Guide: Att tjäna pengar över internet

Permalänk
Medlem

Det enda jag fått reda på med din guide är att det finns en metod för att tjäna pengar på nerladdningar av filer och att du tjänar mycket på det. Om du ska kalla det guide tycker jag du ska lägga ner mer jobb och förklarar hur man kommer igång med tjänsten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Schrimp:

Research, bra där

Det slog mig att jag hade sett något liknande för ett tag sen så jag letade reda på tråden Sen såg jag hans skypeadress som han skrev i meddelandet han citerade mig med och fick en liten glödlampa ovanför skalpen

Permalänk
Skrivet av MrAdde:

Jadu Emil, nu har du lite att förklara.

Springer och hämtar lite popcorn:o. Detta kan bli intressant.

Permalänk
Medlem

undertexter.se kör nog säkert med denna?

missa att man var tvungen att fylla i ett formulär..

Visa signatur

word

Permalänk

Om något är för bra för att vara sant är det oftast inte sant tyvärr...

Permalänk
Medlem

Patetiskt...

Visa signatur

i5 4670k 4.2Ghz 1.2v
AMD R9 290
Windows 10

Permalänk
Medlem

Zap och mrNo kanske borde samarbeta på en guide för hur man identifierar bedragare och skumma affärsupplägg, kunde vara till gagn för många del på det här stället..

kunde bli en vinnartråd.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem
Skrivet av AndreaX:

Zap och mrNo kanske borde samarbeta på en guide för hur man identifierar bedragare och skumma affärsupplägg, kunde vara till gagn för många del på det här stället..

kunde bli en vinnartråd.

^

This
--------------------
OffT:

Sitter redan med en kaffe så låt tråden blomma Underbart detektivarbete gjort av MrNo och Zap!

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem

If it sounds too good to be true it probably is...

Permalänk

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=363336013739539&set=a....

Permalänk
Inaktiv

Han tjänar väl inget på att göra denna tråd så jag förstår inte varför alla är så negativa?

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av anon146897:

Han tjänar väl inget på att göra denna tråd så jag förstår inte varför alla är så negativa?

Kan ha något med att han tjänar pengar på andras arbete. Själva guiden i sig är det nog inget större fel med.

Permalänk
Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av anon146897:

Han tjänar väl inget på att göra denna tråd så jag förstår inte varför alla är så negativa?

Ungefär så tänker jag också, han har ju inte använt referral-länkar och om han får in fler på samma spår innebär ju det bara mer konkurrens... Å andra sidan kanske han får pengar av FileIce ändå för att ha gjort denna tråd, de kanske fattat att referrallänkar inte gillas och istället kollar på tråden manuellt. (Har för mig att de ändå kan se hur många som länkats till dem från denna tråd? Alltså t.ex. om sweclockers länkar till youtube.com, så ser youtube att det är från sweclockers.com som folk länkats vidare?)

Visa signatur

CPU: Intel i5-4670K MB: Asus Maximus VI Gene RAM: Patriot Viper3 16GB 2133MHz CL11 GPU: Zotac GeForce GTX 780 PSU: Corsair AX860 Chassi: Silverstone Temjin TJ08-E Kylning: Corsair H80i Lagring: 1x Samsung 840 Pro 256GB, 2x Seagate Barracuda 3TB (döda efter 3,5 år), 1x Seagate Firecuda 2TB, 1x Seagate Barracuda 2TB

Permalänk
Medlem

Bara jag som inte tror att han vågar komma tillbaka?

Visa signatur

Chassi:Phanteks Enthoo Evolve | Moderkort: Asus Matx | SSD: Crucial m4 128Gb, Samsung 256Gb | CPU: Intel Core I5 9600k | Kylning:Noctuna NH-U12S | Ram: Corsair Vengeance 16GB | GPU: Gigabyte 2080ti | PSU: Corsair RM750 80+ Gold | Skärm: 27GL| Lur: Motorola Edge 30 Pro

Citera för respons!

Permalänk
Skrivet av keychain:

Han tjänar väl inget på att göra denna tråd så jag förstår inte varför alla är så negativa?

Skrivet av Phukkitt:

Ungefär så tänker jag också, han har ju inte använt referral-länkar och om han får in fler på samma spår innebär ju det bara mer konkurrens... Å andra sidan kanske han får pengar av FileIce ändå för att ha gjort denna tråd, de kanske fattat att referrallänkar inte gillas och istället kollar på tråden manuellt. (Har för mig att de ändå kan se hur många som länkats till dem från denna tråd? Alltså t.ex. om sweclockers länkar till youtube.com, så ser youtube att det är från sweclockers.com som folk länkats vidare?)

Första bilden i "SPOILER" postade han tidigare i denna tråd, han raderade det inlägget.
Så han bryter mot Sweclockers regler till att börja med.
"En fysisk person får inte registrera mer än ett användarkonto och det är inte ..."
emiln96
LeetBoy27

Dold text
Permalänk
Medlem

Dålig guide, du förklarar ingenting.

Permalänk

Ni här är så grundliga känns verkligen tryggt att ha och göra med er man känner sig säker och vet att om något passerar alla era rigorösa tester så är det förmodligen något okej haha GOOD WORK

Permalänk
Permalänk
Medlem

Jäklar vad smart att posta sin scam på SweC, jag är helt stum.

Edit/ Kan ingen posta skiten till Aftonbladet så lördagskaffet blir lite roligare? /Slut.

Permalänk
Permalänk
Medlem

TS får nog klara sig utan Alienware ett tag till.

Permalänk
Medlem

-96 (16år) eller 27.

Permalänk
Medlem

Jag hoppas folk fattar att man ska tänka en och två gånger på vad man skriver på nätet..

Visa signatur

WS: Asus P8Z77-I Deluxe mITX | Intel 3770K@4.6 | NH-U12P | Asus 780 GTX | Corsair 2x8GB 1600Mhz CL9 | Samsung 840 512GB | Ubuntu 16.04.3 x86_64 | Corsair AX750 | 2x Dell U2412M | Puppe.se | NAS: i7 860, 16GB DDR3, GA-P55M-UD4, FD Define R3, 8x2TB Samsung F4EG, Serveraid M1015, EVGA 750W G2 PSU, FreeBSD x64

Permalänk
Medlem

Jag gillar också att för två månader sen skrev han om att köpa ny dator för 5k och körde HD5850 CF

Hade han tjänat över 100k för 2 månader sedan så låter det ju lite skumt att han inte lagt pengar på datorn om han snackar om en dator för 5k och HD5850?

Visa signatur

Projektlogg: Vector Qlimax

X APEX, 8700K @ 5200MHz, Trident Z 16GB @ 4133MHz CL16, RTX 2080 Ti, 970 M.2 SSD, RM1000x, EK A240

Permalänk
Skrivet av Hammar:

Jäklar vad smart att posta sin scam på SweC, jag är helt stum.

Edit/ Kan ingen posta skiten till Aftonbladet så lördagskaffet blir lite roligare? /Slut.

Men du vet att Fileice inte är scam va?

Permalänk
Medlem

Tja denna användare borde bli bannad.
Pure scam och bs rakt igenom.

Permalänk
Medlem

Precis, blir nog ingen vinst för herr TS

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Skrivet av Hammar:

-96 (16år) eller 27.

Han kanske är 96 år..

Visa signatur