Drivrutiner till HPT 37x i XP???

Permalänk

Drivrutiner till HPT 37x i XP???

Hiellllllfe!!!

Jag har precis fått igång min RAID. Jag undrar nu om jag måste uppdatera en drivrutin som finns under "enhetshanteraren/Diskenheter/HPT37x RAID 0 Array...". Just nu står det att det är en drivrutin ifrån Microsoft som den kör på...ska jag byta ut den mot HPT egna driver v2.32???

Thx på förhand

//Daniel

Visa signatur

o0[ System I ]0o .:.Chassi.:. Fractal Design Define R5 .:. PSU.:. Corsair 850w .:. Mobbo.:. ASUS Z170 PRO GAMING .:.CPU.:. Intel Core i7 6700K .:.Minnen.:. Kingston HyperX 16GIG .:.HD:s.:. SSD Samsung 128/240gig, SSD Corsair 120gig, WD 1TB .:.GK.:. ASUS GeForce GTX 980 Ti
o0[ System II ]0o .:.AsRock Core 100HT-BD.:.

Permalänk
Hedersmedlem

Ja det ska du absolut göra. Helst innan du uppdaterat ditt raid-bios men det är ju lite sent nu

Permalänk

Går det att uppdatera???

Hummm...vet att jag försökte hitta uppdatering till BIOS, men det funkade inte? Står något om att man måste vända sig till tillverkarens h-sida för uppdatering....Innebär det att RAID:en uppdateras när man flashar den vanliga BIOS:en??? Har nämligen den senaste ifrån ABIT

Tack för ditt svar!!!

Visa signatur

o0[ System I ]0o .:.Chassi.:. Fractal Design Define R5 .:. PSU.:. Corsair 850w .:. Mobbo.:. ASUS Z170 PRO GAMING .:.CPU.:. Intel Core i7 6700K .:.Minnen.:. Kingston HyperX 16GIG .:.HD:s.:. SSD Samsung 128/240gig, SSD Corsair 120gig, WD 1TB .:.GK.:. ASUS GeForce GTX 980 Ti
o0[ System II ]0o .:.AsRock Core 100HT-BD.:.