Permalänk
Medlem

trådlös mus

jag ska snart köpa en trådlös mus och undar vilken ni tycker är bäst?

det inns ju sånna som man kan använda fast det finns nåt föremål mellan sändaren och musen, och det finns andra där det inte får vara något ellan(infraröd).

ska det vara usb eller ps/2?

all hjälp är välkommen

Permalänk

Ja, radivågor är ju bäst och usb är snabbare än ps/2.

Visa signatur

Sork - vårens inneord . : )

Permalänk
Medlem

logitech mx700 bästa trådlösa på marknaden.

Visa signatur

: AMD Ryzen9 9900X : 64GB RAM : Nvidia RTX 4070 Ti Super :

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LecToR
logitech mx700 bästa trådlösa på marknaden.

Kan bara instämma... är grymt nöjd med min MX700.

Visa signatur

ASRock B650-HDV/M.2 - AMD Ryzen 7 9800X3D - ASUS Prime Radeon RX9070 - 32GB Corsair CL28 DDR5 6000MHz - WD Blue SN550 500GB SSD -Samsung 32" Odyssey G80SD OLED 4K 240 Hz Linux Mint
Projekt iCom: Bygglogg - Feedback

Permalänk
Medlem

ok, tack för svaren, men logitech mx700 verkar lite dyr :/ 750kr

Permalänk
Medlem

såg den här tråden och undar om detta händer med mx 700 med eller?

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=10031...

Permalänk
Medlem

Kan tyvärr instämma... Fast den loopar inte direkt, den är seg i reaktionerna, om man drar snabbt ser man at bilden kommer efter. Helt omöjlig att spela med, i alla fall CS.
Den gamla optiska buggen är tillbaka också, tänk dej bara när man kommer ut i tporten på aztec och precis när man ska blåsa skallen av CTn över yard så tittar man i skyn och gör en 720.
Trevligt värre.

Den är dessutom alldeles för tung, men det visste jag i alla fall innan jag köpte den. Var dum nog att ta en mx700 i stället för en mx500 bara för att mx700 fanns i lager, ville ha den på DH.

Och jag har prövat olika Mouseware, rena installationer och buggfixar så det känns som det faktiskt är musen som suger.
Men spelar man inte så mycket så är den väl helt okej..
Aldrig mer trådlöst för mej!

Visa signatur

Asus p8p67pro | i5 2500k | 2x4gb XMS3 | GTX780 DCII | Samsung s23a700D | Samsung 830 128GB | MX100 512GB