Webhallen och hantering av kund

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dangerdan:

haha ja som jag skrev i början så är det svårt att göra något åt sånt här. Förstår jag också. Men jag tycker
det inte va en dum ide! Skicka oss gärna lite Marabou Temptation så vet jag att flickvännen blir glad

Är det inte lite dumt att ha choklad som ligger hos posten/i brevlådan medans ni är på semester?

Visa signatur

Fractal Design Tesla 650W 80+ > Asus P8Z77-I Deluxe > BitFenix Prodigy (Vit) > Intel Core i7 2700K > Crucial 16GB 1600MHz > Scythe Mugen III > Gigabyte GTX 660 > 640GB WDB > 120GB OCZ Agility 3

Permalänk
Skrivet av Dahle86:

Är det inte lite dumt att ha choklad som ligger hos posten/i brevlådan medans ni är på semester?

Nu handlar det nog lite mer om ATT de verkligen gör det som en fin gest. Jag kan nog köpa mig choklad vid annat tillfälle
om så skulle bli fallet

Visa signatur

<<Dator: Asus MiniPC PN50 / AMD Ryzen 5 4500U>>
<<Högtalare: Bang Olufsen A1 Gen 2>>
<<TV: LG Oled GX>>
<<Lur: Iphone 12 Pro>>
<<TV-Spel: Playstation 5>>

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dangerdan:

Nu handlar det nog lite mer om ATT de verkligen gör det som en fin gest. Jag kan nog köpa mig choklad vid annat tillfälle
om så skulle bli fallet

Tänkte mest att choklad+värme+viktig post kan vara en riskfylld kombination.

Visa signatur

Fractal Design Tesla 650W 80+ > Asus P8Z77-I Deluxe > BitFenix Prodigy (Vit) > Intel Core i7 2700K > Crucial 16GB 1600MHz > Scythe Mugen III > Gigabyte GTX 660 > 640GB WDB > 120GB OCZ Agility 3

Permalänk
Skrivet av Dahle86:

Tänkte mest att choklad+värme+viktig post kan vara en riskfylld kombination.

Ingen fara!

Visa signatur

<<Dator: Asus MiniPC PN50 / AMD Ryzen 5 4500U>>
<<Högtalare: Bang Olufsen A1 Gen 2>>
<<TV: LG Oled GX>>
<<Lur: Iphone 12 Pro>>
<<TV-Spel: Playstation 5>>

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Hej,
tyvärr har någon säljare sålt batteriet utan att notera att det var bokat. Det var "helt enkelt" vanligt slarv som ställde till det, troligen har någon varit stressad och inte följt våra rutiner till pricka.
Då vi får hundratals, ibland tusentals, bokningar på vår butik på sveavägen under en enda dag har vi ingen möjlighet att fysiskt lägga undan produkterna. Istället bokas de bort ur lagersaldot.
Dock ligger produkten kvar på sin hyllplats rent fysiskt så om någon bara snabbt (aka slarvigt) kollar vad lagerplatsen är och går dit och tar produkten så kan ...

Bra förklaring av WH, shit happends, och det var inte "WH"'s fel att försäljaren gjorde fel just då, självklart skall rutinerna om hur man behandlar varor, beställda och obeställda finnas redan vid anställning av personal.
Men att beskylla hela WH är lite att ta i! Det är inte hela tysklands fel att det blev krig, bara en mindre grupp, och i detta fallet, en eller flertalet anställda. Men förstår självklart illskan och besvikelsen

Lite offtopic!
WH, har inte hitta något mobiltillbehör, såsom mobilskydd etc till "Samsung Galaxy SII LTE", är det något som ni har funderingar på att köpa in på lager? letar förbrylt efter ett snyggt och bra skydd till min stackars pärla

Visa signatur

Never trust a computer you can't throw out a window

Permalänk
Medlem
Skrivet av godspeed:

------------
Förstår ilskan
Men borde inte denna tråd flyttas till webhallens egna tråd, större chans att få ett svar där skulle jag tro då det snarare handlar om butiken än varan i sig?

Nja i reglerna på swec för butikstrådarna så finns det ju med om att dom ej ska ta upp enskilda fall.
Så det är då rätt att skapa egna trådar om detta heller att göra en generell fråga av det (och vara beredd på lösning,svar för det enskilda fallet ej kommer lämnas).

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Semplezz:

Lite offtopic!
WH, har inte hitta något mobiltillbehör, såsom mobilskydd etc till "Samsung Galaxy SII LTE", är det något som ni har funderingar på att köpa in på lager? letar förbrylt efter ett snyggt och bra skydd till min stackars pärla

Vi är erkänt lite halvdåliga på att lägga upp mobiltillbehör, just för att det finns en sådan enorm uppsjö och vi har redan sveriges största lagerförda IT-sortiment så att sitta och leta upp alla tillbehör blir ibland för "knäckande". Däremot på något så populärt som SII så borde vi självklart ha det som behövs. Har du konkreta tips på vad du vill se kan du alltid PMa mig eller maila vår kundtjänst!

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Hedersmedlem

Personligen skulle jag älska om ni började åtminstone utöka ert tillbehörs-sortiment lite mer än bara iPhone-tillbehör. Nu har jag ingen Galaxy S2 längre utan en HOX men lite mer tillbehör för HOX, SG2, SG3 etc., d v s de lite mer högprofilerade Android-telefonerna tycker jag vore bra. Med tanke på att ni utökat med t ex lego (lysande för mig som har barn :), men var är Playmobil?? ) så tycker jag ni kan lägga lite tid på att ta fram åtminstone lite mer till telefonerna. Vore lysande att slippa leta saker på andra ställen :).

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Björn Endre:

Personligen skulle jag älska om ni började åtminstone utöka ert tillbehörs-sortiment lite mer än bara iPhone-tillbehör. Nu har jag ingen Galaxy S2 längre utan en HOX men lite mer tillbehör för HOX, SG2, SG3 etc., d v s de lite mer högprofilerade Android-telefonerna tycker jag vore bra. Med tanke på att ni utökat med t ex lego (lysande för mig som har barn :), men var är Playmobil?? ) så tycker jag ni kan lägga lite tid på att ta fram åtminstone lite mer till telefonerna. Vore lysande att slippa leta saker på andra ställen :).

Playmobil är på ingång, vi har precis skrivit avtal för en vecka sen typ
Ska sparka lite på mobilinköparna och se om vi kan göra en räd i veckan på lite tillbehör.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk

Vill bara berätta att jag är mycket nöjd med Webhallens hantering utav detta! De kommer nu att skicka en liten kompensation till oss i form av något exotiskt .
Tack igen för bra bemötande!

Visa signatur

<<Dator: Asus MiniPC PN50 / AMD Ryzen 5 4500U>>
<<Högtalare: Bang Olufsen A1 Gen 2>>
<<TV: LG Oled GX>>
<<Lur: Iphone 12 Pro>>
<<TV-Spel: Playstation 5>>

Permalänk
Hedersmedlem

Lite OT just nu men Playmobil! Mkt bra. Som född i Nürnberg där Playmobil kommer ifrån är det extra kul om ni tar in det. Kan tipsa alla föräldrar till småbarn att Playmobil-land nere i Nürnberg är brilljant för oss med småbarn :). Sonen vägrade nästan gå hem för han ville leka vidare.

OnT: Hoppas era inköpare hittar lite roliga saker. Som HOX-ägare så är det främst saker som dockor etc. som jag är ute efter. Förstår det kan vara svårt att hitta men Samsung och HTC's egna grejer tycker jag vore kul om ni ändå kunde ta in.

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com

Permalänk
Medlem

Inget att gråta över. Väx upp

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haziza:

Inget att gråta över. Väx upp

Skickades från m.sweclockers.com

Läs hela tråden trolle!

Visa signatur

Numera NUC + TV
Samt:PS5 och Nintendo Switch

Permalänk
Skrivet av Haziza:

Inget att gråta över. Väx upp

Skickades från m.sweclockers.com

haha vad är nu detta? har vi hittat ett troll i denna tråd också?

Visa signatur

<<Dator: Asus MiniPC PN50 / AMD Ryzen 5 4500U>>
<<Högtalare: Bang Olufsen A1 Gen 2>>
<<TV: LG Oled GX>>
<<Lur: Iphone 12 Pro>>
<<TV-Spel: Playstation 5>>