Siberia v2 slutar bara fungera

Permalänk

Siberia v2 slutar bara fungera

Edit: om jag inte hittar mitt kvitto kan jag fortfarande lämna tillbaka om det finns något annat sätt. Betalade med kort borde väl gå att gå in i köp historik då det inte var länge sedan dom köptes

Permalänk

Bump?

Permalänk
Medlem

Du får fråga dem där du köpte varan. Borde väll gå på något sätt.
Själv har jag samma headset. Tappa den i golvet 1 år senare, nu är det glapp i den vänstra luren, så man får typ trycka på den ibland.
Sista gången jag köper dessa lurar. Har haft den äldre versionen innan och den pajja den också. Dessutom, även fast dessa har en skönare örkudde så får jag ont i öronen ialalfall efter ett tag.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2500k (4.5gHz), MB: Asus P8P65 PRO Rev(3.1),
PSU: XFX 750w (modular), RAM: 2x Crosair Vengence 1600mz 4024mb
Cooling: CoolIT ECO A.L.C CPU COOLER
Chassi: Raven rv03

Permalänk
Skrivet av ediz:

Du får fråga dem där du köpte varan. Borde väll gå på något sätt.
Själv har jag samma headset. Tappa den i golvet 1 år senare, nu är det glapp i den vänstra luren, så man får typ trycka på den ibland.
Sista gången jag köper dessa lurar. Har haft den äldre versionen innan och den pajja den också. Dessutom, även fast dessa har en skönare örkudde så får jag ont i öronen ialalfall efter ett tag.

Jo dom är riktigt skit ska fan aldrig ha v2 igen. Funderar på några 7.1 ljuds hörlurar du kan gärna länka några Måste ha mic i sig

Permalänk
Medlem

Hej, jag har börjat bli väldigt frustrerad nu igen när mina lurar krånglar.
För tillfället är det mikrofonen som glappar både i förlängnings sladden och i den utdragbara mikrofonen, har ett steelseries 7h (v2 tror jag?).

Jag har haft detta headsetet i ungefär ett år och innan det hade jag ett steelseries 5h där ena sidan började glappa i om inte... den utdragbara mikrofonen.
I övrigt har jag varit väldigt nöjd med steelseries men deras headsets går sönder lite väl enkelt!

Jag funderar på att gå upp en prisklass och slå till på
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=596155&gclid=CID_qruO-LA...
som någon rekommenderade i en annan tråd här på sweclockers.

Permalänk
Medlem

synd :(

Det är synd att deras hörlurar bara är designade för felfritt användande. vänster högtalare i mitt siberia betedde sig konstigt efter en tur ner i golvet, och efter en del mätning visade det sig att själva högtalaren hade gett upp! Om du inte hittar ditt kvitto eller om någon annan är intresserad av att sälja sina så skulle jag kunna tänka mig att betala en slant för dem

Angående det nya paret hörlurar så såg jag en annan tråd här i forumet där det var diskussion om bra hörlurar i olika prisklasser, om du inte hittar det så kan jag försöka leta upp det senare.