lite koll innan jag beställer. speldator

Permalänk
Medlem

lite koll innan jag beställer. speldator

halloj tänkte kolla lite med er som har lite kunskap innan jag klickar hem en dator. hade tänkt nå pris runt 15k
http://www.inet.se/kundvagn/visa/2353497/2012-09-27 plockade ihop ett paket vad tycker ni är de något jag kan ändra på för att få bättre prestanda för samma pris ?......

mvh Robin

Permalänk

Ser mycket bra ut! Men du har valt en svart DVD till ett vitt chassi? Skulle det inte vara snyggare med en vit/beige?

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem
Skrivet av fantomsmurfen:

Ser mycket bra ut! Men du har valt en svart DVD till ett vitt chassi? Skulle det inte vara snyggare med en vit/beige?

hehe ojdå där ser man ! tur att du såg de hade lite beslutsångest ifall jag ville ha en svart eller vitt chassi hehe, men tänkte äsch jag kör på vitt alla kör ju på svart

Permalänk
Medlem

Ser ut som ett dunderpaket! Om du vill prispressa lite så kanske du inte behöver 2st h80