Permalänk
Cdon.com
Skrivet av bananfiS:

Finns det något datum när ni får in Nexus Real Silent 120mm?

http://cdon.se/hemelektronik/cooling-fan_nexus_120mm_real_sil...

Hej hej

Ser att den finns i lager nu.

MVH Josefin

Skrivet av Desperaldo:

Fick just hem datorn "Thor Mode" från CDON endast för att upptäcka att det kommer upp "No signal" på min skärm då jag försöker starta den. Har försökt med VGA, DVI och HDMI-sladd och även provat en annan skärm.

Skitkul. Var fan hittar man telefonnumret till CDON:s telefonsupport? För det står att man ska få 2 års sådan nämligen.

Hej hej

Dumt nog står numret till Thorsupporten i inställningarna under Supportinfo - när du startar upp datorn, hehe. Det har du ju såklart ingen nytta av ifall datorn inte startar. De håller iaf på att ta fram en liten manual att skicka med där även supportnumret står.
Har du inte fått hjälp med detta via vår kundtjänst än så ber jag dig PMa ditt ordernummer så fixar jag fram telefonnumret till Thorsupporten åt dig.

MVH Josefin

Skrivet av krolichka:

Hej,

vad är det för skärm och har du skickat tillbaks den och när gjorde du det iså fall?
Jag hämtade ut min skärm idag som jag beställt från CDON och det är en Fujitsu SL27T-1 och den ser ut så här.
Kan det vara så att du har fått en defekt skärm som nån annan har trasat sönder, du skickar in den och CDON skickar den vidare till mig?
Eller är det samma modell du hade?

EDIN, som kommenterar här från CDON, ska man behöva få skärmar som ser ut så här när man beställer nytt från er, är det seriöst?

Så fort jag öppnade paketet förstod jag att nån hade skickat in den till retur, frigoliten i kartongen var trasig på ett ställe o det låg massa vita lösa frigolitbitar överallt, även i handboken (som också var bläddrad i). Plastpåsarna som innehöll sladdar syntes vara öppnade och taskigt ihopklistrade och när man ser att uttagen på baksidan ser ut så här så kan man knappast tveka eller?

Hej hej

Självklart ska det inte se ut så och vårt lager har strikta regler när det kommer till returer. Var exakt det gått fel i detta fallet kan jag inte svara dig på, men jag ska definitivt be dem se över sina rutiner. Jag ber dig kontakta vår kundtjänst för att lösa detta om det inte redan är gjort.

MVH Josefin

Skrivet av Epic:

Förväntar mig inget svar på detta, men finns det något ungefärligt datum när detta kommer in i lager igen http://cdon.se/hemelektronik/msi_geforce_gtx_660ti_power_edit... ? Har stått "kommande" ett bra tag nu..

Hej hej

Ser att det finns i lager nu.

MVH Josefin

Skrivet av AnnoyingIB:

Kostar det verkligen mer än dubbelt så mycket med "Twin pack" än endast en fläkt? Vad är idén med "Twin pack" då?

http://cdon.se/hemelektronik/cooling-fan_air_series_sp120_hig...

http://cdon.se/hemelektronik/cooling-fan_corsair_air_series_s...

Hej hej

Nä, det verkar ju lite.. underligt. Ser dock att det är korrigerat sedan du postade och det nu är något billigare att köpa TwinPack.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Yay, lyckades knipa detta kortet http://cdon.se/hemelektronik/gigabyte_geforce_gtx_670_oc_2gb_...
för 2869kr. "Varorna packas", man tackar!

Visa signatur

i7 4790K @4,4Ghz/Thermalright Macho Rev.B/Asus Z97-C/2x8GB DDR3 G.Skill 2400Mhz/MSI GTX 970 Gaming OC/Crucial M4 128GB/Sandisk Ultra II 960GB/Samsung F3 500GB/Western Digital Green 2TB/EVGA G2 750W/Define S/HP Pavilion 23xi/Windows 7 Professional 64bit

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Monday:

Hur funkar cdons ärendehantering?

Fick hem en förköpt Guildwars 2-låda häromdan, Collector's Edition dessutom, och allt var med utom just kodnyckel. Innan dess hade jag fått prepurchase-koden och så, men vill man fortsätta spela fem dar efter release så behöver man en retail-nyckel till som skall vara med i lådan jag fick nu.

Har blivit hänvisad till ncsofts support, och sen tillbaka, och det är inget konstigt med det, men det jag undrar lite över är att jag får intrycket att de som svarar på ärendet från cdons håll bara läst senaste meddelandet jag skickar. Har jobbat på support en gång i tiden, och vet att det finns en del snurriga ärendehanteringssystem där ute. De nämnde att det vidarebefordrades till spelavdelningen, så det kanske händer något knepigt då. (När de vidarebefordrar, inte när det hamnar hos spelavdelningen.)

Funderar på om det underlättar om man typ sammanfattar allt viktigt som sagts innan lite kort när man lägger på mer info på ett ärende.

Slutade med att jag köpte en extra nyckel och använde den så länge, för jag är bra sugen på att komma igång och spela, och att ha fastnat i nåt sorts limbo där jag inte visste om jag kunde fortsätta med mitt nuvarande konto sved mer än pengarna. Men själva kommunikationen med cdon känns förvirrande. Kan iofs vara mitt fel. Jag la upp ärendet sent på natten, men jag tycker iaf rent subjektivt att det ser läsbart ut.

Har köpt hårdvara och grejer förut, och då funkade det görbra. Tycker om deras support. Tex när man råkat skicka ut grafikkort jag avbeställde innan orderstatus ändrades, och det i alla fall råkade gå ut, så fick jag utan problem skicka tillbaka dem, utan någon extra kostnad.

Detta är egentligen första gången jag tyckt det varit problematiskt med en order därifrån överhuvudtaget. Känner lite att det varit bra smidigt att kunna ringa in just nu.

Hej hej

Jag skickar dina synpunkter vidare till kundtjänst, kanske vore en idé att sammanfatta konversationen innan man skickar det vidare till nästa avdelning.
Löste det sig med nyckeln? Annars PMa mig ditt ordernnummer, så fixar vi det.

MVH Josefin

Skrivet av vadhettehaaan:

Fick hem min Macbook Pro Retina igår och vill börja med att tacka för den snabba leveransen.

Men nu till själva "problemet"
Enligt er information om denna datorn så ska det finnas en dvd brännare (8x SuperDrive) ni visar även bilder på en dvd läsare och gör reklam "Bränn DVD-skivor på nolltid." Men när jag fick hem datorn igår så fanns det inte någon dvd i datorn...
Då jag är i stort behov av en dvd-läsare så undrar jag nu hur vi ska lösa detta.

Det saknas även en internet anslutning direkt till datorn (kabelanslutning).

För enligt konsumentköplagen så är jag berättigad till att få ersättning, genom antingen prisavdrag eller ersättning för att rätta till felet.

Så hur ska vi nu lösa detta?

Har även läst på Apples webbsida idag och ser att detta inte ska ingå, men ni strider ändå mot konsumentköplagen för falsk marknadsföring.

Artikel: 5020824467
Länk: http://cdon.se/hemelektronik/15inch_apple_macbook_pro_15-retina_core_i7_8gb_256gb_ssd_15.6_os_x_geforce_gt650m_-_swe-20824467

Hej hej

Ser att det är justerat på specifikationerna nu iaf, men löste det sig för dig? Har du pratat med vår kundtjänst/support? Om inte så PMa mig ditt ordernummer så kollar vi på det.

MVH Josefin

Skrivet av Überklass:

http://cdon.se/hemelektronik/palit_geforce_gtx_680_jetstream_...

Bilden till texten känns en aningens felplacerad.

Palit GeForce GTX 680 Jetstream 2GB DDR5 2xDVI HDMI DisplayPort PCIehttp://s.cdon.com/media-dynamic/images/product/electronics/el...

Hej hej

Haha, aningens... Fast det är bilden som är fel - inte texten, justerat nu. Tack!

MVH Josefin

Skrivet av FBGKimpan:

Får börja med att jag tycker Cdon är grym! Lätt en av de bästa elektronikbutikerna jag haft med att göra! Har faktiskt inte något ont att säga om Er.

Hur som helst;
Jag köpte en mus hos Er i December som nu lagt av, varför vet jag inte.
Det är en Ace Edge 3200 mus.

Igår så tog jag ut musen ur min laptop (också köpt hos er), flyttade på den och när jag skulle sätta in musen igen (som fungerade innan) så funkade den inte! Musen får kontakt med datorn (Då en liten blå lysdiod lyser). Men lasern / musen fungerar inte.

Jag testade först att sätta in den i alla mina olika USB portar, ingen fungerade.
Testade sedan att installera om drivrutinerna. Funkade inte.
Testade sedan att sätta in den i en annan datorn. Funkade inte.

Så jag tror att ev. lasern har lagt av? och jag undrar hur jag ska göra för att få garanti på musen.
Problemet är att jag antagligen inte har kvar mitt kvitto jag fick när jag köpte musen.

mvh

Hej hej

Kontakta vår kundtjänst så hjälper de dig!

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av subonez:

Edin, jag har väntat 16dagar nu på att få reda på vad som ska göras med mitt grafikkort. Först var det snack med ASUS nordic och sen hamnar ärendet hos er och där har det legat nu i 16 dagar. Ska ni slå er in på denna marknaden så måste ni fixa detta!

Hej hej

PMa mig ditt kundnummer så ska jag se hur det går och se till så det löser sig om det inte redan är gjort!

MVH Josefin

Skrivet av Wedes:

Köpte ett Corsair Vengeance 1500 headset för ett halvår sen som nu började glappa och de skickade direkt ut ett nytt till mig så fort jag postat mitt trasiga. Mycket bra service.

En fråga också: Kommer ni lägga upp en 15% rabattkod för September? Ska bygga en dator åt min syster så det skulle passa perfekt.

Hej hej

Japp, det är tanken.

MVH Josefin

Skrivet av Buzter:

Hej!
Tisdagen den 28:e la jag en order på dels lite filmer och dels datorkomponenter hos CDON. Jag la den just hos CDON för att de skulle ha grejerna hemma, priset och med erfarenhet av deras snabba leveranstider och besked när det gäller filmer. Filmerna fick jag snabbt, statusuppdatering direkt.

När det gäller datordelarna är det en HELT annan femma....... Statuset ändrades inte till packas så jag kontaktade CDON via chatten den 30:e och undrade om läget och fick då till svar att anledningen till att statusuppdateringen dröjde var att win7-skivan inte fanns hemma. Avbeställde då denna och fick svar att allt annat fanns hemma och delarna nu skulle skickas så snart som möjligt, fick tillbaka pengarna för W7snabbt också.

Status uppdateras samma dag till packas och har sedan dess stått så. I måndags den 3:e, 2 dygn efter statusuppdatering får jag via chatten reda på att de kan inte se någon anledning varför det inte skulle kunna skickas och hänvisar till att lägga en ticket.
Lägger ticket och skickar och får bara svar på en av frågorna och inte något alls om leverans i övrigt, bara på att de väntar på svar...... (svar från sig själva?)

Idag försöker jag med chatten igen och nu blir det intressant. Från att tidigare ha gått i turordning blir nu min turordning 3-4-5-4-3-4-3-2-3-2-3-4-3-2-3-2-1 och tar 42 minuter, jag blir nerskjuten i turlistan hela tiden. När jag får svar kommer bara standardsvaret att de packas och när jag inte är nöjd med detta så kopplas jag vidare till 2 andra som inte svarar och hamnar hos första personen igen som inget säger utan kopplar bort sig utan en enda förklaring. Nu är dessutom chattfunktionen borta från deras hemsida och jag bara undrar om det enbart är för mig som besvärlig kund som vill ha ett rakt besked.

Min son ska (skulle) iväg med sin nya dator i helgen som kommer och gråter nästan av besvikelse när jag säger att jag inte får några svar.

Har aldrig varit med om bedrövlig kundtjänst, personerna är trevliga så all heder till dem, men är det så svårt att lämna besked? Har de inte någon koll alls?
Andra företag så får man besked snabbt som man också kan lita på men CDON kan man tydligen bara köpa skivor och filmer från.

Ni tycker kanske att jag är petig men det är inte första gången detta hänt mig med CDON och hemelektronik så det är inte enbart frustration och besvikelse (även om en stor del är det). Dessutom står det leverans 1-3 dagar med besked att delarna ska finnas på lagret så ska det gå snabbt, de klarar det med film och musik så varför inte datorkomponenter. Samma leveranslöften, samma företag..... Jag kan leva med ett klart och ärligt besked där jag själv kan ta ställning till något men inte massa otydlighet och standardsvar som inte betyder något alls.

MVH
Thomas

P.S. Jag tänker inte göra reklam för företaget jag la beställning på win7 hos istället och som jag fick dagen efter beställningen, har dessutom lagt en ny beställning från samma företag inatt på fler delar och de är redan packade och skickade.....*host host* "dammigt" här D.S.

Edit: Fick kontakt med kundtjänst igen och samma svar, hänvisar till lager och logistik man själv som kund inte kan få tag på för svar. De vet hur de ska trötta ut en.

Edit2: Får nu inte ens annulera beställningen eftersom den "gått för långt" utan ska vänta på att den någon gång ska skickas, själv returnera paketet och sedan efter att de har fått tillbaka, kollat det (vilket sannorlikt har mycket låg prioritet) få pengarna tillbaka. De har med största sannorlikhet inte ens delarna hemma utan väntar själva på leverans någon gång så hur beställnigen "gått för långt" är en gåta. Vem har råd med att ligga ute med så mycket pengar (svara inte) om man ska vara tvungen att beställa från ett säkert företag (Dustin, Inet, Webhallen) samtidigt för att vara säker på att få delarna i tid. *PIP* vet vad som händer om de själva får delarna restade. Får se när/om deras illogistikavdelning kan ge besked

Hej hej

Jag förstår att det är sjukt frustrerande och det är även en av anledningarna till att vi satsar stenhårt på att lösa vår lagersituation.
Har det löst sig för dig? Om inte så får du gärna PMa mig ditt ordernummer så kollar jag vad som är fel.

MVH Josefin

Skrivet av mr_svahn:

Ni råkar inte ha möjlighet att fixa ett bra erbjudande på ett z68/z77 mITX moderkort? Tycker det är konstigt att det inte finns nåt under tusenlappen...

Hej hej

Jag kollar upp det. Fler och fler tillverkare släpper mITX-kort nu så borde finnas att få tag i under tusingen.

MVH Josefin

Skrivet av Stoffe_89:

Hej.

Skulle kolla med er hur långt borta denna produkt är, Cooler Master MegaFlow 200 Red LED Silent Fan?

Tack på förhand!

Hej hej

Preliminärt leveransdatum enligt leverantören är i mitten av nästa vecka.

MVH Josefin

Skrivet av Sonaks:

Hejsan. Har en liten fundering angående ett öppet köp. Har beställt ett chassi som jag nu ångrat. Men eftersom jag själv får stå för frakten tillbaka undrar jag om det inte blir billigare och bara låta paketet ligga kvar och gå i retur. För just chassin kostar ju mängder att skicka som privatperson.

Hej hej

Kontakta vår kundtjänst och berätta att du vill ångra köpet så hjälper de dig.

MVH Josefin

Skrivet av JohanLoveNilsson:

Jag har beställt en hel del saker från CDON och för det mesta är det utan bekymmer, men det är väldigt tråkigt när man beställer ett grafikkort för 4500 kr och kartongen ser ut som om den har blivit tappad i golvet. Detta måste även ha skett innan den postades då kartongen som grafikkortets kartong låg i inte hade några synbara fel på sig.

Hej hej

Japp, väldigt tråkigt. Det är inget fel på själva kortet? Om kortet fungerar som det ska, men du brukar spara på kartongerna och vill ha en ny så kan jag se om det går att fixa. PMa i så fall ditt ordernummer.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk

Väldans mycket josefin måste svara på nu

Permalänk

Bra jobbat Josefin! Keep up the good work:)

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk
Medlem

Härligt att CDON hänvisar till en kundtjänst som inte fungerar.. Man känner sig alltid lika väl behandlad när man måste vänta en vecka på ett förolämpande standardsvar. Hade CDON haft en fungerande kundsupport med..jag vet inte.. kanske en telefonsupport(!) så hade det kanske inte behövts en tråd med 183 sidor supportärenden och klagomål?

Permalänk
Medlem

Tja, tänkte uppgradera datorn men just nu har ni inte följande moderkort i lager, kommer ni få in det snart?
http://cdon.se/hemelektronik/asrock_z77_extreme4_intel_z77_4x...

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av grizzly666:

Troligen pga dom ännu inte har fixat till så att dom skickar ut RÄTT kolli-id nummer.
Dom började ju i somras med att skicka ut kolli-id för returen som kunden själv gör om denne önskar skicka tillbaks (vilket redan är beställd av cdon och finns med i paketet).
Och cdon sa ju i denna tråd att det var för sommarjobbare detta hände (måste vara en lång semester man får om man jobbar på cdon).

Så återigen CDON när kommer detta att fixas och när kommer tidigare lovanden, som tex bättre info till kund vid beställning så inte allt ändras till packas (och då vara omöjligt att ändra avbeställa trots att ni inte skickar på en vecka) efter 2min för att sen ändras till skickad lite när som helst tex två och tre dagar efter jag hämtat ut paketet?
Sen finns ju även den lilla detaljen att det fortfarande inte går att använda fler än en rabatt,värdekod (vilket skulle vara klart i november förra året)?

Hej hej

Det ska vara åtgärdat. Är det någon som får kollinummer som hänger ihop med retursedeln istället för ert faktiska kolli så får ni hemskt gärna PMa mig.

Som jag nämnde tidigare satsar vi hårt för att få rätt på vår lagersituation och våra leveranser nu, förhoppningsvis ska våra komponentkunder börja märka en liten skillnad redan under nästa vecka.

Att inte kunna kombinera rabattkoder är något vi plockat bort, det är inte meningen att man ska kunna kombinera hejvilt och sluta på 0 eller minus. Det är väl ganska självklart? Eller du kanske hade nåt annat scenario i åtanke?

MVH Josefin

Skrivet av Fidel Castro:

Jepp....vad händer med diskarna...finns de eller vad händer?

Hej hej

Ja, diskarna existerar och är inte fejk (nån här som påstod det). Problemet är att få tag i dem eller ens ett vettigt leveransdatum. Återkommer när jag vet mer.

MVH Josefin

Skrivet av KaakaaN:

Kommer det något 15% erbjudande denna månaden?

Hej hej

Ja, det är tanken.

MVH Josefin

Skrivet av Syn2012:

Hej CDON.
Den nya "Western Digital Caviar Green WD20EARX 2TB" görs nu med 2 x(1TB) platters iställer för 3.
Hur vet jag om jag köper en HD ifall jag får en "nyare" med hyffsat nytt produktionsdatum eller en gammal. Skulle ni kunna hjälpa mig att veta Manufacturing date för de som ni har i lager?

http://cdon.se/hemelektronik/western_digital_caviar_green_wd2...

Tack!

Hej hej

När jag pratade med WD angående detta fick jag intrycket att just EARX fortfarande är densamma, däremot finns det en som heter WD20EZRX som har 2 plattor. Jag ser till att vi får upp den sistnämnda på sidan.

MVH Josefin

Skrivet av mr_svahn:

Hej!

Tänkte höra om ni vet när Silverstone SG09 kommer in?

http://www.silverstonetek.com/product.php?pid=345&area=en

Hej hej

Det där var inte alls dumt faktiskt. Är grymt sugen på att bygga mig en mITX-dator själv, men har inte hittat det perfekta chassin än - SG09 kanske kan vara ett alternativ.
Leverantören uppger dock att preliminärt kommer den inte in än på ett par månader tyvärr.

MVH Josefin

Skrivet av niddan:

Vad menar ni med det här egentligen CDON? Jag som fann det väldigt roligt med tanke på pris och att det är väldigt gammal hårdvara. Och att det står "OBS! FYNDVARA".

Redigera priset fort så ingen stackare klickar fel eller något liknande. Inte för att risken för det är stor men ändå!

http://cdon.se/hemelektronik/ddr2-dimm-800_corsair_4gb_(kit)_...

Hej hej

Det låg nog högre när du kollade, för 299:- anser jag vara ganska vettigt för 4GB DDR2 800MHz som varit öppnat, betydligt lägre än nya. Och nu har nån faktiskt köpt det, hehe.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Såg att ni skulle ha en 15% kupong. Hur får man tag i den? Sen undrar jag den om det gäller hela sortimentet? Jag hade tänkt att köpa en skärm, och kan man få 15% på den så inväntar jag kupongen!

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av MacAtax:

Tjena CDON/Edin,
Har ni några erbjudande eller föreliggande prisändringar på Samsung UE46ES8005UXXE? Såg på Facebook att ni hade ett erbjudande på denna tidigare men jag var för sent ute.. något som kanske kommer igen med tanke på konkurrenternas prissänkningar?

Tack för en bra webbutik!

Hej hej

Just nu är ingen kampanj planerad på den modellen, däremot körs det ett bra erbjudande på 55"an i denna veckans nyhetsbrev.
Jag ber vår TV-ansvarige att kolla över standardpriset iaf.

MVH Josefin

Skrivet av TuHack:

Fractad Design Newton R3 800W - ETA?.

De flesta butiker har redan fått in dom. Finns det någon bättre ETA än "Kommande"?

Tack i förhand!

Hej hej

Den ska vara tillgänglig i början av nästa vecka.

MVH Josefin

Skrivet av Gurfie:

Vet någon om man kan använda 5% rabatten på flera datorkomponenter om man köper flera samtidigt? Eller funkar den endast på en enstaka?

Hej hej

Du kan använda den på flera komponenter samtidigt, men bara vid ett tillfälle/en order per månad.

MVH Josefin

Skrivet av RaZman:

Härligt att CDON hänvisar till en kundtjänst som inte fungerar.. Man känner sig alltid lika väl behandlad när man måste vänta en vecka på ett förolämpande standardsvar. Hade CDON haft en fungerande kundsupport med..jag vet inte.. kanske en telefonsupport(!) så hade det kanske inte behövts en tråd med 183 sidor supportärenden och klagomål?

Hej hej

Brukar du få vänta en vecka och då få ett förolämpande svar av vår kundtjänst? Om så är fallet skulle jag hemskt gärna vilja att du PMade mig konversationen så att jag kan ta det vidare, för på det viset ska det självklart inte vara!

MVH Josefin

Skrivet av SA3L:

Tja, tänkte uppgradera datorn men just nu har ni inte följande moderkort i lager, kommer ni få in det snart?
http://cdon.se/hemelektronik/asrock_z77_extreme4_intel_z77_4x...

Hej hej

Beräknat datum är i början av nästa vecka.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av aaaaaaaaaa:

Såg att ni skulle ha en 15% kupong. Hur får man tag i den? Sen undrar jag den om det gäller hela sortimentet? Jag hade tänkt att köpa en skärm, och kan man få 15% på den så inväntar jag kupongen!

Hej hej

15% brukar vi köra några dagar i slutet av varje månad, då på utvalda produkter och främst komponenter. När, var, hur och vad kommer upp här: http://cdon.se/hemelektronik/cdon_%2b_sweclockers/

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Skrivet av CDON.COM:

Hej hej

Det där var inte alls dumt faktiskt. Är grymt sugen på att bygga mig en mITX-dator själv, men har inte hittat det perfekta chassin än - SG09 kanske kan vara ett alternativ.
Leverantören uppger dock att preliminärt kommer den inte in än på ett par månader tyvärr.

MVH Josefin

Du får faktiskt plats med ett matx-moderkort i SG09

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej hej

Ja, diskarna existerar och är inte fejk (nån här som påstod det). Problemet är att få tag i dem eller ens ett vettigt leveransdatum. Återkommer när jag vet mer.

MVH Josefin

Varför sjösätter ni ett mycket attraktivt erbjudande om ni inte har en aning om när ni kan få produkterna? Vem som helst kan hitta på ett fantastiskt pris på en produkt och försöka sälja. Om man inte ens vet att/när man kan leverera börjar det likna bondfångeri.

I den kontexten kan man också undra hur du vet att diskarna existerar?

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av mr_svahn:

Du får faktiskt plats med ett matx-moderkort i SG09

Hej hej

Mhm, fast det är mITX-kort jag vill ha, de är ju så sööööta. Funderade på ett Prodigy, fast det ser lite klumpigt ut med handtagen uppe på imo.

MVH Josefin

Skrivet av MultiMan:

Varför sjösätter ni ett mycket attraktivt erbjudande om ni inte har en aning om när ni kan få produkterna? Vem som helst kan hitta på ett fantastiskt pris på en produkt och försöka sälja. Om man inte ens vet att/när man kan leverera börjar det likna bondfångeri.

I den kontexten kan man också undra hur du vet att diskarna existerar?

Hej hej

Det var inget dunderess vi hade i rockärmen och basunerade ut som ett mycket attraktivt erbjudande tyvärr, utan en simpel felaktig prissättning utav oss. Dessutom en ganska uppenbar sådan kan man tycka då det är en splitterny disk till halva priset, men vi beslutade att vi inte ville låta våra kunder bli lidande pga vårt misstag.

Således är det ingen deal med ett "Super price! Only for you!" där vi riskerar att bli lurade med fejkdiskar i stil med tegelstenar eller usb-minnen, utan ett helt vanligt inköp från våra vanliga distributörer. Den osäkra leveranstiden beror på att det är en ny produkt. Tvivlar du fortfarande så får du väl helt enkelt vänta och se.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av CDON.COM:

Hej hej

Mhm, fast det är mITX-kort jag vill ha, de är ju så sööööta. Funderade på ett Prodigy, fast det ser lite klumpigt ut med handtagen uppe på imo.

MVH Josefin

Hej hej

Det var inget dunderess vi hade i rockärmen och basunerade ut som ett mycket attraktivt erbjudande tyvärr, utan en simpel felaktig prissättning utav oss. Dessutom en ganska uppenbar sådan kan man tycka då det är en splitterny disk till halva priset, men vi beslutade att vi inte ville låta våra kunder bli lidande pga vårt misstag.

Således är det ingen deal med ett "Super price! Only for you!" där vi riskerar att bli lurade med fejkdiskar i stil med tegelstenar eller usb-minnen, utan ett helt vanligt inköp från våra vanliga distributörer. Den osäkra leveranstiden beror på att det är en ny produkt. Tvivlar du fortfarande så får du väl helt enkelt vänta och se.

MVH Josefin

Jag gillar Josefin och CDON!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk
Medlem

Då cdons support inte verkar bry sig något vidare så provar jag att skriva här.

Tycker ni borde se över era anställda som jobbar på lagret, 3st av mina 8 ordrar det senaste året har jag fått fel produkt levererad, vilket är på tok för hög fel marginal, sen att man ska behöva skicka tillbaka en mugg värde 79kr känns bara ynkligt, antigen gör rätt eller ta smällen och bju på den fel levererade varan så man slipper åka som en jävla jojo fram och tillbaka till posten

Visa signatur

| Core i7-9700k | 32 GB Ram | RTX 2080 |

Permalänk
Medlem

Ger creed till Josefin och CDON för denna supersnabba supporten!! Undrar bara hur länge Josefin orkar hålla uppe tempot

Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Spatten:

Tycker ni borde se över era anställda som jobbar på lagret, 3st av mina 8 ordrar det senaste året har jag fått fel produkt levererad, vilket är på tok för hög fel marginal, sen att man ska behöva skicka tillbaka en mugg värde 79kr känns bara ynkligt, antigen gör rätt eller ta smällen och bju på den fel levererade varan så man slipper åka som en jävla jojo fram och tillbaka till posten

Hej hej

Ja, jag håller med, det är för många fel. Som jag nämnde här igår satsar vi på att fixa lager och få rätt på flödet. Till att börja med är det främst komponenter som berörs och vi hoppas att våra kunder märker skillnad rätt omgående.

MVH Josefin

Tack Fidel och Extremaz, det uppskattas att få lite uppmuntrande ord då och då. Ska försöka hålla ångan uppe, men har ju lite annat att pyssla med här på CDON också så kanske inte blir riktigt lika mycket varenda dag.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Spatten:

Verkligen..

Har haft något form av fel på i stort sett alla ordrar sedan innan jul förra året..
Processor förpackning utan processor. Fått blueray läsare när man beställt en brännare och i efterhand fått minst sagt fingret av CDON kundtjänst och därefter blivit felaktigt återbetald. Fick inte full återbetalning förräns jag påpekade att de fick fixa det annars skulle jag gå till tidningen...

Är i skrivande stund fullkomligt förbannad då jag precis hade kontakt med cdons kundtjänst angående ett nätagg som låter som en minst sagt v12:a på maxvarv och är nu inne på vecka 2 då de inte skickat en ersättning. fredag är det 14 dagar sedan problemet felanmäldes och detta meddelades samma dag som det monterades. Såå ja.. Man är inte super glad på CDON... Men tyvärr som i mitt fals så spelar det roll med att de har ett lägre pris än konkurrenterna.

Och ja. inte ett ända plåster på såren än. tvärtom faktiskt, bluff- fakturor på ersättningsprodukter mm som skickats mm.
Och jojo beskriver väldigt bra det däör med fram och tillbaka till postombudet... Räknade ihopa häromdagen att i ren bensin handlar det i mitt fall om ca 700kr som man fått lägga pga felande/ fel eller kassa grejor..

Sitter fortfarande med ett GTX 580 med stora problem som CDON inte anser vara ett problem. Screen Tearing osv osv...

Men jag är väl inte den sista de kommer försöka blåsa.

BTW köper ni fortfarande in tjänsten från klåparna i Helsingborg?

Permalänk
Medlem

hej hej!
förlåt jag rycktes med :>

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej hej

Det ska vara åtgärdat. Är det någon som får kollinummer som hänger ihop med retursedeln istället för ert faktiska kolli så får ni hemskt gärna PMa mig.

Som jag nämnde tidigare satsar vi hårt för att få rätt på vår lagersituation och våra leveranser nu, förhoppningsvis ska våra komponentkunder börja märka en liten skillnad redan under nästa vecka.

Att inte kunna kombinera rabattkoder är något vi plockat bort, det är inte meningen att man ska kunna kombinera hejvilt och sluta på 0 eller minus. Det är väl ganska självklart? Eller du kanske hade nåt annat scenario i åtanke?

MVH Josefin

Japp det scenario jag tänkte mig var det Edin har lovat här i tråden sedan mer än ett år tillbaks att rabattkoder ska kunna kombineras (Vilket skulle vara klart i november förra året enligt Edin.).
Tex så ska man ju kunna använda sin 50:- kod tillsamans med 5% heller 15% rabatten.
Att tex kunna använda 100st 50:- koder för att handla för 5000:- är det ingen som förväntar sig.

Och när kunde man kombinera koder på cdon? en snabb beta test på 15min för tre inbjudna personer klockan 03.30 1 jan 2012?
Jag har då aldrig kunnat göra det så länge ni sålt hårdvara. (inte innan heller men det kan ju ha att göra med att jag bara köpt en gång då)

Sen har ju Edin även lovat (länge) att "packas" situationen ska förbättras (även det till hösten och senast våren) så att en kund som beställt en sak ska kunna ändra,avbeställa ända fram tills den verkligen packas.
Som det är nu så betyder packas att det är översänt till lagret och väntar på att börja packas (även fast saker fattas,etc) och det går då ej att avbeställa även om en kund skulle ringa in till er flera dagar innan det verkligen packas (allt detta är konfirmerat här i tråden av Edin).

Och till sist även tiden det tar att få e-mail om att paketet skickats vilket ofta kan komma ett par timmar (har hänt 2 gånger att jag fått detta mail 1-2 dagar efter med) efter att man har hämtat ut paketet på posten.
Detta är ju ännu mer irriterande när man VET att man inte kan lita för fem öre på statusen "packas" på eran hemsida jag, liksom dom flesta vill veta vad som händer och när man kan förvänta sig att få paketet vilket är stört omöjligt från cdon med detta system ni har nu.

Men tackar för svaret och välkomen till swec Josefin!
Hoppas att det verkligen blir förbättringar som även vi kunder kan märka av och inte bara att det är saker ni "förbättrar" för att tjäna mer pengar,osv!

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej hej

MVH Josefin

Problemet uppstod när ni bytte "fri frakt vid 600:-" till "50kr rabattkod vid 600:-". Eftersom 90% här endast köper datordelar från er så får vi massor av 50kr rabattkoder vi inte kan utnyttja pga att 5%/15% rabatten 99% avgångerna ger mer rabatt än 50kr rabattkod, som desutom går ut efter någon månad.

Ni (CDON) påstod att vi (kunder) inte skulle förlora på ändringen vilket vi uppenbart har gjort, Edin lovade att vi skulle kunna kombinera en 50kr + 5%/15% för att kompensera detta.

Enda anledningen till att ni bytte från frifrakt till 50kr rabatt är för att lura oss som använder annan kod annars hade ni helt enkelt gjort som innan dvs. frifrakt över 600:-

Det är roligt att de att ni är tillbaka, ännu bättre med lite kvinnlig charm (antar Josefin är kvinna och Edin man )
Ha en bra dag
MVH
Erik

Visa signatur

Fractal Design Tesla 650W 80+ > Asus P8Z77-I Deluxe > BitFenix Prodigy (Vit) > Intel Core i7 2700K > Crucial 16GB 1600MHz > Scythe Mugen III > Gigabyte GTX 660 > 640GB WDB > 120GB OCZ Agility 3

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Shoppey:

Verkligen..

Har haft något form av fel på i stort sett alla ordrar sedan innan jul förra året..
Processor förpackning utan processor. Fått blueray läsare när man beställt en brännare och i efterhand fått minst sagt fingret av CDON kundtjänst och därefter blivit felaktigt återbetald. Fick inte full återbetalning förräns jag påpekade att de fick fixa det annars skulle jag gå till tidningen...

Är i skrivande stund fullkomligt förbannad då jag precis hade kontakt med cdons kundtjänst angående ett nätagg som låter som en minst sagt v12:a på maxvarv och är nu inne på vecka 2 då de inte skickat en ersättning. fredag är det 14 dagar sedan problemet felanmäldes och detta meddelades samma dag som det monterades. Såå ja.. Man är inte super glad på CDON... Men tyvärr som i mitt fals så spelar det roll med att de har ett lägre pris än konkurrenterna.

Och ja. inte ett ända plåster på såren än. tvärtom faktiskt, bluff- fakturor på ersättningsprodukter mm som skickats mm.
Och jojo beskriver väldigt bra det däör med fram och tillbaka till postombudet... Räknade ihopa häromdagen att i ren bensin handlar det i mitt fall om ca 700kr som man fått lägga pga felande/ fel eller kassa grejor..

Sitter fortfarande med ett GTX 580 med stora problem som CDON inte anser vara ett problem. Screen Tearing osv osv...

Men jag är väl inte den sista de kommer försöka blåsa.

BTW köper ni fortfarande in tjänsten från klåparna i Helsingborg?

Hej hej

Ojoj, det var mycket du råkat ut för - bluffakturor och nätagg som låter som en V12a minst. Fel produkter, gett dig fingret och försökt lura dig. Jag hade nog också varit rätt arg om jag råkat ut för allt det.
PMa mig ditt kundnummer så tittar jag mer än gärna närmare på alla dina problem och undersöker var det gått fel nånstans.

MVH Josefin

Skrivet av grizzly666:

Japp det scenario jag tänkte mig var det Edin har lovat här i tråden sedan mer än ett år tillbaks att rabattkoder ska kunna kombineras (Vilket skulle vara klart i november förra året enligt Edin.).
Tex så ska man ju kunna använda sin 50:- kod tillsamans med 5% heller 15% rabatten.
Att tex kunna använda 100st 50:- koder för att handla för 5000:- är det ingen som förväntar sig.

Och när kunde man kombinera koder på cdon? en snabb beta test på 15min för tre inbjudna personer klockan 03.30 1 jan 2012?
Jag har då aldrig kunnat göra det så länge ni sålt hårdvara. (inte innan heller men det kan ju ha att göra med att jag bara köpt en gång då)

Sen har ju Edin även lovat (länge) att "packas" situationen ska förbättras (även det till hösten och senast våren) så att en kund som beställt en sak ska kunna ändra,avbeställa ända fram tills den verkligen packas.
Som det är nu så betyder packas att det är översänt till lagret och väntar på att börja packas (även fast saker fattas,etc) och det går då ej att avbeställa även om en kund skulle ringa in till er flera dagar innan det verkligen packas (allt detta är konfirmerat här i tråden av Edin).

Och till sist även tiden det tar att få e-mail om att paketet skickats vilket ofta kan komma ett par timmar (har hänt 2 gånger att jag fått detta mail 1-2 dagar efter med) efter att man har hämtat ut paketet på posten.
Detta är ju ännu mer irriterande när man VET att man inte kan lita för fem öre på statusen "packas" på eran hemsida jag, liksom dom flesta vill veta vad som händer och när man kan förvänta sig att få paketet vilket är stört omöjligt från cdon med detta system ni har nu.

Men tackar för svaret och välkomen till swec Josefin!
Hoppas att det verkligen blir förbättringar som även vi kunder kan märka av och inte bara att det är saker ni "förbättrar" för att tjäna mer pengar,osv!

Skrivet av Dahle86:

Problemet uppstod när ni bytte "fri frakt vid 600:-" till "50kr rabattkod vid 600:-". Eftersom 90% här endast köper datordelar från er så får vi massor av 50kr rabattkoder vi inte kan utnyttja pga att 5%/15% rabatten 99% avgångerna ger mer rabatt än 50kr rabattkod, som desutom går ut efter någon månad.

Ni (CDON) påstod att vi (kunder) inte skulle förlora på ändringen vilket vi uppenbart har gjort, Edin lovade att vi skulle kunna kombinera en 50kr + 5%/15% för att kompensera detta.

Enda anledningen till att ni bytte från frifrakt till 50kr rabatt är för att lura oss som använder annan kod annars hade ni helt enkelt gjort som innan dvs. frifrakt över 600:-

Det är roligt att de att ni är tillbaka, ännu bättre med lite kvinnlig charm (antar Josefin är kvinna och Edin man )
Ha en bra dag
MVH
Erik

Hej hej

Gah, ok. Jag lovar inte att fixa koderna, men jag lovar att undersöka det, ok? Särskilt scenariot i Dahle86s inlägg.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ingen chans att ni kan ordna en pick up point i Malmö i stil med de andra företag har?
När Inet etablerar sig i Malmö kommer vi kunder ha 3 olika handlare i stan där vi kan plocka upp de mesta av sakerna samma dag, istället för hos ombud eller via företagspaket. Om ni är 50 - 100 kr billigare på en vara än en konkurrent men priset blir mer eller mindre detsamma efter frakt och jag dessutom måste vänta 2, 3 dagar längre innan jag får varan.. så är åtminstone jag en så ivrig bäver att jag lägger några slantar extra på att få godiset direkt.

Jag gillar Cdon och har handlat mycket hos er sedan ni började med datordelar, både privat och för företaget, men flera gånger blir det annorstädes pga tillgängligheten.
Jag förstår att inte alla kan arbeta efter samma modell och att ni har leverantörer på olika håll, men något kanske kan hamna på ritbordet i alla fall.
Välkommen till den mest krävande kundkrets man kan ha, Josefin
Bra att det blir fart i tråden igen.

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Typen:

Ingen chans att ni kan ordna en pick up point i Malmö i stil med de andra företag har?
När Inet etablerar sig i Malmö kommer vi kunder ha 3 olika handlare i stan där vi kan plocka upp de mesta av sakerna samma dag, istället för hos ombud eller via företagspaket. Om ni är 50 - 100 kr billigare på en vara än en konkurrent men priset blir mer eller mindre detsamma efter frakt och jag dessutom måste vänta 2, 3 dagar längre innan jag får varan.. så är åtminstone jag en så ivrig bäver att jag lägger några slantar extra på att få godiset direkt.

Jag gillar Cdon och har handlat mycket hos er sedan ni började med datordelar, både privat och för företaget, men flera gånger blir det annorstädes pga tillgängligheten.
Jag förstår att inte alla kan arbeta efter samma modell och att ni har leverantörer på olika håll, men något kanske kan hamna på ritbordet i alla fall.
Välkommen till den mest krävande kundkrets man kan ha, Josefin
Bra att det blir fart i tråden igen.

Hej hej

Hela vårt koncept går ut på att vara ett internetvaruhus, utan dyra butiker och utan dyra utlämningsställen. Vi är en ganska slimmad organisation som är extremt kostnadsmedvetna - det är mycket därför vi kan hålla så bra priser och ibland göra sjuka deals till våra kunder.
Jag förstår självklart var önskan kommer ifrån, har man väl bestämt sig så borde butiken tänkt på det och minsann skickat ut ordern igår innan man ens beställt (så tycker iaf jag personligen!). Men som det ser ut i dagsläget är det inte aktuellt för CDON med utlämningsställe tyvärr.

Tack för välkomnandet!

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej hej

Gah, ok. Jag lovar inte att fixa koderna, men jag lovar att undersöka det, ok? Särskilt scenariot i Dahle86s inlägg.

MVH Josefin

Ungefär här ändrade ni till 50kr rabatt och klagomålen är inte få och ni (Edin) hävdar att det inte påverkar slut kund vilket han får äta upp direkt.

Edit:
Har lite förslag med.
1. Ni tillbaka fraktfritt vid 600:- och skippa 50kr.
2. Ni kan låta en välja vid kassan om man vill ha 50kr eller fraktfritt (folk som köper media tar nog gärna 50 kr före fraktfritt eftersom deras frakt bara är 29:-).
3. Inför fraktfritt vid 1200:- och gör så man kan köpa Ondemand för 50kr (har för mig det inte går nu).

Mvh
Erik

Visa signatur

Fractal Design Tesla 650W 80+ > Asus P8Z77-I Deluxe > BitFenix Prodigy (Vit) > Intel Core i7 2700K > Crucial 16GB 1600MHz > Scythe Mugen III > Gigabyte GTX 660 > 640GB WDB > 120GB OCZ Agility 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej hej

MVH Josefin

Tackar!
Hoppas att det kan komma snart heller någon ändring som tex Dahle86 föreslog.

Edin tog sig nog lite vatten över huvudet genom att lova en massa saker i tråden.
Några tips till dig Josefin kan ju vara att inte lova något förrens det är absolut 100% spikat att det kommer komma.
Och om det är nåt du inte vet som dessa frågor nu och helt enkelt skriva att du söker svar innan du kan svara som du nu gjort.

*** Borttaget citat ***

Modedit: Använd Anmäl istället för att kommentera regelbrott i tråden. Även om tanken kanske är god, innebär det bara merjobb för oss, som nu att rensa ditt inlägg. Läs §5 i reglerna.

Tiggeri-citat borttaget samt §5
Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem

Hej.

Jag kontaktade livechatten angående högerknappen som inte fungerar så bra på en mus jag köpte.
Han sa han skulle skicka ut en ny MED retursedel.

Vad fick jag?

Jo en ny mus, MED en ny faktura som har Senast betalning 2012-09-28, alltså nästa vecka.
Och inte fick jag med någon retursedel.

Vad i hela fridens namn sysslar CDON med?
Detta är ju ett skämt, denna fakturan vägrar jag betala iaf, och vart är retursedeln för söndriga musen?

Garanti ärende är en mardröm hos er åter igen.

Ordernummer: 33616382 på ordern där musen köptes.
Ordernummer på nya fakturan jag fick: 0110308200

väntade 30 min på eran livechatt idag som nr1 men hände inget, så gav upp.

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Nivity:

Hej.

Jag kontaktade livechatten angående högerknappen som inte fungerar så bra på en mus jag köpte.
Han sa han skulle skicka ut en ny MED retursedel.

Vad fick jag?

Jo en ny mus, MED en ny faktura som har Senast betalning 2012-09-28, alltså nästa vecka.
Och inte fick jag med någon retursedel.

Vad i hela fridens namn sysslar CDON med?
Detta är ju ett skämt, denna fakturan vägrar jag betala iaf, och vart är retursedeln för söndriga musen?

Garanti ärende är en mardröm hos er åter igen.

Ordernummer: 33616382 på ordern där musen köptes.
Ordernummer på nya fakturan jag fick: 0110308200

väntade 30 min på eran livechatt idag som nr1 men hände inget, så gav upp.

Hej hej

Nja, det medföljer alltid en faktura vid förskottsutbyten. Om du skickar in din trasiga mus så stryks fakturan när returen är registrerad - struntar du i att skicka in din trasiga mus så får du betala fakturan.
Alternativet till detta vore att du först skickar in din mus, de registrerar den, kollar den och sen godkänner returen, därefter läggs det en ny order på en ny mus åt dig till 0:-. Dvs du hade fått vänta mycket längre.
Vi har förskottsutbyten som en tjänst åt våra kunder för att det ska gå snabbare, men det innebär också att vi måste försäkra oss om att ni skickar in den trasiga saken för att vi i vår tur ska kunna reklamera den, eller hur?

Här har du standardsvaret som går ut vid sådana ärenden, iaf via mail:

En faktura kommer medfölja den nya leveransen. Vi ber dig därför att invänta den nya leveransen innan du returnerar den defekta varan, så att du kan skicka med den NYA fakturan med returen.

- Förpacka varan du vill returnera tillsammans med den nya fakturan och returnera till nedan fraktfria adress:

Frisvar
CDON AB
Order Hemelektronik
20573136
258 00 HELSINGBORG

- Ange orsaken till returen när du returnerar varan så att produkten kan hanteras på rätt sätt.
- Posta kuvertet.

Om du gör precis så är allt kalas, fakturan stryks och du har din nya fina mus redan.

Idag är det fredag minsann och jag passar på att önska er alla en trevlig helg!

MVH Josefin

Visa signatur