Tangentbord fort som satan

Permalänk
Medlem

Tangentbord fort som satan

Hej gott folk!
Tänkte inhandla ett tangentbord nu idagarna,
Håller mig gärna runt 400kr pris nivån.
Ett i svart skulle ju vara trevligt eftersom resten av dem andra delarna till datorn är av silver & svarta.
Luskade fram att efter lite letande på onoff: LOGITECH Internet Navigator SE, tyvärr kostar ju det närmare 500 riksdaler...
Någon som har någon erfarenhet av den eller har ett tangentbord som alla bara måste ha!
PS, hälst inget trådlöst, har redan haft lite otrevliga stunder med 2 trådlösa!

Permalänk
Medlem

Har ett LOGITECH Internet Navigator, inte den svarta modellen, den kostar ungefär en hundring mer för bara färgen vilket inte ger något. MEn jag är hur som helst mycket nöjd med mitt tgb, är även nöjd med min äldre modell av LOGITECH Internet Navigator som nu är till min gamla dator, alla media knappar funkar till alla mediaprogram jag provat vilket alla andra tgb inte verkar klara av. Så köp ett Logitech så blir du nöjd.

Visa signatur

Snälla, kan SweC sluta låtsas vara en Youtube-kanal och återgå till en riktig hårdvaru- sida/forum där man får ordentlig information i text.

Permalänk
Medlem

Då fick jag det svaret jag behövde, hade frågat i ett annat forum och dem hade skrivet bara bra om den modellen.. Köper vilken dag som helst då!
Tack så mycket!!!