[TSW] Aesir: Svensk/Norsk TSW-Guild söker spelare!

Permalänk

[TSW] Aesir: Svensk/Norsk TSW-Guild söker spelare!

Här kommer en liten informationspost om vår The Secret World sektion hos Aesir Online Community - Gaming!

Vi söker spelare till vår Templar Guild på servern Cerberus i MMO-spelet The Secret World

Se vår officiella rekryteringspost på TSW-forumet (http://forums.thesecretworld.com/showthread.php?t=39919) eller besök oss direkt på www.aoc-gaming.se -> skapa konto på forumet och sedan ansök till spelet där!

För mer information eller frågor, kontaka mig! Antingen här eller på vårt föreningsforum.

Må väl och ses ingame alla TSW-lirare!

Visa signatur

Im am Sza: Proud boardmember of Aesir Online Community - Gaming. One of the largest swedish/norwegian gaming communities - visit us at: www.aoc-gaming.se

Permalänk

Vi letar fortfarande efter spelare till vår cabal

Missa inte chansen att lira med vår härliga community!

Visa signatur

Im am Sza: Proud boardmember of Aesir Online Community - Gaming. One of the largest swedish/norwegian gaming communities - visit us at: www.aoc-gaming.se

Permalänk
Medlem
Skrivet av fitzergaulten:

Vi letar fortfarande efter spelare till vår cabal

Missa inte chansen att lira med vår härliga community!

Men Sza, du borde ju ha koll på forumregler!
Man får inte bumpa på swec, aja baja!

Visa signatur

"Tråden får vara öppen så länge diskussionen hålls saklig och civiliserad. "
"... och där låser vi tråden. Tramspellar.
*Låst* "
Andreas D. ^^,
Citera för svar. =3

Permalänk
Medlem

Haha muppar Är spelet roligt?

Permalänk
Medlem

Ja Sundbe. Spelet är riktigt roligt. TSW skiljer sig ifrån det typiska themepark MMO:et. Levels har ersatts med Skillpoints och Abilitiypoints som du blir tilldelad efter att slutföra uppdrag eller döda monster.

Uppdragen i sig genomförs på helt andra sätt än vad jag sett tidigare. Vissa handlar om att samla ledtrådar, följa spår eller lösa gåtor. Det finns självklart traditionella så kallade "killquests" men många uppdrag kräver att du som spelare är observant och att du får tänka till lite.

Ska bli spännande att se hur Funcoms nya mästerverk utvecklas.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hur många svenskar respektive norrmän är det i cabalen? Letar efter en svensk cabal men lite norskt inflytande är det inget fel med, dock inte för stort då jag har vissa svårigheter med att förstå norska.

Det skulle också vara intressant att veta vilken åldersgrupp kärnan av spelarna ligger i?

Permalänk
Medlem

Tack Kalll för informationen! Hoppas spelet har content i endgame så det överlever. Allt för många MMO:s med potentioal som går åt skogen p.g.a bristande saker att göra.

Skrivet av NATP:

Hur många svenskar respektive norrmän är det i cabalen? Letar efter en svensk cabal men lite norskt inflytande är det inget fel med, dock inte för stort då jag har vissa svårigheter med att förstå norska.

Det skulle också vara intressant att veta vilken åldersgrupp kärnan av spelarna ligger i?

Själva communityn i sig har en snittålder på 24år tror jag. Vi har runt 1400 registrerade konton, 300 föreningsmedlemmar. TSW som är den nya satsningen drar in nytt folk varjedag. Är själv inte delaktig i den sektionen men det är erfarna ledare och de växer som bara den.
Norskan är inte alls svår att förstå, de flesta pratar bokmål som är mycket lik svenskan och efter någon dag på mumble tänker du inte längre på det

Permalänk
Avstängd

Väntar in DF2.0 (Sharp Shooter, Föredetta officer Aesir df1.0)

Permalänk
Skrivet av silicon111:

Tror det är riktigt många ifrån Aesir som väntar på DF 2.0 - Du får ta och spela TSW så länge

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av silicon111:

Vi är 70 pers i roostern nu under promotion Sharp!
Spelet är riktigt skoj och noobsen skillar upp snabbt med de sjukt snabba skillgainsen!

/ZeviL

Permalänk
Medlem
Skrivet av fitzergaulten:

Tror det är riktigt många ifrån Aesir som väntar på DF 2.0 - Du får ta och spela TSW så länge

Hur har ni upplevt spelet hittils? Sitter själv och laddar ner det just nu!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brugden:

Hur har ni upplevt spelet hittils? Sitter själv och laddar ner det just nu!

De verkar vara sega att svara här de som faktiskt spelar spelet.
Men det jag sett på forumet är det mycket aktivetet och flera nya medlemmar dagligen! De kör nå "nightmare runs", fråga mig inte vad det är

Permalänk

Jag har varit seg med att skriva här på sweclockers ;p. Får skärpa mig!

Brudgen: Vi är ett stort gäng som sitter och lirar, dock bara 1 - 1 ½ grupp som kör Nightmare Modes atm, men fler är på god väg att bli redo för det också :). Jag tror att dom flesta upplever spelet som en fräsch värld med en skön stämning, där det finns olika typer av quests (bland annat investigation quests och ta sig förbi övervakningskameror, minor, lista ur koder och kombinationer och klassiska döda det quests: men dessa i väldigt liten grad jämfört med andra MMO's). Endgame är något vi ser framemot också, längtar till raidsen kommer. Igår kom det två nya nightmare mode dungeons också, vilket vi testade på lite ;). Kan säga så mycket som att det testar spelarnas builds/ability-setups hehe - vilket är riktigt kul!

Är du intresserad av att spela tillsammans med oss så regga dig gärna på vårt forum och ansök till cabalen, där sitter vi och snackar mer - samt även mumble där vi alltid sitter när vi kör nightmare modes osv.

// Sza

Visa signatur

Permalänk

Nu stämmer länken i första posten också, det var ifrån deras gamla forum :). Nu ser ni alla den riktiga rekryteringsposten på officiella TSW-forumet.

Visa signatur