Permalänk
Medlem

Datorhörna 09-xx

Datorhörnorna jag haft. Kommer snart bild på nuvarande och förhoppningsvis efter det när jag möblerat om

Datorhörna 09-xx

Visa signatur

CPU Intel i7 2.80 GHz CPU-kylare Antec KÜHLER H2O 620Moderkort Gigabyte GA-P55-UD4P Grafikort Sparkle GeForce GTX 580 1536MB RAM Corsair Vengeance 16GB 1600Mhz Fläktar Fractal Design 120mm Silent Series x5 Hårddiskar Corsair SSD P3 Series 128GB + 5.3 tb lagrningsutrymme

Permalänk

älskar sladdragningen tyvärr fräter mina ögon bort av att titta på den

Permalänk
Medlem
Skrivet av poskitosker:

älskar sladdragningen tyvärr fräter mina ögon bort av att titta på den

Haha förstår det

Visa signatur

CPU Intel i7 2.80 GHz CPU-kylare Antec KÜHLER H2O 620Moderkort Gigabyte GA-P55-UD4P Grafikort Sparkle GeForce GTX 580 1536MB RAM Corsair Vengeance 16GB 1600Mhz Fläktar Fractal Design 120mm Silent Series x5 Hårddiskar Corsair SSD P3 Series 128GB + 5.3 tb lagrningsutrymme

Permalänk
Medlem

FINT MANNEN

Visa signatur

ASUS GeForce RTX 4080 TUF
Intel Core i5 13600K 3.5 GHz
Corsair 32GB DDR4 3600MHz
@4K/138Hz

Permalänk
Proffsmoddare

Mmm.. Sellwin dah man. Ser skitsnyggt ut mannet.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av KRIMSKRAMS-:

Varför :P? jag har det själv och tycker det är skit

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hawkeye01:

Varför :P? jag har det själv och tycker det är skit

Tycker inte heller det är något att hänga i granen, tänkte köpa ett nytt så kan jag ha detta till den andra datorn

Visa signatur

CPU Intel i7 2.80 GHz CPU-kylare Antec KÜHLER H2O 620Moderkort Gigabyte GA-P55-UD4P Grafikort Sparkle GeForce GTX 580 1536MB RAM Corsair Vengeance 16GB 1600Mhz Fläktar Fractal Design 120mm Silent Series x5 Hårddiskar Corsair SSD P3 Series 128GB + 5.3 tb lagrningsutrymme

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hawkeye01:

Varför :P? jag har det själv och tycker det är skit

Haha, skönt som fan är det ju

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ser mysigt ut de där
5/5

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D Airflow Moderkort: ASUS ROG Strix Z790-F Gaming WIFI
CPU: i5 13600K @ 5Ghz CPU kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000Mhz CL36
GPU:
MSI Suprim X RTX 3080 Nätagg: Corsair AX 860i OS disk: Samsung EVO 850 512GB SSD Lagringsdisk: WD 1TB & WD Green 2TB Tangentbord: Corsair Strafe RGB MX Silent Hörlurar: SteelSeries Arctis 7 2019 Skärm: Svive Pyx 34C801 Musmatta: SteelSeries Qck+ Mus: Corsair Sabre RGB

Permalänk
Medlem

Varför har du 2 datorer med likadant chassi?

Visa signatur

StationärI7-4770k 3.5 @ 4.2, Msi z87 gaming g-45, Corsair Vegence 1600 mhz 16 gb 2x8, Evo 212, Corsair 850 w tx, Samsung 250 gb ssd Operativsystem Windows 7 ultimate 64x

Bärbar Macbook Operativsystem Windows 7 ultimate 64x

Permalänk
Medlem
Skrivet av bajsmedel:

Varför har du 2 datorer med likadant chassi?

Det är inte likadant ett är fractal design r2 och ett är r3;)

Visa signatur

CPU Intel i7 2.80 GHz CPU-kylare Antec KÜHLER H2O 620Moderkort Gigabyte GA-P55-UD4P Grafikort Sparkle GeForce GTX 580 1536MB RAM Corsair Vengeance 16GB 1600Mhz Fläktar Fractal Design 120mm Silent Series x5 Hårddiskar Corsair SSD P3 Series 128GB + 5.3 tb lagrningsutrymme

Permalänk
Avstängd

Det jag lade märke till är det gula huset som man ser genom ditt fönster, tror jag känner igen det, bor du möjligen nära en park/skog?
För övrigt så är Define lådorna väldigt trevliga.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 1kolli:

Det jag lade märke till är det gula huset som man ser genom ditt fönster, tror jag känner igen det, bor du möjligen nära en park/skog?
För övrigt så är Define lådorna väldigt trevliga.

Nja det gör jag inte:) Bor i majorna, GBG om det är till någon hjälp haha:)

Visa signatur

CPU Intel i7 2.80 GHz CPU-kylare Antec KÜHLER H2O 620Moderkort Gigabyte GA-P55-UD4P Grafikort Sparkle GeForce GTX 580 1536MB RAM Corsair Vengeance 16GB 1600Mhz Fläktar Fractal Design 120mm Silent Series x5 Hårddiskar Corsair SSD P3 Series 128GB + 5.3 tb lagrningsutrymme

Permalänk
Permalänk
Hedersmedlem

Jag tyckte det var lite konstigt med en skönhetsblogg, och sådan säng tills jag såg du var en tjej via din blogg. du verkar kunna en hel del inom datorer trots du är tjej! vilket vid första intryck jag inte trodde, inget illa menat så sett det jag menar är att inte många tjejer som spelar exempelvis BF3, Counter-Strike och även skruvar på datorer. synd att det inte finns många fler tjejer som gör det!

Visa signatur

MODERKORT: ASRock Z68 Extreme4 | CPU: Intel Core i5 2500K | CPU Kylare: Noctua NH-D14 | RAM: Corsair 16GB 1600Mhz Vengeance |
GPU: GTX 580 1536MB X2 SLI | PSU: Corsair TX 850W 80+ Bronze M | Chassi: Fractal Define Arc | Skärm: LG IPS Panel
Guide: Hur man gör rent i sin dator.

Permalänk
Medlem
Skrivet av To33e:

Jag tyckte det var lite konstigt med en skönhetsblogg, och sådan säng tills jag såg du var en tjej via din blogg. du verkar kunna en hel del inom datorer trots du är tjej! vilket vid första intryck jag inte trodde, inget illa menat så sett det jag menar är att inte många tjejer som spelar exempelvis BF3, Counter-Strike och även skruvar på datorer. synd att det inte finns många fler tjejer som gör det!

Haha, sweC är väl inte bästa stället att göra "smygreklam" för en skönhetsblogg egentligen, men alla besök är besök så Ja det är synd, vi får se till att locka in fler damer i datorvärlden!

Visa signatur

CPU Intel i7 2.80 GHz CPU-kylare Antec KÜHLER H2O 620Moderkort Gigabyte GA-P55-UD4P Grafikort Sparkle GeForce GTX 580 1536MB RAM Corsair Vengeance 16GB 1600Mhz Fläktar Fractal Design 120mm Silent Series x5 Hårddiskar Corsair SSD P3 Series 128GB + 5.3 tb lagrningsutrymme

Permalänk
Medlem

mycket trevligt 5/5

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gulbanan:

en tjej på swec!! coolt

tjejer har inte bara rätt till att städa och laga mat .. dom har rätt till gaming för det främsta

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem
Skrivet av arision:

tjejer har inte bara rätt till att städa och laga mat .. dom har rätt till gaming för det främsta

hheheh glöm inte sängen du ;D