och sen aktiverade AV och brandvägg direkt, skulle sen aktivera och fick felmeddelandet. Tvungen att skicka en jävla ticket till R* så nu får man se.

Föredömet är och måste vara CD Project, inga jävla DRM, constant online-activation, GamesForWindowsLiveSocialClubSKIT, helvete, fan, jävlar.

Fan i helvete också.

Permalänk

Antingen är jag en bakåtsträvande gammal räv redan på endast 25 år, eller så blir spelen sämre och sämre för varje år. Grafik grafik grafik men spelkänslan åker rakt ner i avloppet. Max Payne 3/5

Permalänk

Andra episode av min lets play max payne 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av cfwin:

Jaha, installation misslyckades. Faaaan. Eller snarare, "activation code is already in use". Precis det jag inte ville när man först läste varningen innan installationen, stäng av AV och Brandvägg, bara där blir man sur och misstänksam. Aldrig att jag har behövt göra det förr, så man kan undra vad som gör Rockstar så jävla speciella att den inte kan skapa en installer som inte är piss.

Aja, stängde av dessa, körde installationen och sen aktiverade AV och brandvägg direkt, skulle sen aktivera och fick felmeddelandet. Tvungen att skicka en jävla ticket till R* så nu får man se.

Föredömet är och måste vara CD Project, inga jävla DRM, constant online-activation, GamesForWindowsLiveSocialClubSKIT, helvete, fan, jävlar.

Fan i helvete också.

Brandvägg och AV måste vara avstängda under själva aktiveringen. Dessutom finns koden till spelet på baksidan av själva manualen och det är inte den man ser när man öppnar fodralet om man köpt på DVD.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem
Skrivet av fantomsmurfen:

Brandvägg och AV måste vara avstängda under själva aktiveringen. Dessutom finns koden till spelet på baksidan av själva manualen och det är inte den man ser när man öppnar fodralet om man köpt på DVD.

Bra tips, ska kolla efter jobbet. Jag gick på den kod man ser direkt när man öppnar boxen (kan kanske vara koden för den där extra MP-kartan).

Permalänk
Medlem

Har testat några timmar och tycker det känns som en värdig uppföljare. Det är extremt, fucked up presenterat med snygg action och tekniskt snyggt och funktionellt gameplay. Kanske lite mycket hollywood-action på något sätt, och det blir säkert tröttsamt efter ett antal timmar till, men jag tycker det är kul än så länge.

Tycker det mesta i spelet känns väldigt välslipat och inoljat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fidde66:

Klart värt sina 152kr på g2play vad skiljer dom olika aim modes ?

Skickades från m.sweclockers.com

Va? Jag köpte också spelet där först men när jag sedan såg att man inte kunde ladda ned det någonstans och att det var No-Steam så fattar jag inte vad jag skulle ha koden till. Det stod att det var för folk "som tappat sin MP kod".

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Va? Jag köpte också spelet där först men när jag sedan såg att man inte kunde ladda ned det någonstans och att det var No-Steam så fattar jag inte vad jag skulle ha koden till. Det stod att det var för folk "som tappat sin MP kod".

Du har PM !

Visa signatur

HTPC Antec Fusion remote Corsair 450W Msi z370 Mortar Intel i3 8100 2x4Gb Corsair DDR 3200
Work Corsair Carbide 500R Nätagg 750W Corsair i40 Asus x570 TUF Amd Ryzen 5 3600X 2x8Gb DDR4 3600Mhz cl16 Asus RX 6700XT 12Gb dual

Permalänk
Medlem

stör mej på att dom gör reklam för 3dvison men när man startar spelet i 3dvision står det not recommended, flimmrar å ser allmänt konstigt ut.
förutom det så var spelet i sig riktigt riktigt bra

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sh4dy:

För mig var det årets spel kunde inte bli bättre

som jag sagt tidigare i tråden att inte ha med "Max Payne's journey through the night will continue" i slutet på credits är helgerån... sänket spelet från att vara en 4:a till 3:a för mig. Det fanns inga awesome citat som i 1:an och 2:an utan det vara bara massa halvdana och en del one liners. Men med det sagt så var det tilltalande game play men när storyn faller så hårt och monologen är en fail så förstår jag inte hur du kan säga "kunde inte bli bättre". Enda slutsatsen jag kan dra är att du inte är nått MP1 och MP2 fan.

Skrivet av Sh4dy:

världens bästa third person shooter

ush och blä säger jag bara

Visa signatur

| ASUS P8Z77-V DELUXE | Intel Core i7 2700K @ 4.7Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz @ 8-8-8-24 |
| ATi Radeon HD 6950@6970 (900|1350Mhz @ 1.14v) | Corsair Force GT 120GB | Corsair HX 650W |
| Nvidia's GT300 yields are less than 2% | Min ArmA2 YouTube Kanal |